Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hopelijk komt vandaag de postbode langs met dit als inhoud:
Nog wel even kijken hoe ik die rimpels eruit ga krijgen waar de originele (gestanste) handvaten zaten, maar heb al wel een ideetje ervoor. Thanx to Coolfris.
Ik wil je niet bang praten, maar hou er rekening mee dat de plaat daar juist opgerekt is en
dat simpel plat drukken daardoor mogelijk niet al te makkelijk gaat ??
Ik wil je niet bang praten, maar hou er rekening mee dat de plaat daar juist opgerekt is en
dat simpel plat drukken daardoor mogelijk niet al te makkelijk gaat ??
idd wat calimero zegt...
dit kun je niet zomaar plat drukken, en ook niet echt wegplamuren (of je moet het naar binnen tikken en de buitenkant plamuren)
voor dat soort dingen bestaan dus krimphamers (die krimpen dus het metaal)
ja maar zoals eerder gezegd, dat zomaar plat drukken dat lukt niet zomaar omdat dus het metaal is opgerekt...
het goedkoopste is en blijft de deuk naar "binnen" slaan en dan volplamuren...
Plamuur.... dat gaat er dus echt niet uit zien. Mooiste zal idd zijn om het gewoon terug te slaan en helemaal niks in die plaat te gaan zagen, want dan krijg je alleen maar een lelijk iets.
Plamuur.... dat gaat er dus echt niet uit zien. Mooiste zal idd zijn om het gewoon terug te slaan en helemaal niks in die plaat te gaan zagen, want dan krijg je alleen maar een lelijk iets.