• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk komt vandaag de postbode langs met dit als inhoud:

15.JPG


Nog wel even kijken hoe ik die rimpels eruit ga krijgen waar de originele (gestanste) handvaten zaten, maar heb al wel een ideetje ervoor. Thanx to Coolfris.
 
Ik wil je niet bang praten, maar hou er rekening mee dat de plaat daar juist opgerekt is en
dat simpel plat drukken daardoor mogelijk niet al te makkelijk gaat ??
 
Ik wil je niet bang praten, maar hou er rekening mee dat de plaat daar juist opgerekt is en
dat simpel plat drukken daardoor mogelijk niet al te makkelijk gaat ??

als dat het geval is moet je er een stuk tussen uit zagen en aan elkaar lassen niet echt gemakkelijk of iets wat je eventjes doet maar wel te doen.

Of gewoon dicht plamuren ?
 
idd wat calimero zegt...
dit kun je niet zomaar plat drukken, en ook niet echt wegplamuren (of je moet het naar binnen tikken en de buitenkant plamuren)
voor dat soort dingen bestaan dus krimphamers (die krimpen dus het metaal)
krimphamer.jpg
 
Kost alleen wel 30 euro zo'n hamer plus dat je er ook nog een aambeeld voor wilt hebben, want anders kun je nog geen staal bewerken :p

...of je drukt 2 blokjes hardhout er langs en zet het tussen de bankschroef :)
 
Kost alleen wel 30 euro zo'n hamer plus dat je er ook nog een aambeeld voor wilt hebben, want anders kun je nog geen staal bewerken :p

...of je drukt 2 blokjes hardhout er langs en zet het tussen de bankschroef :)
ja maar zoals eerder gezegd, dat zomaar plat drukken dat lukt niet zomaar omdat dus het metaal is opgerekt...
het goedkoopste is en blijft de deuk naar "binnen" slaan en dan volplamuren...
 
Wilde er stukken uit gaan zagen (kleine drie hoekjes). Dan plat drukken met bankschroef en houten latten. Rest opvullen.
 
Plamuur....:p dat gaat er dus echt niet uit zien. Mooiste zal idd zijn om het gewoon terug te slaan en helemaal niks in die plaat te gaan zagen, want dan krijg je alleen maar een lelijk iets.
 
Pakketje van Coolfris is binnen trouwens:

27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


Tevens nog wat fittingen binnengekregen van kier:

31.jpg


Tevens zullen hier met dank aan Cooler Master binnenkort wat mooie fans geleverd worden:

32.jpg
 
5uur later

wwwicked says: de mockup is klaar jongens morgen beginnen met inbouwen

xD
neej neem lkkr de tijd en lekker een beetje rommelen ;) zonder wc is ie al epic xD
 
Wil eerst alles in huis hebben voordat ik om kan gaan bouwen, maar kwamen weer eens andere zaken tussendoor (die weer mn budget om zeep hielpen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan