Freddy Administrator Forumleiding 25 juni 2010 #21 Thermalpad is makkelijkste oplossing inderdaad, dat is gewoon er tussen leggen en vastschroeven en je bent klaar. Ik vind wel gek dat MIPS dat standaard niet mee levert (EK doet dat dus wel)
Thermalpad is makkelijkste oplossing inderdaad, dat is gewoon er tussen leggen en vastschroeven en je bent klaar. Ik vind wel gek dat MIPS dat standaard niet mee levert (EK doet dat dus wel)
Bullus New member 25 juni 2010 #22 Er zijn wat minpunten die ik tegenkwam. -geen thermal pads -geen inbussleutel -geen beschrijving ik zal de thermalpads bestellen, morgen al binnen?
Er zijn wat minpunten die ik tegenkwam. -geen thermal pads -geen inbussleutel -geen beschrijving ik zal de thermalpads bestellen, morgen al binnen?
Freddy Administrator Forumleiding 25 juni 2010 #23 Thermalpads kan per envelop, als TNT niet verprutst heb je het morgen. Of anders per pakketzending via TNT.
Thermalpads kan per envelop, als TNT niet verprutst heb je het morgen. Of anders per pakketzending via TNT.
Bullus New member 25 juni 2010 #24 betaling is mislukt, geen saldo en moet nu ook gaan werken....tnx voor je hulp zal ma. pas worden hoop ik.....
betaling is mislukt, geen saldo en moet nu ook gaan werken....tnx voor je hulp zal ma. pas worden hoop ik.....