• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    161
Die KLOJO's hebben na 04:00 of zo ergens eindelijk de T&T aangepast en
een reden opgegeven die totaal niet relevant is, ik was gewoon thuis, ben
geen bedrijf en ben dus ook om 17:21 ook zeker niet gesloten !!

IK WENS NIET ZO BEHANDELD TE WORDEN !!
DIT IS DE DRUPPEL ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk niet .... De L is van langzaam en de S van slow ....

Added after 44 minutes:

Ik had ook antwoord op mijn kwaaie mail ....
Het busje schijnt een ongeluk gehad te hebben.

Ok, dat kan, maar dan nog hoeft het geen 14 uren te duren voordat de T&T aangepast wordt !!!
Ik heb dus ook nog maar eens een antwoord gestuurd waar nog minder zout in zit en daar wat
peper aan toegevoegd ..... Ik heb ze failliet gewenst.
Ze kunnen het krijgen zo als ze het willen hebben :p

Ik vind het nog steeds diep triest dat ze mij als klant zó in de kou laten staan !!

Daarbij is het busje van TNT al lang door de straat gegaan en heb ik nog steeds niks ....

*edit*
Inmiddels 3 uren nadat TNT door de straat ging ....
Ik heb nog steeds geen gls gezien :S

*edit2*
Net om 16:00 eindelijk gls aan de deur.
En gelukkig trof ik het met een boven gemiddelde bezorger die begrip toonde voor
mijn visie.

Maar dat neemt niet weg dat ik never-nooit meer iets met gls te maken wil hebben.
Desnoods betaal ik 20 tot 50% extra (ex. porto) voor een product als dat de enige
manier is om bepaalde zaken via TNT te krijgen.

En mocht het nog niet duidelijk zijn ....

Ik reken dit Freddy / HighFlow natuurlijk niet aan !!
En omdat ik voor TNT kan kiezen zullen de zaken er verder niet anders om zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik had helaas ook slechte ervaring met GLS. Pakketje op me werk laten afleveren. De domme chauffeur had niet eens het papiertje gelezen wat op de deur hing. Reed zonder te lezen direct weg. Helaas niet kunnen zien. De 2de keer zat ik in het ziekenhuis dus daar konden zij niks aan doen. En toen moest ik het zelf ophalen.. :(
 
Ik heb echter nog nooit problemen met een van beide gehad .
Altijd netjes op tijd en vriendelijk personeel .

echter calimero hoe pissed je ook bent iemand failliet wensen doe je bij niemand .
Vind dat je zoiets niet hoort te zeggen maar dat is maar mijn mening uiterraad :)
 
Ik vind dat TNT gewoon een stuk betrouwbaarder is dan met GLS. AL weet ik niet hoe vaak iets van tnt gekregen en was altijd netjes enz. laatst 1x laptop bij officiele hp partner besteld, via gls bezorgt, niet dus hè! wat een gezeik met gls, ze hadden gewoon geprobeerd die laptop achterover te drukken, de schoften. Maarja ik snap dat jullie als highflow zelf ook keuzes moeten maken, maar ik vind het zeer goed dat jullie de klanten de keuze bieden om te kiezen tussen TNT of GLS!
 
tnt-vs-gls.png
 
Weet ik allemaal wel, maar door die foto wordt de werkelijkheid eerder uit z'n verband
gerukt dan dat het recht wordt aangedaan.

Zelfs al zouden TNT en GLS beide logistiek 100% betrouwbaar zijn.

Relativeren is een kunst. En dat dan weer 180° omdraaien nog en stap verder.
Knap gedaan ;)
 
Calimero, wel eens gehoord van humor? Zo'n plaatje is toch klaarblijkelijk niet serieus bedoelt ;). Niet zo gaan haten omdat Quadcore loopt te grappen dat GLS beter is. Zelfs dan, dat is zijn mening. Als hij bij GLS wil bestellen, moet hij dat zelf weten. Jij zal er schijnbaar nooit bestellen, dat is ook jouw eigen keuze ;).
 
Weet je wat nou t leukste is :p

Ik kwam toevallig dat plaatje tegen op het mini-forum en dacht laat ik er ff wat tekst in stoppen en een logo zodat we ook een beetje lol zouden hebben tussendoor ipv alleen maar de lof voor TNT en de stront op GLS ;)

Meneer Calimero vergeet ook dat ik pas een 240rad opgestuurd had naar hem via TNT en dat die door onverklaarbare reden een dag vertraagd was :S (hoor ik m niet over)

Zelf vind ik beide bedrijven wel oke en ben ik blij dat ze er zijn , ik werk zelf ook in de logistiek en geloof me t is hard werken voor je poen ! En mensen vergeten soms dat die TNT / GLS / DPD / UPS mannen met 250 adressen in hun auto rondrijden en jij dus niet de enige bent die op zn pakje zit te wachten ;)

@calimero: als ik dit topic teruglees wil ik je vragen om je antwoorden aan te passen naar beschaafd nederlandse taal want het slaat nergens op !

En of je dan ook gelijk wil nadenken voordat je iets post want antwoorden zoals "whatever" hebben we niks aan en beschouw ik als spam ;)

Bvd
 
Weet je wat nou t leukste is :p

Ik kwam toevallig dat plaatje tegen op het mini-forum en dacht laat ik er ff wat tekst in stoppen en een logo zodat we ook een beetje lol zouden hebben tussendoor ipv alleen maar de lof voor TNT en de stront op GLS ;)

Als GLS er hier in de buurt niet zo'n potje van zou maken, en voor het onverwacht aan
moeten passen van de T&T i.v.m. een ongeluk geen 22 uren nodig zou hebben hadden
ze van mij dezelfde lof gekregen als TNT.

Meneer Calimero vergeet ook dat ik pas een 240rad opgestuurd had naar hem via TNT en dat die door onverklaarbare reden een dag vertraagd was :S (hoor ik m niet over)

De T&T was s'middags voor 16:00 al aangepast en niet pas de andere morgen om 08:00.
Totaal geen reden om te klagen dus, een dag vertraging kan altijd gebeuren.

@calimero: als ik dit topic teruglees wil ik je vragen om je antwoorden aan te passen naar beschaafd nederlandse taal want het slaat nergens op !

Doe me 1 of 2 voorbeelden zodat ik weet wat je bedoelt.
Ik kan me niet geugen dat ik iets of iemand onrecht aangedaan heb, behalve dan mijn
ongezouten mening over GLS maar da's gestoeld op mijn ervaringen (helaas).

En of je dan ook gelijk wil nadenken voordat je iets post want antwoorden zoals "whatever" hebben we niks aan en beschouw ik als spam ;)

Bvd

Ik had daar eerst een verhaal staan wat te ver ging en heb dat later aangepast.
Wees dus blij dat er "whatever" staat, al snap ik je punt als je het spam noemt.
 
zo zo... gls word flink onderuit gehaald hierzo, zal mijn ervaringen delen met jullie.
voor de zaak ontvangen wij vaak pakketjes van grossiers via gls altijd netjes op tijd en altijd de volgende dag in huis(wat bij tnt vaak niet het geval is). er is 1 keer een pakketje op dinsdag afgeleverd terwijl wij toen gesloten waren er lag netjes een briefje in de bus of we even wouden bellen om een afspraak te maken, zo gezegd zo gedaan even gebeld afspraak gemaakt voor die zelfde woensdag nog om 4 uur en wie stond er om 3 uur al op de stoep gls. waarschijnlijk hebben alle ervaringen ook met regio's te maken gls doet ze werk hier in zuid holland altijd goed en netjes op tijd niks op aan te merken maar als je met tnt hier een pakketje ontvangt is het 9 van de 10 keer drama, te laat komen staan ze om 7 uur op de stoep terwijl we al om half 6 dicht gaan en dat weet de bezorger(aangezien het altijd de zelfde is), laksheid omdat we soms 1 pakketje van de bezorger krijgen terwijl we er 3 verwachten en dan zegt hij dood leuk kan die andere 2 nu niet vinden die komen morgen wel. dus zo heeft iedereen wat met bezorg diensten er is altijd iets niet goed en de een doet het altijd beter als de ander, ervaringen verschillen. maar het slaat tuurlijk nergens op om 1 bezorgdienst helemaal de grond in te trappen omdat jij zelf er slechte ervaringen mee heb.
 
Ik deel gewoon mijn ervaring die blijkbaar niet geaccepteerd wordt.
GLS is echt bar en boos hier waarbij ik ook al vaker opgemerkt heb dat het per
regio kan verschillen.
Ik ben die persoonlijke aanvallen zo langzamerhand wel zat, doe ik bij jullie ook niet !!

Whatever ....
En daar bedoel ik (net als de vorige keer) mee dat ik wel klaar ben met dit topic.
 
Ik deel gewoon mijn ervaring die blijkbaar niet geaccepteerd wordt.
GLS is echt bar en boos hier waarbij ik ook al vaker opgemerkt heb dat het per
regio kan verschillen.
Ik ben die persoonlijke aanvallen zo langzamerhand wel zat, doe ik bij jullie ook niet !!

Whatever ....
En daar bedoel ik (net als de vorige keer) mee dat ik wel klaar ben met dit topic.

ik val je niet aan maar als ik je posts terug lees dan zie ik een taalgebruik wat eerder op kkeren* lijkt dan op ervaringen delen je loopt bijna alleen maar te schreeuwen dat ze te laat zijn en dat jij pissig bent. * excuses voor dat woord kon er even geen betere voor vinden
 
Ik wil toch nog even Freddy's post aan jou (calimero) quoten:

GLS is voordeliger en bezorgt sneller en correcter dan TNT, daarom staat de standaard keuze op GLS.
Je hebt ook al aardig wat bestellingen op zitten, die zijn volgens mij allemaal met GLS gegaan en zijn de volgende dag bij je aangekomen.
Het is jammer dat het dit keer niet gelukt is vanwege het weekend.

Wat ik nu lees is dat jij twee (?) bestellingen bij GLS hebt gehad die vertraagd aan zijn gekomen. Waar ben je nou precies zo boos over? Dat ze niet perfect op tijd zijn? Dat je T&T niet snel genoeg word aangepast? Want aan het einde van de dag (of de volgende) heb jij toch gewoon je pakketje binnen gekregen, waar het je om ging?

Als je werkelijk klaar bent met dit topic laat je het rusten :).

Om het even heb ik zelf zowel met TNT als met GLS mindere ervaringen gehad, echter deel ik deze hier niet, omdat ik vind dat je een persoon of bedrijf niet mag afrekenen op een slechte ervaring, als de rest wel goed was. Als ik vanuit die redenatie zou denken, zou ik al lang geen vrienden meer over hebben ;).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan