• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blokje heeft een lagere resrictie als een MCW60, en dat is heel erg laag. Ik denk dat twee van die dunne fittingen nog meer weerstand geven dan het hele blokje zelf. :p Doe maar eens een "blaastestje" door zachtjes door het blokje te blazen met en zonder die fittingen. Waarschijnlijk voel je met die fittingen erop meer weerstand.

Maar dan zal ik je die dikkere o-ringen morgen wel even naar je opsturen. Vandaag ga ik dat niet meer redden.
 
Op de WC blazen doe ik niet meer, net al een paar druppeltjes ThermoChill naar binnen.
Wat een ranzige smaak zeg.

Beetje naar gevoel ook in mijn buik, maar het was zo weinig dat ik denk dat het meer tussen de oren zit.
 
Hi Wick,

Ik heb effe mijn achterstand :)$) ingehaald, en ben nu weer helemaal bij :).

Ik ben benieuwd hoe je 499,5 eruit ziet :p. Heb je al een idee wanneer je hem hebt?

F
 
Nee, nog geen idee wanneer hij hier is. Heb er ook niet zo heel veel haast mee, aangezien ik eerst nog andere dingen moet fixen (leds, naam met slangen, programma schrijven voor de Freeduino).

Kast is nog niet bij Kenny, al kan hij hem al wel ophalen bij het postkantoor :p.
 
Gevoel is nu ook weer weg gelukkig, was wel even een raar gevoel.

als je zo iets in je mond krijgt direct naar de dichtsbijzijnde wasbak lopen en uitspuwen en mond spoelen, dat is gewoon niet lekker genoeg om door te slikken, bij mij smaakt dat altijd naar metalen, koper, nickel etc :p
 
Was te laat met dat te realiseren, dus het was slik :p.
En inderdaad, het was een ware smaak sensatie :S
 
Zat alleen tussen de oren en mijn smaakpapillen vonden het niet zo lekker.

Maar inderdaad, meerdere flessen moet je er niet van wegtikken want dan ben je echt van de kaart.
 
msds Thermochill spul

4. FIRST AID MEASURES
Health effects - Ingestion Get medical attention. Rinse mouth thoroughly. DO NOT induce vomiting
emot-barf.gif
.


Maar de msds van propylene glycol wat door het Thermochill water is gemengd, is al een stuk milder:

msds: PROPYLENE GLYCOL

3. Hazards Identification
Ingestion:
Relatively non-toxic. Ingestion of sizable amount (over 100ml) may cause some gastrointestinal upset
bs.gif
and temporary central nervous system depression
smiley_depressed.gif
. Effects appear more severe in individuals with kidney problems.

4. First Aid Measures
Ingestion:
Not expected to require first aid measures. Give several glasses of water to drink to dilute
hrung.gif
. If large amounts were swallowed, get medical advice.
misc_ambulance.gif


om die >100ml glycol binnen te krijgen zal je zeker een paar flinke teugen moeten nemen uit de fles of gewoon netjes uit een glas natuurlijk. :icon_jook:



Maar nu weten we het denk ik wel eens. /



o-ringetjes al binnen? :D
 
O-ringetjes nog niet binnen. Zullen morgen binnenkomen denk ik (op maandag slapen volgens mij de postbodes hier de hele dag).

Had overigens net na het innemen wel een vreemd gevoel in mijn lijf. Heb dus ook even snel een maagbeschermer ingenomen. Ligt hier toch standaard, want vind gekruid eten af en toe zo lekker maar krijg er altijd krampen van. Maar het is zo lekker, dat ik wel een vies drankje ervoor over heb :p.

Schitterend, al die verschillende smileys erbij die alles nog duidelijker maken :p.
 
En kreeg net via MSN te horen dat de behuizing bij Kenny aangekomen is.
Hier even wat fotootjes ervan.

Rechtstreeks vanaf Informatique, dus de kast is nog geeneens hierheen gekomen:

001.jpg


002.jpg


003.jpg


004.jpg


005.jpg


Damn, wat werkt hij netjes en snel.
 
Laatst bewerkt:
En weer nieuwe fotootjes te melden. Kenny is echt snel.. Om even aan te geven, tussen de foto waar de kast nog in de doos zat en de laatste foto van deze post zit nog geen anderhalf uur!!

006.jpg

Goed gereedschap is het halve werk.

007.jpg


Deeply in love:

008.jpg

009.jpg

010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is slechts de bovenzijde (opzetkast) he. Zijn grote broer staat nog naast me :p.

Veel mensen zullen waarschijnlijk wel zeggen/vragen, waarom doe je het niet zelf?

Ik heb het juiste gereedschap er niet voor. Zowel weinig electrische tools, maar ook heel veel en vaak last van trillerige handen.
 
Marvin dat kan je beter terug nemen ;) vooral als het goed moet gebeuren ;)

Kruipt stiekem veel tijd in ;), het uitlijnen is nog het meest tijdrovend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan