• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
En daarbij, zo een kast doorslijpen is niet mijn ding. Ik zit meer tussen de ledjes (waar anderen weer moeite mee hebben) ;).
 
@Coolfris: De O-ringetjes zijn binnen, zijn inderdaad een stuk dikker. Binnenkort maar weer eens testen (nu heb ik het veel te heet).
 
Zo erg flabbergasted, dat ik meer weinig mijn uit zinnen komen kan:

011.jpg

012.jpg

013.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er komt daar in de achterzijde nog een fan, een 120mm waarschijnlijk op 7v. In de voorzijde idem dito.
 
gaan de delen aan (van de topcase) aan mekaar lassen schroeven lijmen??
komt er aan de achterkant dan nog een nieuw plaatje (want zo kloppen de gaten niet voor een 120mm)
 
Zal wel vastgeschroefd worden zodat het er niet afgestoten kan worden, maar wel met een verbinding zodat hij makkelijk losgehaald kan worden. Al ben ik daar nog niet zeker van, moet ik zien als de kast erop staat.

In het midden (in de top) komen 2 AC Ryan RadGrillz Stripes 1x120mm Black (met dank aan Highflow voor het beschikbaar stellen ervan):



Hieronder komen dus de 2 120mm rads van de H50 met vanaf het dak gezien: rad -> shroud -> originele PWM fan van de H50 in push opstelling (dus beide als outtake).
De achterzijde van de bovenkast wordt dichtgemaakt (met plexi) en aan de voorzijde komt nog een intake fan (welke precies moet ik nog over nadenken).

Het led effect voor de reservoir is inmiddels bijna af, heb hem nog niet op film gezet maar kan alvast aangeven dat 1 kleur het veld heeft moeten ruimen.
Vond de fel witte led totaal niet passen bij de rest, dus die is komen te vervallen (blijft dan dus nog over: warm wit, groen en blauw).
 
ik bedoelde met vastmaken eigenlijk de nu losse bodem van de cutup case aan de bovenkant van de cutup case :p
 
daar kan ik alleen zien dat hij er los op licht...
nou zijn de foto's ook niet gigantisch scherp dus ik kan het ook mis hebben :p
 
Hij zit vast met L hoekjes. Of je daar iets van kunt zien weet ik ook niet, maar de binnenzijde wordt toch nog in Heijen verder afgewerkt.
 
hij zit aan voorkant + midden in vast, met de neiuwe backplate wordt de achterkant ook gelijk vastgezet ;)
 
Jammer genoeg nog geen updates te melden over de mini kast. Over de grote broer ook niet.

Behalve dat deze helemaal uit elkaar gaat en dan voorzien gaat worden van dempingsmatten. Het probleem is namelijk dat af en toe de zijplaten gaan resoneren. Dit is soms een euvel bij behuizingen met dunne secc staal.

Aangezien de rads naar boven gaan (in de mini), kunnen de harde schijven weer naar beneden geplaatst worden. Bovenin is niet ideaal, gezien de temps (nu nog 36c, maar nu is ook nog steeds het zijpaneel eraf). Moet alleen kijken hoe ik ze onderin kan monteren.
 
Jammer genoeg nog geen updates te melden over de mini kast. Over de grote broer ook niet.

Behalve dat deze helemaal uit elkaar gaat en dan voorzien gaat worden van dempingsmatten. Het probleem is namelijk dat af en toe de zijplaten gaan resoneren. Dit is soms een euvel bij behuizingen met dunne secc staal.

Aangezien de rads naar boven gaan (in de mini), kunnen de harde schijven weer naar beneden geplaatst worden. Bovenin is niet ideaal, gezien de temps (nu nog 36c, maar nu is ook nog steeds het zijpaneel eraf). Moet alleen kijken hoe ik ze onderin kan monteren.
2 brede L profieltjes en daar je Scythe HDD silencer (voor 4 disks) mee vastzetten
 
Daar zat ik ook over te prakki denken. Maar eerst moet ik de ruimte zien die ik over hou. Misschien doe ik ze wel plat op de bodem monteren. Weet nog niets zeker iig.
 
Ben er nu achter dat het niet de kast is die resoneert, maar de Scythe HDD silencer (voor 4 disks) :091:

Vanavond toch eens naar kijken.
 
Net nog even met Kenny zitten babbelen via MSN. En hij gaf aan dat het beter zou zijn als ik slechts 1 window erin zou laten zetten, terwijl ik er 2 windows in wil hebben (1 links en 1 rechts) :005:.

In het kort, komt het er op neer dat het gaas in een van de sidepanels in de weg zit voor een mooi window. Ik snapte het eerst ook niet en op deze foto's is het ook niet duidelijk te zien wat hij bedoelde:

014.jpg


015.jpg


Echter, op deze foto is duidelijk te zien wat hij bedoelde:

016.jpg


censuur censuur censuur

Ga geen compromissen sluiten, er moeten 2 windows in komen te zitten. Dus er is weer een nieuwe CoolerMaster Elite 333 besteld en zal hopelijk vrijdag of zaterdag bij hem zijn.
Daarvan gaat dus de "gladde" sidepanel van gebruikt worden, zodat die 2 windows wel mogelijk zijn :icon_super:.
Ze zullen bij Informatique wel denken.. huh.. weer een :p.

Tevens een preview van hoe de radgrills zullen komen:

017.jpg


018.jpg


019.jpg


More to come ofcourse.. al zal het nu natuurlijk wel weer wat langer duren (maar het moet perfect zijn).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan