• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's Iced Testbench

Om je alvast een idee te geven verbruik enkele kaart .. ennuh deze zijn niet OC :033:

power_average.gif
power_peak.gif
power_maximum.gif

Grtz

Achja, mocht het te weinig zijn dan koop ik meteen een te overkill voeding, 1200W ofzo, dan kan ik er zeker even mee vooruit! :p

Gister kwam er weer een klein pakketje van Highflow binnen zoals eerder aangegeven. Weer heerlijk snel binnen, Highflow de beste! :)

16h2p37.jpg

fozg0.jpg

In het pakketje zitten 3 nieuwe 1500 rpm fans, Thermochill EC6 Clear/UV, fan hub, UV leds & lichtbuis. Na het drainen van de loop, die maar 2 weekjes heeft gedraaid, kwam er al ontzettend veel smurrie mee. Na het demonteren van de radiateur toch maar besloten deze te spoelen, gadver, wat een vieze slijmerige klonten kwamen daar uit! Dat al na 2 weken! Hoort dat of is Feser One gewoon troep?

In de top van het reservoir 2 kleine 3mm gaatjes geboort voor de ledjes! Die zullen daar in komen te zitten om zo het reservoir een beetje op te lichten! :) De UV balk opgehangen aan het zijpaneel mechanisme, mooie plaats! Jammer dat die Revoltec lichtbalken eigenlijk maar weinig licht geven, iemand betere balkjes? :)

Uiteindelijk ook de verschrikkelijke HyperX geheugenkoeler verwijderd, persoonlijk vind ik het zonder koeler veel strakker staan! Misschien wordt het geheugen nog vervangen voor leuke Corsair GT's, dan komt de strakke Dominator koeler er gewoon op! :)

Tot de volgende keer guys! :)

a1h5p0.jpg

2n1886w.jpg

Thanks guys!

Net de track en trace code binnen, betekend dus dat de bestelling inderdaad al afgerond is! Dat is echt super snel aangezien sommige producten nabesteld moesten worden! Geweldig!

Met een beetje geluk morgen zelfs binnen, heerlijk dagje om te sleutelen! :)

800D Update:

Zo, de GLS chauffeur had vandaag wel tijd om mijn bestelling te bezorgen! Highflow heeft weer een super snelle service geleverd. De producten moesten nog uit het buitenland besteld worden en als het weekend er niet tussen had gezeten was het binnen 3 dagen in huis geweest!

Package arrived!

syv9s4.jpg

Met daarin:

333g391.jpg

- Highflow goodies
- 6 extra Matt Black BP fittingen
- 1 meter extra DD White UV slang
- Schroevendraaier setje, altijd handig!
- EK Mosfet Asus X58 kit
- EK-FB Asus X58​

t0jk85.jpg

1zdowa9.jpg

Zo, lekker dat moederbordje onder water zetten! Daarvoor moet het zooitje eerst weer uit elkaar en de standaard mosfet en north/southbridge koeling verwijderd worden!

29elv5s.jpg

evcm0z.jpg

amcs1.jpg

Zo, alles zit weer op zijn plaats, even kort lektesten dan maar!

j7vrmb.jpg

En hij staat alweer te draaien!

2qbchw8.jpg

Kunnen we meteen weer verzinnen wat de volgende upgrade is. ;) :p

Cya!

Thanks guys! Ik wist echt even niet hoe ik het moest aanpakken, zoveel fittingen opeens op zo'n relatief klein stukje oppervlak! Hahahaha!!!!

Ik dacht, laat ik maar gewoon beginnen en dit kwam eruit. Inderdaad wel aardig gelukt!

Thanks guys!

Tot hoever kan je eigenlijk gaan met 1 zo'n D5 MCP655 pomp? Ik bedoel, hoeveel componenten?

Aangezien ik in de zeer nabije toekomst er ook aan zit te denken een extra GTX480 erbij te zetten en het RAM te gaan koelen met een MIPS blokje! :p :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan