• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Geen Track and trace van tnt naar verzenden belgie

k.3nny

Oldscool.
Hallo mede forumers.

om te beginnen wij hebben geen TNT vestiging,

Wij hebben de bruna,

Als ik hiermee pakketjes verstuur krijg ik GEEN! track and trace voor buitenland, nu heb ik 2 weken geleden een mcp 355 icm een EKv2 top naar onze homienator verstuurd, ik kan hem achterhalen tot in belgie maar daarna spoor dood.

Dat pompje ben ik dus KWIJT, nu gaat er een tweede pomp de post op (voor de tweede keer wegens postcode fout)
maar nu gaat die weer op de post maar natuurlijk weer geen track and trace.

hier in terneuzen hebben wij geen vaste punten, dat is echt jammer, iemand ervaring?

Ik heb nu al 2x 25 euro aan verzekerd verzonden betaald + een 2e pompje + ek top!

Grrrr.

Ps, ik weet dat ik wat foutjes heb gemaakt in het verleden kwa me verzend methodes, maar nu wil ik het goed doen en krijg ik dit gezeur! bah bah :(.
 
Na wat gegoogle zie ik dat er in de Havenstraat/Stadhuisplein een TNT postkantoor zou moeten zitten. Klopt dit, of is de kaart van TNT out-of-date?

Want ik heb bij het postkantoor van TNT altijd geweldige service gekregen, mét T&T.
 
Nope wij hebben GEEN vaste TNT postkantoor,

Wat jij daarziet is het depot, en zijn een paar grote loodsen, in die straat kom vaak :p

Wij hebben aleen de jumbo en de bruna, als "postagenstschap" die vallen onder tnt.
 
Heb ook al gebelt naar TNT hier in BE eerst naar TNT Express daar bleek ik fout te zitten dus kreeg ik telefoon nummer van TNT Post!
Naar dat nummer dan gebelt maar nummer bestaat niet meer...
Dan nummers van op hun website genomen maar daar neemt niemand op -.-.
Heb 4 a 5 nummers gebelt maar zonder succes....
Mail gestuurd naar klantenservice met het hele verhaal wat we gedaan hebben en dergelijke en daar kreeg ik volgende reactie op (Automatish mail waarschijnlijk):


Geachte mevrouw, mijnheer,



Naar aanleiding van uw e-mail betreffende uw pakket, delen wij u mede dat wij uw verzoek niet in behandeling kunnen nemen. Indien u vragen heeft over de status van uw pakket, dient u zich te richten tot de verzender. U kunt eveneens uw zending volgen via de volgende websites:



TNT Post Pakketservice | TNT Post



U kunt op deze website de barcode of het traceernummer van de zending gebruiken, die u via de verzender is gecommuniceerd. Heeft u deze niet ontvangen, vraagt u deze dan alsnog aan bij de verzender van uw pakket.



TNT Post Pakket Service België levert van dinsdag tot en met zaterdag aan de regio Vlaanderen. De regio Wallonië wordt van maandag tot en met vrijdag geleverd. Wij zullen er alles aan doen om u via onze Track & Trace website zo accuraat mogelijk te informeren over de status van uw zending. Mocht u onverhoopt meer informatie willen, neemt u dan gerust contact op met de verzender.



Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Customer Service Representative
 
Na 7 dagen heb ik het geld nog steeds niet ontvangen dus Kenny stop maar met die flauwekul en stort dat bedrag gewoon terug!
Toevallig heb ik problemen met jou en ben je zogezegt veranderd...
Had beter niets besteld bij jou!!
Je gaat me echt niet zeggen dan van NL naar BE overschrijven 7 dagen duurt...
 
Tis toch echt al vanaf dinsdag van me rekening af, ik zit nu bij me schoonouders, als ik vanmiddag thuisben zal ik wel een screenshot posten.

En hoebedoel je me gedrag is veranderd? omdat ik geen 24/7 achter mijn pc meer zit? ik heb ook andere dingen aan me hoofd dan 260(van mijn kant) en jouw 60(van jouw kant)euro foutlopende deal!

Ik neem het maar met een korreltje zout je reactie.
 
Ow om er nog een schepje bovenop te doen,

Zoals eerder gezecht dinsdag het geld al van de rekening af,

60 van jouw naar mij.
60in.png


60 van iris naar jouw.
60out.png


Voordat je gaat flamen had je ook lief om een screenshotje kunnen vragen. Kusjeee :D!
 
Na 2 weken Heeft die jongen zijn geld NOG niet.

Nu word ik weer als oplichter gestempeld, maar ik ben nu ondertussen 300 euro kwijt! en hij wel 60!

Ik kom met bewijzen dat ik het heb verstuurd etc ook met ontvangst/terugboeking etc, Iris heeft het zelfs betaald, ik ga daarom niet liegen he!

Gewoon een kut situatie, je mag me best voor oplichter bestempelen hoor, maar je snap wel dat IK helemaal vast zit aangezien ik 5x zoveel kwijt ben als jouw.
 
Bij deze ben ik het er met kenny eens, bewijs is gepost dat het is verstuurd

Ik denk dat jullie beiden aan jullie banken moeten vragen wat er met deze transactie is gebeurt en waar het geld "geparkeerd" staat om dit opgelost te krijgen want zo lang duren internationale overboekingen nou ook weer niet :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Lqd [GEEN REACTIE] Einde hobby Verkocht 15
Thim geen water circulatie. Waterkoeling 12
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
HighFlow Fijne Paasdagen allemaal! (maandag 13-04-20 geen verzendingen) HighFlow Computer Cooling Shop 1
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
Freddy Geen verzendingen a.s. vrijdag en maandag i.v.m. Goede Vrijdag en Pasen en... TP17 :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Geen verzendingen op vrijdag 27-04-18: Koningsdag! HighFlow Computer Cooling Shop 2
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
Freddy A.s. donderdag: Koningsdag! Geen verzendingen HighFlow Computer Cooling Shop 0
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
TinusB Geen signaal beeldscherm en random reboot Problemen & Oplossingen 6
Verderf Z87 Mpower Max Random reboots en shutdowns, geen BSOD Problemen & Oplossingen 10
A Buizen vullen niet volledig op? / Pompen krijgen geen water in de buizen? Waterkoeling 67
S Kan geen verkoop topic aanmaken? HighFlow Forum 17
wambamnl Eerste waterkoeling setup, geen budget. I5 4670K en 2x r9 290 g4 gaming. Advies Waterkoeling Setup 5
Sw333t [Gezocht] Kleine ssd, sata300/600, geen errors. 30-64 GB Gevonden 0
B ambient light (veel hulp nodig ben geen electries expert) Cases en Modding 4
l3p Geen email notificaties meer op abonnementen na email verandering. HighFlow Forum 14
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Sw333t [VERKOCHT] 2x Cooler Master JetFlo 120mm Black (geen led) Verkocht 4
Freddy Goede vrijdag en Pasen, geen verzendingen. Ontmoet ons tijdens TP12 HighFlow Computer Cooling Shop 0
D problemen met pc op starten geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 1
MrGiorgio Is Kerst wel kerst als je geen cadeautjes doet? Algemene Discussies 13
J 4890 kan geen 3d beelden afspelen AMD / ATI 4
Hightower geen email bevestiging na bestelling HighFlow Webshop 2
J [VERKOCHT] EKWB Supreme LTX Plexi/Nickel (geen rondjes) Verkocht 3
I geen beeld met GPU #1 AMD / ATI 0
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
J PC draait wel, maar geen beeld, geen muis en geen toetsenbord... Problemen & Oplossingen 4
J Hof: geen verbod pedoclub Martijn Nieuws en Sport 19
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
R Computer boot, maar geen display Problemen & Oplossingen 10
DVS Geen fratsen ... Gallery & Build Logs 13
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
J JaronSenna - Arno - Nog geen project :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
J Volkert van der G. mag GEEN 6 jaar strafvermindering krijgen! Nieuws en Sport 14
Freddy [SOLVED] Kan je geen berichten plaatsen? (met IE?) HighFlow Forum 9
P [Help] Geen flow in loop Waterkoeling 6
eknaap eknaap - Erik Knaap - ??? myn computer/project heeft geen naam.....|-( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D oqo e2 umpc wil geen verbinding maken met wifi. Problemen & Oplossingen 0
Z nog geen hardware onbekend budget. Advies Waterkoeling Setup 19
I geen draadloos internet verbinding Problemen & Oplossingen 4
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
E EK HF Supreme, geen highflow Jet plate? Waterkoeling 5
D Geen koeling schade ? Overige Koeling 4
S [Waterkoeling] Advies over samenstelling van WC geen vast budget. Advies Waterkoeling Setup 7
P Slechte vertalingen/Geen Vertalingen HighFlow Webshop 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan