• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's Iced Testbench

Voila! :)

ztw2zp.jpg

Op een zeer merkwaardige manier moet ik toegeven.

Er was net een maatje van me een paar biertjes doen. Ik had de connector even los gehaald en wilde de hele unit van het moederbord afhalen maar die zat dus vastgeklemt door de koeling op het moederbord. Ik dacht, laat maar hangen.

Toen begonnen we erover dat er wel eens vaker iets op merkwaardige manier weer tot leven kwam, even aanraken en het zou weer werken. Gewoon als geintje. Ik haalde de schakelaar van de voeding om en de led ging aan, what the f*ck! We hadden het even niet meer! :D

Lange tijd niet geupdate!

Had eigenlijk ook niet veel meer te wensen. Toch maar weer eens gek gedaan en de GTX480 verkocht en daarvoor 2 nieuwe baby's in huis gehaald!

Geen waterkoeling meer te bekennen?

imtlk5.jpg

De 2 nieuwe baby's:

34srvde.jpg

2m6ocd4.jpg

Schrik niet, de waterkoeling blijft. Omdat de GTX480 uit mijn loop weg is zou ik de slang van CPU helemaal moeten doorverbinden naar de pomp, zo'n lang stuk heb ik niet liggen, ook geen koppelstukje om 2 slangen aan elkaar te voegen. Geeft niet, ik draai wel even op deze manier, met de afschuwelijke standaard Intel koeler, haha!

Ik wacht op de Lamptron FCT, die gasten schieten echt niet op, bijna 2 maanden geleden besteld, 8 Oktober. Pre-order noemen ze dat bij Lamptron. Zodra deze binnen is bij Highflow komt ook de rest mee, waaronder een nieuw reservoir. Ook de HD6870's zullen van EK blokken worden voorzien! :016:

Dus, hopelijk snel meer! :026:

Mooie kaartjes :)
Aankomende week gaat Lamptron eindelijk "echt" een deel van onze order versturen.
Ik krijg dan ook een lijst wat er verzonden is, ik breng je direct op de hoogte als ik de lijst heb en of de FCT daar bij gaat zitten of niet!

Thanks guys! Test ga ik doen zodra de waterkoeling er weer in zit. De i7 930 loopt nu weer standaard, dat houdt echt de prestaties van de 2 HD6870's tegen! Snel weer op 4.3 of hoger gooien!

In SLI doen ze niet veel denk ik haha. CrossfireX wel. :p Veel succes met de GTX480, maar dat gaat wel lukken denk ik zo! Vandaag komt hij bij je binnen, woehoe! :D

Hahahaha! :D

Zojuist het eerste benchje gedaan met de 980X, even snel op 4Ghz gezet en hij liep nog in 1x stabiel ook, voorderest nog nergens aan gezeten en kan ook niet verder wegens de temperaturen met de stock koelert!

Vantage: P31922
3DMark11: P8297

Hoop snel op de koelert en dan lekker bezig gaan met alle variabelen! En misschien nog 2 andere schatjes. ;)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan