• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    161
@ Cali

Hij heeft het toch niet persoonlijk tegen jou, maar in 't algemeen. Voel je a.u.b. niet zo aangevallen/aangesproken doe gewoon chill.


@ sonny

ik blijf er ook bij dat het regio gebonden is, ik zelf heb met geen van beide problemen. Ze komen altijd prima op tijd :D
 
Ik deel gewoon mijn ervaring die blijkbaar niet geaccepteerd wordt.

word wel geaccepteerd maar niet op de manier zoals jij dat doet ;) we weten nu wel dat bij jou in dat gehucht (misschien is dat t wel) de GLS later komt ...

Ik ben die persoonlijke aanvallen zo langzamerhand wel zat, doe ik bij jullie ook niet !!

jij bent diegene die zich hier zo druk om maakt dus waarom zou ik een ander over jou taalgebruik aanspreken

Doe me 1 of 2 voorbeelden zodat ik weet wat je bedoelt.
Ik kan me niet geugen dat ik iets of iemand onrecht aangedaan heb, behalve dan mijn
ongezouten mening over GLS maar da's gestoeld op mijn ervaringen (helaas).

dat wat ik bedoelde heeft wwwicked al voor je aangepast , t gaat mij erom dat je eerst nadenkt voordat je iets post want dat scheelt de mods gewoon veel van hun vrije tijd aangezien die t forum een beetje fijn leesbaar willen houden en daar hoort "whatever" niet in thuis

Whatever ....
En daar bedoel ik (net als de vorige keer) mee dat ik wel klaar ben met dit topic.

dat is mooi want je valt steeds in herhaling ;) (leer eens niet altijd t laatste woord te hebben of je ongelijk te verdedigen , dan kom je een stuk vriendelijker over tegenover de rest ....)
 
Voor de goeie vrede laat ik dit topic links liggen vanaf nu.

Mijn tenen beginnen al te krullen zodra ik dit topic zie en dan is er weinig
nodig om bij mij de verkeerde snaar te raken.

Ik heb me in al die posts nog proberen in te houden en dat lukte de ene
keer beter dan de andere.
En bij elke aanvaring met GLS komt ook "oud zeer" bij mij weer boven als
daar niet eerst een uitmuntend goeie ervaring tussendoor komt. => Helaas.

Hier laat ik het echt bij zodat ik niet weer (terecht !!) op de vingers getikt
word i.v.m. taalgebruik en/of uitspraken o.i.d.

Ik heb mijn punt wel gemaakt inmiddels, waarbij ik nog wel op wil merken
dat ik geen enkel feit aangedikt heb.
 
Heb ook een avondje boos en teleurgesteld hier zitten moppen over GLS, maar dat heb ik een uurtje later weer laten zitten en niet uitrekken :)

Over GLS sneller of niet dan TNT ligt puur aan waar je in de route zit, bij TNT komen ze altijd zo tussen 2 en 3, GLS zit ik aan het einde van hun route dus altijd schijt laat
Als je zo erg over GLS bent, dan is het niet hun schuld dat je 30 cent te weinig had om met TNT te laten bezorgen, had je eigenlijk een dagje moeten wachten om jezelf de ergenis te besparen :)

Persoonlijk laat ik niets met GLS bezorgen tenzij de wereld vergaat of dat ze wat voorzichtiger worden met de pakketjes in regio delft :p
 
Om nog maar eens een leuke ervaring toetevoegen. Als het fout gaat gaat het ook goed fout bij GLS, dat is mijn ervaring in ieder geval. Vorige jaar in december iets gekocht (niet bij Highflow) dat ook via GLS verstuurd werd. Het was precies rond de periode waarin er sprake was van extreme sneeuwval. GLS heeft mij, en m'n pakketje, toen echt in de kou laten staan. Het pakket heeft 3 dagen buiten in een hoekje gestaan omdat er tijdens de bezorging niemand thuis was. Geen briefje in de bus niks. GLS wist van niks en de chauffeur kon zich ook niks heugen, dat is echt zeer frustrerend. Je vreest dan snel voor het ergste: pakketje is zoek geraakt :( (gelukkig was dit niet het geval, maar toch) .

In die zelfde periode heb ik op een andere pakket 1,5 weken moeten wachten. Meerdere malen gebeld en telkens werd mij verteld dat de chauffeur het pakketje meegenomen had maar telkens werd het niet bezorgd (op track en trace stond dood leuk dat er niemand thuis was, terwijl ze je dus gewoon overslaan in de route!). Uiteindelijke naar 1,5 week kwam het pakketje dan eindelijk aan. De chauffeur aangesproken waarom het zolang geduurd heeft waarop ik een bot antwoord terug kreeg dat ik niet kon verwachten dat ze met het weer van de afgelopen dagen de bezorgbus op onze oprit konden krijgen. En het is werkelijk nog geen 15 meter lopen naar de voordeur vanaf de openbare weg! Maar dat was de chauffeur dus schijnbaar echt te veel werk.

Nu moet ik zeggen dat het de laatste tijd weer beter gaat en ik eigenlijk geen klachten meer heb over GLS ;) .

Edit: Het gaat hier om de regio zuidwest friesland
 
Wat ik inderdaad vaker hoor is dat GLS het eigenlijk alleen vrijwel foutloos (in ieder geval beter dan TNT in mijn ervaring) doet in de Randstad regio. Het lijkt wel hoe verder je daarbuiten zit, hoe groter de kans op falen :082:.
 
gls zuigt net zo hard gooit briefje door deur dat niet thuis ben terwijl wel thuis ben.
belt dus gewoon niet aan stelletje luie flikkers bij gls ook.......

tnt doet dit nu ook al wordt gek van........


Bericht 2:
ik heb 2 bellen 1 hoor ik niet ik woon op 2e verdieping.

daarom heb ik een 2e bel op mij kamer als gls er scheit aan heeft jammer dan maar ben wel thuis........

de ene neemt moeite wel de ander niet wordt hier strond ziek van.

mijn bel werkt gewoon ze hebben gewoon niet gebruikt.......

ga niet briefje op hangen elke keer wil de luie bezorger bijde bellen gebruiken............

ga morgen gewoon naam vragen van bezorger en als nog klacht bij gls indienen.
ik hoef dit natuurlijk niet te pikken.....

en ze doen wel zeker briefjes achterlaten.....

maar nemen niet de moeite om ook nog eens mijn andere bel te gebruiken ?

kom op zeg.........

http://img221.imageshack.us/img221/5789/hmmm001.jpg


Bericht 3:
waarom er zijn 2 bellen voor een reden kan die gast niet eens inzien dat maybe 1 bel stuk is ?.

kom op zeg............
ik pik dit gewoon niet en waarom gaan jullie allemaal in verdediging dit is de zaak van gls niet van highflow.

enige wat highflow kan doen bij te veel klachten melding van maken bij gls off tnt........

de vorige 2 3 bezorgers namen wel de moeite........

morgen krijgt bezorger flink op z'n flikker van mij als die dat niet al gehad heeft van gls......

er zijn 2 bellen gebruik ze bijde eerst voor dat ga zeggen dat niet thuis ben...........


@kenny eigen schuld dus niet want bezorger doet moeite niet nemen.
van mij part mag zo luie flikker minimaal waarschuwing krijgen en anders maar ontslagen worden.

maakt mij geen zak uit meer werk voor wie het wel serieus neemt.


Bericht 4:
ik heb 2 bellen precies naast elkaar ze werken bijde maar hoor maar 1 klaar.
hij heeft moeite niet genomen om andere bel ook te gebruiken niet mijn probleem zijn probleem.

bij tnt kun je ontslagen worden voor zo iets hoor ik nu net van ander.

ik hoef geen brief op te hangen omdat bezorger luie flikker is om bijde bellen te gebruiken.


Bericht 5:
Doen jullie nu ook al aan censuur eigenwijs mij de schuld geven.

ik heb 2 bellen pal naast elkaar hoe moeilijk is het om bijde te gebruiken..........
en hou op met dat censuur dat slaat nergens op.

jullie dragen dit uit en maken er verder drama van ik maak 1 post en jullie gaan direkt in de aanval tegen mij.

problemen mee jammer dan ik share gewoon mijn feedback.

en ik geloof wel dat heeft aangebeld maar niet de goede bel.
er is reden dat bij 1 deur wel eens 2 bellen zijn........

mijn hal is zo verdofend zelfs in de keuken sta 2 meter afstand van de bel beneden hoor ik nog amper.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt me sterk dat ze direct een briefje schrijven, dat kost de chauffeur meer tijd en bovenal meer geld.
(ze krijgen uitbetaald per afgeleverd pakket)
Nu moet hij/zij morgen het pakketje dus weer meenemen en voor hem/haar dus extra werk.

Als je dit ook meemaakt met TNT, kan je het beste even jouw bel controleren of die het nog wel 100% doet of luid genoeg is.
 
Kenny stel hij geeft aan bel enkel de onderste bel (Bel op 2e verdieping), maar op dat moment is hij juist beneden, dus dat werkt niet.
Oplossing voor jouw zerokewl: Hang permanent briefje op de deur waarbij je aangeeft dat ze allebei de bellen moeten proberen.

Je had dit probleem zelf kunnen voorkomen.
 
Dat lijkt me erg onlogisch..

Freddy zegt net:
Het lijkt me sterk dat ze direct een briefje schrijven, dat kost de chauffeur meer tijd en bovenal meer geld.
(ze krijgen uitbetaald per afgeleverd pakket)

Lijkt me sterk dat hij dan niet aanbelt.

Misschien heb jij de bel niet gehoord of functioneert de bel niet 100%.

Heb je dit probleem eerder gehad dat er niet werd aangebeld?
Zoja, dan is de kans groot dat dit vaker zou kunnen gebeuren, zoals vandaag dus.

Oplossing om verwarring tegen te gaan: Permanente melding ophangen dat ze beide bellen moeten gebruiken.
Scheelt jouw weer een dag wachten
 
Als jij niet tegen reacties/kritiek kan (Zijn eigenlijk meer tips maar goed..), dan stel ik voor niet te reageren in dit topic..

Tis een positieve feedback naar jou toe eh ;)
 
Er wordt niet gecensureerd, maar 5 keer hetzelfde bericht samengevoegd, zie jouw eerste post:
http://forum.highflow.nl/f19/tnt-vs-gls-724/index8.html#post146099

Daarbij is schelden op dit forum niet gewenst, hoe gefrustreerd je ook bent. Hou daar a.u.b. rekening mee.
Je hebt jouw punt duidelijk gemaakt, laten we er nu a.u.b. over ophouden.

=== update ===

Zoals Johnny al zegt, geven wij jou tips (zoals vaker) om bepaalde problemen op te lossen of te voorkomen.
Alleen jij ziet de tips altijd onterecht als soort van kritiek of aanval ofzo waardoor je er zelf een drama van maakt.

Door over te klagen etc. lost het probleem zich niet op.
Ik raad je aan om een papiertje over de bel te plakken met de melding "DEFECT".
Dan weet je zeker dat mensen de juiste bel gaan drukken.
 
ik hou er niet van als iemand mijn post edit delete zonder maar ook niks te melden.............
das gewoon brutaal in tussen zit iedereen nog op tegen mij in de aanval terwijl gewoon probleem is van gls.........

anyway jullie dragen dit verder uit niet ik laat dit duidelijk zijn.

ik heb niks tegen highflow doet gewoon zijn dingen goed.

update : ik zie meeste tips als mij de schuld geven dat ik hier in de fout heb en dat na gehoor specialist moet voor gehoor aparaat die ik niet nodig heb.
 
Zonder de schuld op iemand te willen schuiven: er is gewoon een onduidelijke situatie aan jouw deur.
Ik kan het weten, ik woon zelf in een studentenhuis waar iedereen een eigen bel heeft, en er nog 1 algemene bel is.
Aangezien mijn persoonlijke bel niet werkt moet ik ook altijd een beetje hopen dat ze op de algemene bel drukken, die ik dan wel hoor.

De enige reden waarom ik geen briefje ophang is omdat het tot nu toe elke keer goed gaat.
Zodra ik thuis ben en ze flikken zoiets bij mij gaat er ook een briefje op.
Dat is geen aanval maar lijkt me eerder logica. Ben het met je eens dat GLS best op 2 bellen kan drukken bij aankomst, dat is geen moeite voor hun, maar weten ze dat ze dat moeten doen?
Dat is dus simpel opgelost met een briefje: "beide bellen indrukken a.u.b."

Succes ermee, hoop dat het in de toekomst beter bezorgd wordt :)
 
Zoals jullie zien zijn de berichten verwijderd (Mods kunnen deze nog terug lezen).

Schijnbaar kan er niet op normaal niveau een discussie gehouden worden.
Sommige reacties zijn uit echt den boze, dat wordt hier niet geaccepteerd!

Vanaf nu weer ONTOPIC
 
Ik zit bijzonder goed op de GLS route elke morgen netjes rond 10 uur anders licht het in het depot 10 min. verderop dus heb eigenlijk niks te klagen:$

mag dat ook in dit topic?:p

Edit:

oh w8 heb wel wat!:D over de TNT dat bij de buren afleveren bevalt mij niet echt heb een tijdje niet bepaalt op goede voet met de oude buren geleefd.
Beetje vervelend toen ik daar om m'n pakketje moest gaan vragen:S
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan