800D Update:
Gister was het zover! Het pakketje van
Highflow zou onderweg zijn, eveneens als het pakketje van Komplett! Bij thuiskomst bleek de doos van
Highflow al klaar te staan, geen Komplett.
Tijdens het eten ging de deurbel, toch nog een extra pakketje! Hoera!
Beide doosjes waren binnen!
Met daarin:
Zo, wat is er precies binnen gekomen?
- DDR3
Corsair Dominator GT 1600 CL7
- Asus Rampage Extreme III
- Thermochill EC6 Red
- 3x Xigmatek 120mm
fans
- 2x Xigmatek 140mm
fans
- Sleeve
- Krimpkous
- Black fan connector
Ik was benieuwd hoe de Xigmateks zouden staan in de build, resultaat is straks te zien. Omdat 1 v/d Xigmateks in het zicht zit wordt de kabel hiervan gesleeved, anders ziet dit er ook niet uit! Dus het was tijd om aan de slag te gaan, daarvoor hebben we nodig:
Xigmatek 140mm gesleeved en installed:
Xigmatek 120mm's gemonteerd op het
XSPC rad!
Pomp teruggeplaatst:
Reservoir weer opgehangen:
Tijd om te beginnen aan het moederbord en het geheugen!
CPU weer ondergekwakt met vloeibaar metaal:
En op het moederbordje geplaatst samen met de Supreme HF!
Hoppa, in de kast ermee!
Ook de radiateur heeft zijn plaats alweer gevonden, shiny!
De bijna 2 kilo wegende videokaart moest er ook maar eens ingehesen worden met een takel, pfoe!
Meteen alle kabels aangesloten:
En het staat alweer te draaien zonder gekke problemen:
Na het zien van de Xigmateks wist ik niet zeker of het wel bij de build zou passen. Achteraf ziet het er in real life heel erg netjes uit. Eigenlijk moet ik de voltages verhogen van alles zodat op het moederbord alle ledjes oranje of rood gaan branden hahahahaha!!!
Wat mij stoort is het
reservoir, daar moet iets mee gebeuren. Op de een of andere manier netjes verlichten of zoiets. Een ander klein probleem is het ROG logo, deze brand gewoon niet. Toch wel erg vervelend! Eens kijken of Asus een nieuwe kan opsturen? En daarnaast twijfel ik of de fan op het geheugen blijft. Hij maakt een hoop herrie en volgens mij is het zonder fan zelfs mooier!
Ik ben weer tevreden, voor zolang het zal duren! Hehe! Bedankt voor het kijken/lezen! Don't forget to reply!