Vandaag weer verder gegaan!
Lian Li kon de standaard niet leveren voor 2x 120mm
fans voor de voorkant. Kerensky kwam met een mooi alternatief, een 240 radiateur standaard. Past niet meteen maar dat was zo gefixed! Ook het
EK reservoir opgehangen aan de
Lian Li!
Misschien dat sommige het opvalt, de voeding zit er niet in zoals het hoort. De constructie die
Lian Li heeft gemaakt eist dat de voeding met de kabels uit de voorkant komt zetten. Dit leek mij helemaal niks, dus de voeding gewoon 180 graden gedraaid! Staat prima op de rubbere antislip/vibratie rubbers! Gaat nergens heen! Ziet er toch wel een heel stuk strakker uit!
Het
EK reservoir was even een lastige, de
fittingen, 1/2, zijn eigenlijk te breed. Deze raken opstaande randjes waardoor je ze niet helemaal in het
reservoir kunt draaien. Beetje gemod en teflontape doet wonderen! Waar ik wel van baalde is dat zowel de bovenkant als onderkant zo lek als een mandje zijn. Het komt langs het schroefdraad gewoon naar buiten zeiken. Strak aangedraaid, helpt niks. Ook hier, teflontape is wonderspul, maar het hoort niet. Maandag morgen model?
Na een hoop schelden, vloeken en tieren om de kabels nog zo netjes mogelijk weg te krijgen, wat bijna onmogelijk is met een open testbench natuurlijk, is het toch behoorlijk strak geworden! Kabels die nu niet zwart zijn wil ik nog sleeven, ziet het er net even strakker uit! Snel de bench op zijn plaats gezet en eens even getest of alles nog werkt. Als een zonnetje! Morgen is het tijd om de chiller klaar te maken en te testen! :007:
:039: ( en ja, de de hendel zit er nog niet op!
)