gls zuigt net zo hard gooit briefje door deur dat niet thuis ben terwijl wel thuis ben.
belt dus gewoon niet aan stelletje luie flikkers bij gls ook.......
tnt doet dit nu ook al wordt gek van........
Bericht 2:
ik heb 2 bellen 1 hoor ik niet ik woon op 2e verdieping.
daarom heb ik een 2e bel op mij kamer als gls er scheit aan heeft jammer dan maar ben wel thuis........
de ene neemt moeite wel de ander niet wordt hier strond ziek van.
mijn bel werkt gewoon ze hebben gewoon niet gebruikt.......
ga niet briefje op hangen elke keer wil de luie bezorger bijde bellen gebruiken............
ga morgen gewoon naam vragen van bezorger en als nog klacht bij gls indienen.
ik hoef dit natuurlijk niet te pikken.....
en ze doen wel zeker briefjes achterlaten.....
maar nemen niet de moeite om ook nog eens mijn andere bel te gebruiken ?
kom op zeg.........
http://img221.imageshack.us/img221/5789/hmmm001.jpg
Bericht 3:
waarom er zijn 2 bellen voor een reden kan die gast niet eens inzien dat maybe 1 bel stuk is ?.
kom op zeg............
ik pik dit gewoon niet en waarom gaan jullie allemaal in verdediging dit is de zaak van gls niet van highflow.
enige wat highflow kan doen bij te veel klachten melding van maken bij gls off tnt........
de vorige 2 3 bezorgers namen wel de moeite........
morgen krijgt bezorger flink op z'n flikker van mij als die dat niet al gehad heeft van gls......
er zijn 2 bellen gebruik ze bijde eerst voor dat ga zeggen dat niet thuis ben...........
@kenny eigen schuld dus niet want bezorger doet moeite niet nemen.
van mij part mag zo luie flikker minimaal waarschuwing krijgen en anders maar ontslagen worden.
maakt mij geen zak uit meer werk voor wie het wel serieus neemt.
Bericht 4:
ik heb 2 bellen precies naast elkaar ze werken bijde maar hoor maar 1 klaar.
hij heeft moeite niet genomen om andere bel ook te gebruiken niet mijn probleem zijn probleem.
bij tnt kun je ontslagen worden voor zo iets hoor ik nu net van ander.
ik hoef geen brief op te hangen omdat bezorger luie flikker is om bijde bellen te gebruiken.
Bericht 5:
Doen jullie nu ook al aan censuur eigenwijs mij de schuld geven.
ik heb 2 bellen pal naast elkaar hoe moeilijk is het om bijde te gebruiken..........
en hou op met dat censuur dat slaat nergens op.
jullie dragen dit uit en maken er verder drama van ik maak 1 post en jullie gaan direkt in de aanval tegen mij.
problemen mee jammer dan ik share gewoon mijn feedback.
en ik geloof wel dat heeft aangebeld maar niet de goede bel.
er is reden dat bij 1 deur wel eens 2 bellen zijn........
mijn hal is zo verdofend zelfs in de keuken sta 2 meter afstand van de bel beneden hoor ik nog amper.