• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx. Toch vanmiddag nog eens kijken naar een stappenboor. Mijn antenneboor gaat namelijk tot 19mm en heb 20mm nodig.
 
Een iets mindere kwaliteit is hier ook goed genoeg ;). Meer dan 60 euro ga ik er niet aan uitgeven, als ik daarmee 6 a 8 gaten kan boren is het goed genoeg.
 
Idd kben er een hele tijd naar aan het zoeken geweest naar een goedkope maar niet veel geluk gehad :| en toen dacht ik er aan dat ik er had aangekocht in de zaak thuis :) toevallig zijn die in mijn huis beland :|
Daar ff aan het zoeken geweest en tada ! 2 trappenboren :)
 
Mijne was 79 euro, van dormer bij elke gereedschapboer wel te koop.

Dormer FTW !

Ivm werk heb ik er liefst alles van :)
HSS Borenset 1mm - 13mm
Handtappenset M3 - M12
Machinetappenset + bijpassende borenset M3-M12
Mini tapborenset 2.5mm - 6.8mm
Kleine en grote Stappen/Trap/kegel/Pyramideboor :)
1/2"" en 3/8" Machinetap
 
Net even een betaling overgemaakt naar Eddy van EK. Mijn standaard rode en blauwe impellers van mijn reservoir gaan vervangen worden door zwarte :D. Kan ik alsnog mn flow in de gaten houden, maar vallen ze niet zo heel erg op.

Thanx Eddy.

Verder, gisteren nog bij de Gamma geweest:

34.jpg

Kneedbaar staal en handschoentjes.

In het weekend eens goed over mn sidepanels hangen.
 
Laatst bewerkt:
Hoop het ook. Trouwens, het is niet voor mijn voeding. Maar voor 2 gaten van mijn zijpaneel (deze panelen worden namelijk aan de achterkant nog vastgeschroeft, maar aangezien het een halve sidepanel betreft heb ik maar 1 schroef per paneel momenteel).
 
Ah, het gaat om relatief dun CM blik ?
Dan zou ik in ieder geval voorzichtig de schroeven aandraaien straks !
De fabriekant ponst eerst het gat zodat er een randje ontstaat met meer draagvlak.
En veel van die PC schroefjes zijn zelf-tappend, te zien aan de enigzins driehoekige punt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan