• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kenny, zoals ook al eerder aangegeven:

Nee, wil die onderbreking in het front houden. Heb er al een stukje zwart tape overheen gezet, maar dan oogt hij mij te massief. Vind het zo velen malen mooier staan.

Dus yes, i'm sure.

Overigens, nu wel erg leeg in de onderste behuizing:

kaal.jpg


Dat de WC eruit is, is tijdelijk (even speciaal ter geruststelling van Sanders ;)).
 
Even een cutout gemaakt in mijn mobo tray. Elke keer het bordje eruit halen bij het installeren van een nieuwe koeler werd ik ook krankjorem van:

niet_recht.jpg


En inderdaad, het is niet recht. Heb er bijna 20 minuten over gedaan (met de dikke-peer-zaag) met mijn bibberende handen (en nu beetje last van de pols). Maar als er een mobootje overheen zit, zie je het toch niet.

Verder wordt het nu even sparen en weinig modden. Feestdagen komen er binnenkort weer aan en wil eerst een nieuw display aanschaffen voor in de pc.
 
Even een cutout gemaakt in mijn mobo tray. Elke keer het bordje eruit halen bij het installeren van een nieuwe koeler werd ik ook krankjorem van:

niet_recht.jpg


En inderdaad, het is niet HELEMAAL (Why so Negative) recht. Heb er bijna 20 minuten over gedaan (met de dikke-peer-zaag) met mijn bibberende handen (en nu beetje last van de pols). Maar als er een mobootje overheen zit, zie je het toch niet.

Verder wordt het nu even sparen en weinig modden. Feestdagen komen er binnenkort weer aan en wil eerst een nieuw display aanschaffen voor in de pc.

Ziet er super uit !
 
En.. de hardware van de ene kast naar de andere kast over gebouwd. Wel eerst de nieuwere kast nog verder aangepast (ruimte maken voor de kraantjes onderin, terwijl ik toch nog wat hdd'tjes kon plaatsen).

Het resultaat (inclusief 2 andere fans geplaatst):

ombouwen1.jpg


ombouwen2.jpg


Verder nog even mijn DVD brander open geschroefd en een kabeltje gesoldeerd. Daarna een mesh frontje erop geplaatst en het kabeltje verbonden aan mijn reset knop van de case. Met als resultaat:


Kreeg alleen bij opstarten van de pc de melding: "USB Device over current status detected. PC will be shutdown in 15 seconds".
Mobo weer uitgebouwd, buiten de behuizing getest.. maar nog steeds die melding.

Totdat ik even een bakje thee ging drinken en even rustig na kon denken. Keek op een gegeven moment in de oude behuizing en zag daar een jumper liggen. Die was dus van de USB power-on setting op het moederbord. Jumpertje erop geplaatst en hij deed het weer.
 
nice, hoe wist je dat je ze daar moest solderen (doorgemeten??) want de knop zit eigenlijk altijd rechts :p
kan je nu ook nog op het paneeltje drukken (waar de originele knop ong zit) dat hij dan ook open gaat?? :)
 
nice, hoe wist je dat je ze daar moest solderen (doorgemeten??) want de knop zit eigenlijk altijd rechts :p
kan je nu ook nog op het paneeltje drukken (waar de originele knop ong zit) dat hij dan ook open gaat?? :)
Knop zit inderdaad meestal rechts, maar de drive ligt op de kop op de foto ;).

Had dit al eens eerder gedaan, maar je kan het ook opmeten. Zeker als je een meter hebt die ook weerstand (Ohm) kan meten of bij verbinding zeg maar piept.

Dan gewoon knopje ingedrukt houden en kijken op welke 2 pennetjes je die piep te horen krijgt (wel met brander van de stroom af ;)). Krijg je die piep niet meer te horen als je het knopje loslaat, dan heb je de goede ;)

Maar over het algemeen zijn het de dunste pinnetjes die het dichtste bij het front zit.

Knopje zelf is gewoon intact gebleven, maar dat op het paneeltje drukken wilde ik niet. Kan wel, maar dan zou ik er in dat hoekje nog een opvulstukje moeten monteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan