• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's Iced Testbench

Mooi pakketje, ook leuke kleurtjes, hoop dat het allemaal goed gaat passen maar ik heb er zelf geen twijfels over. en met je pomp kun je zeker nog wel wat meer aan dan je nu hebt.

@kenny, EK leverd opzich nette producten voor de prijs. Verder is niet iedereen van mening dat Bitspower beter is/ mooier is, (behalve de fittingen natuurlijk :033:). We zullen het maar niet hebben over Koolance denk ik want dat kan een hele lange thread worden dan XD. EK equals Bang for Bucks.

Veel plezier met je Spulletjes

Groeten Maarten
 
Zo, het beestje gaat nu zijn test uurtjes maken om te kijken of er ergens lekkage optreed, denk het niet. ;)


GTX480 te water! :p

vgrn1s.jpg



EK Reservoir:

25holmx.jpg



EK Supreme HF:

2ezmfqa.jpg



How it looks like now:

2eb8v9i.jpg



Ik weet niet of ik die koeler mooi vind van het geheugen. Misschien ook maar dat UV Blauwe KVS eruit voor gewoon Clear UV, uiteraard moet dat nog verlicht worden.

Allemaal nog lang niet af maar we zijn weer goed op weg. Testing/clocking will be done soon!
 
Acetal was niet op voorraad, wilde de spullen toch zo snel mogelijk hebben haha!!!! :p

Opzich is het toch wel mooi ook, al had zwart waarschijnlijk strakker gestaan maar je ziet het eigenlijk toch niet, alleen als je van onder kijkt. :p

Spiegeltje heb ik niet denk ik, zal eens kijken morgen.
 
Ziet er strak uit!
Misschien het huisje van de RAM koeler zwart spuiten? Als het dezelfde kleur blauw was geweest als de NB/mosfet sinks zou het er beter bij horen ;)
Mooie foto's zijn het ook
 
Zo, even snel de GTX480 wat getweaked nu hij lekker koel blijft door de WC setup!

Stock:

700 Core / 1400 Shader / 4000 Ram Mhz's


Tweaked:

875 Core / 1750 Shader / 4300 Ram Mhz's


En dit upped de Vantage score meteen behoorlijk!

011344-11.jpg



Jammer dat MSI Afterburner een max voltage aanhoudt voor de GPU. Ik denk niet dat ik de GPU nog veel verder kan pushen, dit is al een behoorlijke winst! De temperatuur is het probleem niet, fullload niet boven de 50 graden! :D

Next up, CPU! :)
 
Hoi Visje66,

Ziet er echt heel netjes uit ! Ik heb dezelfde kast en dit is wel een voorbeeld zoals ik het ook zou willen hebben.
Zou je misschien een foto kunnen maken van de ruimte waar de voeding in staat en hoe je daar alles is geplaatst..?

Grtz en thnx!
 
Hoi Visje66,

Ziet er echt heel netjes uit ! Ik heb dezelfde kast en dit is wel een voorbeeld zoals ik het ook zou willen hebben.
Zou je misschien een foto kunnen maken van de ruimte waar de voeding in staat en hoe je daar alles is geplaatst..?

Grtz en thnx!

Maar natuurlijk, komtie! :)

30m8y1j.jpg


iw0in6.jpg



Zoals je ziet gaan de kabels uit de voeding direct het eerste gat in, behalve de dikke 24 pins kabel. :p De pomp staat rechts in de hoek, zover mogelijk naar achter. Hij staat op de bevestigingsplaat die meegeleverd is met de EK D5 Pomptop. Hier heb ik 2 boutjes in gedaan die door de gaatjes in de bodem van de 800D heen gaan. Die heb ik met 2 kleine moertjes vast gezet. Het stoffilter glijdt er nog makkelijk in en uit. :) De slangen van de pomp gaan direct omhoog door de 2 gaten die daarvoor bestemd zijn. Door middel van een Q blok heb ik ook een kraantje geplaatst waar ik een fitting + een stuk slang op kan draaien indien de loop gedraint moet worden!

Duidelijk genoeg? :)
 
Ziet er super uit. Trouwens, je zou die ram koeler ook nog een tint blauwer kunnen spuiten zodat hij meer in de buurt komt van het andere (schitterende) blauw.

Heb nog wel ergens zo'n ALU ram koeler liggen, mocht je met spuiten willen gaan proberen ;).
 
Aan die koeler gaat zeker nog wat gebeuren. :p

Weer een kleine bestelling gedaan @ Highflow, waaronder een fan hub, UV balk, UV single leds en 3 nieuwe, sneller draaiende fans.

Zit nog sterk te twijfelen om er een 2e GTX480 bij te voegen deze maand, hehe. :p
 
Aan die koeler gaat zeker nog wat gebeuren. :p

Weer een kleine bestelling gedaan @ Highflow, waaronder een fan hub, UV balk, UV single leds en 3 nieuwe, sneller draaiende fans.

Zit nog sterk te twijfelen om er een 2e GTX480 bij te voegen deze maand, hehe. :p

Kan je meteen ook een nieuwe voeding bestellen denk ik..? Mijn huidige 850w trekt het iig niet kan ook aan mijn :067: Thermaltake 850w :frocket: liggen hehe. Zou zeker een mooie upgrade zijn :023:
 
Serieus? Hm, ik hoop met de 850W toch wel genoeg te hebben! We gaan het zien! :)

Vandaag andere fans geplaatst en de KVS vervangen voor clear/uv. Is die Feser KVS nou gewoon troep of hoort dat zo? Ik haalde mijn loop leeg en er kwamen verschikkelijk veel slijmerige stukken uit, van klein tot groot. Hoelang draaid het nou? Misschien net 2 weken! Dat is toch niet normaal?

Nu vervangen voor de Thermochill EC6! :) De fans draaien nu 1500 rpm i.p.v. de 900 van de Noiseblockers. Het is meteen in de temperaturen te zien!

Eerst werd de CPU 42 graden idle / 65 graden load. Nu 34 graden idle en 58 load. Dat op 4300 mhz en 1.375V. De GPU is van 47 graden idle naar 38 gegaan, load komt het sowieso niet boven de 60. :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan