• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?

• Totaal aantal stemmers
    161
Dat is met een kleine toevoeging op te lossen.

Als de afzender bij jouw adres de regel "alleen adres" toevoegd wordt het niet
bij de buren afgeleverd.
Bij de meeste internet shops kun je bij de bestelling wel ergen een "opmerking"
kwijt waar je om die toevoeging kan vragen.

Ik heb na 13 bestellingen op highflow altijd voor GLS gekozen, en het is nog nooit fout gegaan, altijd ruim optijd gelevered en een aardige chaffeur, mag m wel.

Enige nadeel is dat GLS niet levert op zaterdag wat betreft vooruitbetaalde bestellingen, zo had Freddy netjes een pakketje voor 5 uur vrijdag weg gestuurd, is pas maandag afgeleverd, TNT doet dit dan wel weer.

Iemand gaat ontslagen worden vermoed ik bij gls had briefje met koeie letters op deur geplakt weigerde nog steeds bijde bellen te gebruiken dus heb als nog klacht ingedient bij gls.

heb pakketje dit keer wel want wist dat ie rond 12:00 kwam.

edit: duidelijk ook zelfde bezorger want probeerde onderuit te komen door direkt te beginnen doe gewoon mij werk en ben altijd motiveert uhm ja als off dat geloof ;P

Hij zal vast niet ontslagen worden omdat jij een klacht bij gls aangeeft.
Maar je hebt eindelijk je Pakje dus no biggie :p

Via Freddy liet ik het altijd via gls komen maar mij maakt het vaak niet zoveel uit zolang het niet op vrijdag verstuurd word.

Iemand gaat ontslagen worden vermoed ik bij gls had briefje met koeie letters op deur geplakt weigerde nog steeds bijde bellen te gebruiken dus heb als nog klacht ingedient bij gls.

heb pakketje dit keer wel want wist dat ie rond 12:00 kwam.

edit: duidelijk ook zelfde bezorger want probeerde onderuit te komen door direkt te beginnen doe gewoon mij werk en ben altijd motiveert uhm ja als off dat geloof ;P

dat soort mensen worden niet ontslagen oid hoor (of uberhaupt een berisping)
dat soort mensen worden gewoon keihard beschermt door tnt EN gls (al zovaak gedaan helpt NIETS) kwa dat betreft vind ik UPS helemaal TOP (alleen duur anders liet ik ALLES door hun bezorgen)

Het eerste slechte wat ik met TNT mee maak is vandaag/gister gebeurd....

Pakketje bij Freddy bestelt. Freddy heeft hem donderdag ochtend/middag al verstuurd, dus ik was blij dat ik vandaag me pakketje zou ontvangen. Kijk ik denet op de track en trave van TNT: Verwijderd.

Beetje jammer van TNT als ik expres meer geld betaald om het met TNT te verzenden, omdat ik altijd het gevoel heb dat TNT sneller en beter is. Maar die gedachte zijn nu ook weg....:(

Laatst bewerkt:
Het wordt in ieder geval netjes en vaak tijdig aangegeven op de T&T.
Daarbij kun je er nu vanuit gaan dat het zaterdag alsnog geleverd gaat worden.
Als je voor GLS gekozen had en daar ook die dag vertraging zou hebben (is niet ongewoon)
dan zou je al tot maandag moeten wachten, kun je het hele weekeind niks.

Het wordt in ieder geval netjes en vaak tijdig aangegeven op de T&T.
Daarbij kun je er nu vanuit gaan dat het zaterdag alsnog geleverd gaat worden.
Als je voor GLS gekozen had en daar ook die dag vertraging zou hebben (is niet ongewoon)
dan zou je al tot maandag moeten wachten, kun je het hele weekeind niks.

Daar heb je wel gelijk in, maar baal er toch echt van!:p
Vandaag me laatste vakantie dag:(

TNT bezorgd altijd netjes tussen 11:30 en 13:30 uur. GLS bezorgd tussen 12:00 en ....

Vind TNT qua gevoel het fijnst, maar GLS doet ook goed werk. Geen klachten. Beide hebben wel eens missers dat er een pakket 1 dag later wordt afgeleverd.

Niet op vrijdag bestellen als je het aankomend weekend nodig hebt. Dan heb je zowieso een vangnet van een dag.

Ik vraag toch echt even met klem om Dustyrick zijn privé informatie en deels v/h verzendnummer te verwijderen. Je mag mensen vertrouwen, maar de hele wereld is niet zo te vertrouwen. Wees voorzichtig met privé gegevens evenals postale gegevens.

TNT bezorgd altijd netjes tussen 11:30 en 13:30 uur. GLS bezorgd tussen 12:00 en ....

Vind TNT qua gevoel het fijnst, maar GLS doet ook goed werk. Geen klachten. Beide hebben wel eens missers dat er een pakket 1 dag later wordt afgeleverd.

Niet op vrijdag bestellen als je het aankomend weekend nodig hebt. Dan heb je zowieso een vangnet van een dag.

Ik vraag toch echt even met klem om Dustyrick zijn privé informatie en deels v/h verzendnummer te verwijderen. Je mag mensen vertrouwen, maar de hele wereld is niet zo te vertrouwen. Wees voorzichtig met privé gegevens evenals postale gegevens.

Dat is wel zo, maar er staat eigenlijk niks specials op..
Als je het telefoon boek pakt staat er dezelfde info. in..;)

Alleen nu kijk ik net op mijn track en trace,en hij staat nog steeds op hetzelfde als gisterochtend, het moet toch niet zo zijn dat ze hem vandaag niet gaan afleveren, want dan word ik echt pissig....!:(

Als de track en trace nu nog op: ''Zending gesorteerd in sorteercentrum'' staat.
Dan kan ik er zeker wel naar fluiten dat hij vandaag aan komt?

En nog iets raars, Onderin staat: Zending gesorteerd in sorteercentrum
Maar boven bij mij adres en de afzender staat ook een kopje status en daar staat: Zending niet gesorteerd.

Wat is het nou?:S
Wel of niet gesorteerd en kan ik me pakje vandaag nog verwachten?

ik kwam net langs t gls depot dus d8 ff kijken of het pakketje dat ze gisteren niet hebben kunnen bezorgen daar al licht maar die gasten zijn op zaterdag dicht:S

Ook het vracht gedeelte (distributie centrum) waren geen bussies die in of uit reden dus weet eik niet of ze uberhaubt op zaterdag rijden

Gls is maar 5 dagen per week.

En Dusty je kan wel boos op tnt zijn, maar eeuhm, als je het nieuws in de gaten hou weet je oook waarom het de laatste tijd bij de post zo kut gaat :)

Iedereen is net zo teleurgesteld als jouw, ikwacht al 1 week op Casekings levering, die blijft maar op sorteer center staan, gewoon lief afwachten :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan