• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

lan party voor only highflow :D

FireStorm

New member
halo jongens ik zat er aan tedenken om een lan party tegaan organiseren voor 2dagen
ik heb al een goeie locatie hier in roosendaal in men hoofd moet alleen kijken hoeveel het kost en of het uberhoudt mogelijk is

maar omdat ik niet genoeg hubs heb en netwerk kabels heb ik dus dingen nodig

nu vraag ik me dus ook af of er mensen zijn die dit leuk lijkt en mij hier mee kunne helpen om wat dingen tekunne regelen

waar ik zoiezo voor ga kijken is voor de zaal mochten genoeg mensen zijn die dit leuk leek en mocht de vrouw mee willen geen prob regel wel een beamer en tvhollandio zijn die ook weer zoet :)


maarjkah ik hoor het wel


.M.v.g. Quentin Van Oorschot
 
Leuk idee, alleen erg lastig om op te zetten.
Zeker als het de eerste keer is dat je een LAN party organiseert.
Maar eens moet de eerste keer zijn :)

Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen kan verzamelen die je kan helpen, een LAN party vinden we allemaal wel leuk ;)
 
lijkt mij leuk, met een forum waar ik vroeger zat deden we dat ook elk jaar bij 1 van de leden thuis, mhet HF only lijkt mij ook wel leuk, alleen vervoer zal weer een probleem worden, tenzij jullie nog een jaartje wachten dan heb ik m'n rijbewijs :D
 
presies en ik d8 dat ik de plaats in de beschrijving had gezet maarjah de plaats is roosendaal ;)

Ik denk dat roosendaal wel voor velen te halen is.
En sommige kunnen misschien met elkaar mee rijden, maar we moeten eerst zorgen dat we een locatie, datum en de spullen (servers,kabels,splitters etc.) om te kunnen lannen.:)

En weten wat alles bij elkaar kost, zodat we een toegangsprijs kunnen zeggen en dan weten we of er genoeg animo is, om het echt uit te voeren.
 
Weet je ook zeker dat je voor die tijd alle spullen geregeld krijgt? Er komt namelijk heel wat krijgen...
Hopen dat je dit kan regelen zodat iedereen optijd animo kan aangeven, locatie geregeld kan worden, betaald kan worden enz. :)
 
hoi jongens even een update ben lang de hal gelopen en heb het een en ander even naar gevraagd maar ik moes even een email sturen met de wensen en dan gingen ze kijken voor de mogelijk heid

kortom als iemand even wat korte eisen op een rij kan zetten dan kan ik het even op de mail sturen ;)
 
- Eten (keuken)
- Slapen (gymzaal / klaslokaal)
- Netwerk (evt. zelf regelen (heb nog een 16 poorts 100mbit switch liggen, die je mag/kan lenen))
- Stroom (GROTE GROEP NODIG :D:D)
- Tafels
- Stoelen
 
Denk het eerste wat je moet bedenken is dat als je kaartjes wilt verkopen het een evenement wordt en je ook allerlei brandveilige regels op je kop krijgt, moet ook goedgekeurd worden door de brandweer en alles. Dat wil je absoluut niet hebben.
Je moet het dus op een privé evenement gooien in een gehuurde openbare ruimte (ik weet niet wat voor een ruimte je op het oog hebt?)
Dat je niet alles zelf gaat betalen snap ik (en anderen) ook wel, dus zoek vooral sponsors, en laat hier op het forum weten hoeveel het per persoon gaat kosten eventueel, dat moet da een beetje 'onder de tafel' geregeld worden.

En daar moet dan vooral veel stroom inkunnen :D Denk dat geen buurt hal/zaal dat aankan, dus je moet sowieso al een aantal generatoren of iets dergelijks hebben.
ik weet ook niet of de boys hier een lekkere internet verbinding als essentieel achten, of dat een goed intern netwerk goed genoeg is.
 
ik heb dan aan mijn eigen wifi verbinding genoeg :p 1mbit down en 0,3 up @ 3G is lekker zat :) je bent er voor andere zaken
Persoonlijk heb ik ook geen buitenwereld internet nodig, is toch fun met de mensen binnen :D

@FireStorm:
Je kan er dus 100 euro op inzetten dat een gymzaal, als daar al een stopcontact te vinden is, niet genoeg stroom kan leveren voor laten we zeggen: 30 pc's van 500 tot 1000 watt :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
Freddy Tweakers.net Lan Party? Tweakers Gaming Live Lan Party 19
A [LAN-party] TheGeneration Part 3 18-19-20 oktober 2013 Lan Party 0
M [Lan-Party] The Party 11 Lan Party 100
A [LAN-party] TheGeneration part 2 23-24-25 november 2012 Lan Party 2
M Lan-Party en..... Algemene Discussies 6
D LAN PARTY ZEELAND 4th Edition Lan Party 0
D Lan Party Zeeland 4th Edition komt er aan ! Gaming 0
W Lan Party/Meeting in Vroomshoop Lan Party 11
V Unity II LAN-party 20-21-22 Mei 2011 Lan Party 2
D Lan Party Zeeland 3rd Edition !? Lan Party 1
W Lan Party in Vroomshoop Lan Party 16
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
V Lan Party organiseren, DHCP server nodig? Hardware & Software 6
Wouter The Reality IX - Lan-Party Lan Party 79
A Lan party: Lanfanatics Schipluiden 25-04-08 tm 27-04-08 Gaming 4
C Ranked LAN 4 Nijverdal (17 t/m 19 Feb 2017) Lan Party 0
Aequitis StrikeZero's LAN BOX Gallery & Build Logs 8
gerjanlubbers Foto's Reality 14 LAN Lan Party 5
gerjanlubbers Pink Phantom V2 (Reality Lan) Gallery & Build Logs 22
K Volwaardige 5,25" bay voor Lan Gear Da Box Cases en Modding 1
thiesggb Thieske's Mini-Lan-Bak krijgt waterkoeling Gallery & Build Logs 21
Verderf TTG 4 LAN : Reboot! Lan Party 2
thiesggb LAN GEAR DA BOX update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Joren LAN/Meeting Noord Nederland Lan Party 17
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
Blackruby Dual LAN; wat is het nut? Hardware & Software 6
dark viper zwolle [CANCELLED] black lagoon mini lan pctje Verkocht 9
E Eternity-LAN 18 december 2010 Lan Party 8
soppy Lan Cool Cases en Modding 11
w4rlock Lan Gear Da Box 100 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Wouter Welke Games Gaan We Spelen Op De Lan? Lan Party 13
C [LAN] Ranked Lan 3, 26 t/m 28 februari 2010 Lan Party 0
Xtrafresh TTG-LAN: The second encounter. 22-24 Jan 2010 Hilversum: 70 MAN Lan Party 52
Killerbee [LAN] LAN-Macht 19 t/m 21 juni *!GRATIS!* Lan Party 120
W [LAN] WittebolX Gaming Lan V1 Gaming 16
Killerbee Lan organiseren? Gaming 72
Source Wat er verbetered kan worden aan Energy Lan Gaming 21
Freddy Live @ Energy Lan Gaming 144
Wouter Lijstje wat jij mee neemt naar lan. Gaming 19
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
Wouter Wie gaat er mee naar Energy lan? Gaming 646
M [LAN] Energy lan 2009 powered by Highflow! Lan Party 61
Freddy LAN-Parties! Gaming 76
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio The Party 18 of ..... Lan Party 26
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
ProAce The Party 16: Te Koop Topic Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan