• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tweakers.net Lan Party? Tweakers Gaming Live

Freddy

Administrator
Forumleiding
Berichtje op tweakers:
https://tweakers.net/plan/1633/tweakers-komt-dit-najaar-met-driedaags-game-en-e-sportsevenement.html

Al een tijdje horen we van jullie de vraag: gaat de Tweakers Express dit jaar weer rijden? Het antwoord is: nee. Maar niet getreurd; we rijden niet omdat we het veel te druk hebben met de organisatie van een veel groter, nog toffer game-evenement dat later dit jaar gaat plaatsvinden.
We hebben de Express in de afgelopen jaren met enorm veel plezier georganiseerd en we hadden nooit kunnen dromen dat hij zo'n succes zou worden. We willen echter meer en binnen de grenzen van een trein zijn er een heleboel dingen die niet kunnen, voornamelijk als er internet bij komt kijken. Daarnaast is Keulen vrij dichtbij, waarmee de treinrit er alweer op zit voordat je er erg in hebt. Daarom hebben we besloten om later dit jaar een ander evenement te organiseren, dat natuurlijk wel weer op gaming is gericht.
Er moeten nog veel details worden uitgewerkt en je kunt in de komende maanden nog een aantal .plans verwachten waarin we je verder bijpraten. Wat we je nu al kunnen vertellen, is dat het in november gaat plaatsvinden en maar liefst drie dagen zal duren. Daarmee is het meteen het grootste evenement dat we tot nu toe hebben georganiseerd. Alle ervaring die we hebben opgedaan bij de Express, Dev Summit en Meet-ups ga je hierin terugzien. Daarnaast werken we samen met Duh-Events, het bedrijf achter onder andere The-Party en CampZone. Dat heeft heel veel ervaring op dit vlak en gaat ons helpen er een paar geweldige dagen van te maken.

Het programma

Een meerdaags evenement rondom gaming? Dat doet denken dat het om een lanparty gaat. Dat klopt, maar er is zoveel meer. Het evenement gaat voor een groot deel namelijk draaien om e-sports en gedurende het weekend worden er verschillende toernooien gespeeld. Hoe we dat gaan inrichten en hoe je je daarvoor aanmeldt, wordt op dit moment nog uitgewerkt, maar weet dat een paar grote e-sportsgames zeker van de partij zullen zijn, waaronder in elk geval Fortnite. Onderaan dit artikel kun je aangeven welke andere games jij graag zou willen zien. Staat jouw suggestie er niet tussen? Laat het dan weten in de reacties.
Ook zijn we druk bezig om met verschillende partners 'experiences' van de grond te krijgen, plekken op het evenement waar je aan de slag kunt met de nieuwste hardware, de vetste accessoires of andere toffe dingen die we nu nog niet eens kunnen bevroeden. Ook als je niet aan het gamen bent, moet er genoeg te beleven zijn. Onder andere Asus gaat onder zijn Republic of Gamers-vlag zo'n experience verzorgen en sponsort ook het e-sportstoernooi van Fortnite.

Vet! hoe koop ik een kaartje?
Zoals gezegd moet er nog wel wat werk worden verzet voordat de deuren open kunnen. Op dit moment is het dan ook nog niet mogelijk om een kaartje te kopen; dat komt als we meer details over de inhoud kunnen vrijgeven. Wel kunnen we alvast verklappen dat er zowel dag- als weekendkaarten zullen worden verkocht. Ook hebben we al een naam bedacht: Tweakers Gaming Live, waarin het thema en de uitwerking goed naar voren komen. Onthoud hem goed, want je gaat die naam de komende maanden nog veel tegenkomen.
Hoewel de Tweakers Express voor velen van ons een hoogtepunt van de zomermaanden was, moet je soms een darling de nek omdraaien om verder te kunnen. Wij zijn enorm enthousiast over de plannen voor later dit jaar en hopen dan velen van jullie tegen te komen; meer dan ooit in een trein zouden passen.

Ben benieuwd wat het gaat worden :)
 
Ik ben benieuwd waar die op de kalender komt.
Het is aannemelijk dat die niet te dicht bij TheParty komt, omdat dat kannibalisme in de hand werkt.

In september/oktober zou wat dat betreft ideaal zijn, maar dan is het op zondag wel op tijd naar huis omdat de meesten op maandag weer moeten werken.

Ook ben ik benieuwd naar de plaats. Amsterdam of Utrecht zou erg voor de hand liggen omdat t Tweakerskantoor in Amsterdam staat.

Wat gaan wij dan doen? Proberen we 2x met Highflow aanwezig te zijn of houden we het bij 1x?
 
Ik ben benieuwd waar die op de kalender komt.
Het is aannemelijk dat die niet te dicht bij TheParty komt, omdat dat kannibalisme in de hand werkt.

In september/oktober zou wat dat betreft ideaal zijn, maar dan is het op zondag wel op tijd naar huis omdat de meesten op maandag weer moeten werken.

Ook ben ik benieuwd naar de plaats. Amsterdam of Utrecht zou erg voor de hand liggen omdat t Tweakerskantoor in Amsterdam staat.

Wat gaan wij dan doen? Proberen we 2x met Highflow aanwezig te zijn of houden we het bij 1x?

In november gaat het plaats vinden,staat in de tekst.
 
Sowieso 1x per jaar The Party, maar naar deze van Tweakers ben ik wel heel benieuwd naar.
Als het past in mijn agenda, wil ik wel weer een weekendje gamen :D
 
Dit lijkt me inderdaad wel een leuk event alleen hoop ik dan wel een andere format! Want een 1 op 1 kopie van TP is niet echt vooruitstrevend lijkt me.

Ik mis nog steeds de mooi oude HCC dagen en de oudere LAN party's waar je ook 2e hands hardware kon kopen etc...Internet heeft erg veel invloed gehad op deze evenementen, het zij goedschiks, maar ook zeer zeker kwaadschiks.
 
Inderdaad! Als ik zo lees moet het wel anders worden dan The Party.

Ook zijn we druk bezig om met verschillende partners 'experiences' van de grond te krijgen, plekken op het evenement waar je aan de slag kunt met de nieuwste hardware, de vetste accessoires of andere toffe dingen die we nu nog niet eens kunnen bevroeden. Ook als je niet aan het gamen bent, moet er genoeg te beleven zijn. Onder andere Asus gaat onder zijn Republic of Gamers-vlag zo'n experience verzorgen en sponsort ook het e-sportstoernooi van Fortnite.
:)

Ik mis ook de HCC dagen, verheugde me daar elke jaar op.
Met mijn zuur verdiende vakantiecentjes was ik daar altijd op zoek naar upgrades voor mijn PC, wat een tijd :D
 
Als het niet alleen een LAN-party is maar ook nog andere dingen te doen heeft ben ik misschien wel van de partij. Ik kan niet uren lang gamen. Na een paar uur houdt het voor mij op en wil ik iets anders doen, dus een LAN-party is nooit mijn ding geweest.
 
Kortom, we houden dit topic levend om te kijken wat het gaat worden.
En mochten we er nog niet helemaal zeker van zijn, kunnen we altijd nog de 1e keer met n groepje op bezoek gaan.
 
€79 voor 3 dagen...en dat alleen voor de early birds, anders kost het €99...

plek grootte is niet duidelijk, voor deze prijs verwacht ik op zijn minst 1,5m. Maar serieus....€99.- voor 3 dagen gamen? Mijn vrouw lacht me uit als ik dit voorstel en daarna gewoon weg loopt zonder wat te zeggen XD.
 
[MENTION=1]Freddy[/MENTION] ga je meedoen met de pinball compo of neem je een pinball machine mee?

On topic: wel jammer dat ze het niet in t Evoluon doen in Eindhoven. Genoeg parkeerplek en expositieruimte.

Gaan er andere mensen wel heen? Dan kunnen we misschien komen buurten.
 
Wie zijn er nog van plan om te gaan naar dit event?
Dan wel als dagje bezoeker als hele weekend bezoeker.

Degene die gaan (of je voor een dagje gaat of heel het weekend), graag mij een mailtje sturen als je nog geen ticket hebt gekocht.
Dan kan ik checken of we met een groep iets kunnen regelen :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Exeon Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark Overclocking 4
Dutchie Tweakers.net breekt 3DMark-wereldrecord met drie HD 5870's Overclocking 9
Freddy Tweakers interviews FAT (Femke) en l3p (Peter) Cases en Modding 1
k.3nny Tweakers primeur voor Alain/snelleeddie/profesor sockman Cases en Modding 13
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
Blackruby Stem op HighFlow: Tweakers/Gouden Steeksleutel HighFlow Testimonials / Shopreviews 16
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
ShaquilleMoreno Tweakers ervaringen Algemene Discussies 7
S Kom net kijken........... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
olympus Modern Warfare 2 Alteriw.net Gaming 16
Sw333t Net getrouwd, dus een nieuw naamplaatje (wwwicked style) Overige Builds 19
E 1e bestelling perfect verlopen, 2e net geplaatst HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
T Nieuw WC systeem, net alles binnen en nou? :D Waterkoeling 11
Dutchie Wat heb jij net gekocht/gekregen?? Algemene Discussies 15522
C Ranked LAN 4 Nijverdal (17 t/m 19 Feb 2017) Lan Party 0
Aequitis StrikeZero's LAN BOX Gallery & Build Logs 8
gerjanlubbers Foto's Reality 14 LAN Lan Party 5
gerjanlubbers Pink Phantom V2 (Reality Lan) Gallery & Build Logs 22
A [LAN-party] TheGeneration Part 3 18-19-20 oktober 2013 Lan Party 0
K Volwaardige 5,25" bay voor Lan Gear Da Box Cases en Modding 1
M [Lan-Party] The Party 11 Lan Party 100
A [LAN-party] TheGeneration part 2 23-24-25 november 2012 Lan Party 2
M Lan-Party en..... Algemene Discussies 6
thiesggb Thieske's Mini-Lan-Bak krijgt waterkoeling Gallery & Build Logs 21
Verderf TTG 4 LAN : Reboot! Lan Party 2
thiesggb LAN GEAR DA BOX update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D LAN PARTY ZEELAND 4th Edition Lan Party 0
D Lan Party Zeeland 4th Edition komt er aan ! Gaming 0
Joren LAN/Meeting Noord Nederland Lan Party 17
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
W Lan Party/Meeting in Vroomshoop Lan Party 11
V Unity II LAN-party 20-21-22 Mei 2011 Lan Party 2
Blackruby Dual LAN; wat is het nut? Hardware & Software 6
D Lan Party Zeeland 3rd Edition !? Lan Party 1
W Lan Party in Vroomshoop Lan Party 16
dark viper zwolle [CANCELLED] black lagoon mini lan pctje Verkocht 9
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
E Eternity-LAN 18 december 2010 Lan Party 8
F lan party voor only highflow :D Algemene Discussies 48
soppy Lan Cool Cases en Modding 11
w4rlock Lan Gear Da Box 100 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Wouter Welke Games Gaan We Spelen Op De Lan? Lan Party 13
C [LAN] Ranked Lan 3, 26 t/m 28 februari 2010 Lan Party 0
Xtrafresh TTG-LAN: The second encounter. 22-24 Jan 2010 Hilversum: 70 MAN Lan Party 52
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
V Lan Party organiseren, DHCP server nodig? Hardware & Software 6
Wouter The Reality IX - Lan-Party Lan Party 79
Killerbee [LAN] LAN-Macht 19 t/m 21 juni *!GRATIS!* Lan Party 120
W [LAN] WittebolX Gaming Lan V1 Gaming 16
Killerbee Lan organiseren? Gaming 72

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan