• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    161
lol ups hoeft hier zeker nooit pakketjes te bezorgen hoor allemaal slechte dingen van.

gister nog tnt pakketje om 9:00 binnen lekker vroeg.
had wel brief opgehangen dat ze op bijde bellen moeten drukken ik heb 1 bel die ik nooit hoor en tnt gebruikt juist alleen die bel.
 
Hier heb ik nog nooit ervaring gehad met GLS, alleen TNT en tot nu toe eigenlijk altijd positief!

Soms wel wat ongeduldig ( ben ik bij de deur, loopt de hij net weg ), maar levert met een briefje aan de deur keurig af bij de buren en anders bij een ( voor mij om de hoek zittend ) postagentschap, ideaal :D
 
TNT belt 1 keer kort aan en als je dan niet reageert binnen, zeg 3 seconden, dan moven ze al weer en kan je tot de volgende dag wachten. Voor TNT niet zo'n probleem, want er zit een AH (met TNT afdeling) dichtbij in de buurt en daar kan ik het dan zelf afhalen.

Echter had ik voor mijn WC set (830 euro totaal) GLS gekozen, en volgens mijn moeder bleef GLS net zo lang bellen totdat er gereageerd werd. Dat vind ik erg netjes.

TNT hoeft voor mij echt niet, want toen ik spullen voor mijn i7 bij Azerty besteld had kon ik minimaal anderhalve week wachten op toedoen van TNT omdat ze het zelf niet helemaal snappen daaro.

En GLS krijgt inderdaad steeds meer positieve reacties. Ik wist uberhaupt niet dat GLS bestond. Maar door de eerdere ervaring met TNT, maar gauw voor GLS gekozen en ben er zeer positief over. :)
 
TNT belt 1 keer kort aan en als je dan niet reageert binnen, zeg 3 seconden, dan moven ze al weer en kan je tot de volgende dag wachten. Voor TNT niet zo'n probleem, want er zit een AH (met TNT afdeling) dichtbij in de buurt en daar kan ik het dan zelf afhalen.

Echter had ik voor mijn WC set (830 euro totaal) GLS gekozen, en volgens mijn moeder bleef GLS net zo lang bellen totdat er gereageerd werd. Dat vind ik erg netjes.

TNT hoeft voor mij echt niet, want toen ik spullen voor mijn i7 bij Azerty besteld had kon ik minimaal anderhalve week wachten op toedoen van TNT omdat ze het zelf niet helemaal snappen daaro.

En GLS krijgt inderdaad steeds meer positieve reacties. Ik wist uberhaupt niet dat GLS bestond. Maar door de eerdere ervaring met TNT, maar gauw voor GLS gekozen en ben er zeer positief over. :)

Netjes toch! Bij mij is het precies hetzelfde. In welke streek woon je als ik vragen mag?Ik in Zuid-Limburg en daar schijnt dit nog meer zo te zijn.
 
Ik had pech. Woensdag avond besteld. Donderdag eind van de dag verstuurd. Vrijdag papiertje op de deur geplakt (op me werk) als niemand aan de balie zit om rijden aub.

Die sukkel heeft alleen papiertje gelezen voor de klanten waar op staat dat we gesloten zijn :S DAMN!
Gisteren moest ik zelf me pakketje ophalen. Dinsdag waren ze ook langs geweest maar moest naar ziekenhuis dus was niemand.... Bummer!
 
Ik had via Silverstone een nieuwe moederbord tray besteld.
Ik word wakker door de bel(nachtdienst) ik strompel de trap af en ik doe open is die gast al weg
Ik loop naar de woonkamer en zie ineens et busje van gls weg rijden.
Ik denk van nouja komt later wel weer, maar naardat ik smiddags de honden uit ging laten staat er een doos achter in de tuin en verder geen briefje of wat dan ook.
Ik zit er zo aan te denken om Silverstone te mailen van dat ik niks heb gehad alleen maar zodat de bezorger een tik over de vinger zou krijgen want ik moet toch voor een pakket aftekenen ofniet :S
Als die gene mijn handtekening vervalst zou hebben iig.
 
Nou kijk ik ga silverstone natuurlijk niet afzetten natuurlijk.

Maar het gaat me meer om dus de bezorger dat die een pakket(ongeacht wat er in zou zitten) gewoon bij iemand achter het huis dumpt bij wijze van, en niks geen briefje achter laat.
Stel dat deze persoon mijn handtekening nodig had en deze zelf vervalst heeft? :)
Zou lekkere gang van zaken zijn als het pakket ineens weg was.
Collega van me had dat ook eens gehad en daarbij was het zo'n klein pakketje(wel duur) maar zijn vrouw dacht dat het weg gegooid kon worden want het lag bovenop oud papier dat achter het huis lag.

Dat zijn natuurlijk niet de gang van zaken vind ik.
 
Zal vandaag ook wel weer balen worden omdat ik per ongeluk vergeten
ben TNT aan te klikken bij het bestellen ...
GLS schijnt niet op zaterdag te bezorgen .

Mischien een idee om de shop aan te passen zodat je verplicht bewust
een keuze moet maken ?
 
*edit*
Vanaf hier t/m post 106 komt op mijn verzoek uit mijn http://forum.highflow.nl/f34/surf-restjes-pc-7719/ topic.
Ik zal het hier ongewijzigd laten staan. Het doel van opruimen was de build-log
wat overzichtelijker te houden.
===============================================

En nu ben ik echt pissig !!!

Als er dan keuze is, laat mij dan ook de keuze en dwing me niet in een optie
die ik niet wil als ik er even niet bij stil sta !!
Elke andere site werkt binnen NL met TNT dus dat ik er niet bij stil sta lijkt
me begrijpelijk .

Ik heb op vrijdag rond 14:00 besteld en met TNT had ik dit weekeind iets kunnen doen :093:

Het is dat er voor HighFlow binnen NL geen alternatief is, maar anders ....
 
Laatst bewerkt:
GLS is voordeliger en bezorgt sneller en correcter dan TNT, daarom staat de standaard keuze op GLS.
Je hebt ook al aardig wat bestellingen op zitten, die zijn volgens mij allemaal met GLS gegaan en zijn de volgende dag bij je aangekomen.
Het is jammer dat het dit keer niet gelukt is vanwege het weekend.

Op vrijdags moet je inderdaad TNT kiezen als je het zaterdag wilt ontvangen.
Voor de duidelijkheid hebben we dat ook op homepage gezet:
Vandaag voor 16:00 besteld en betaald, is morgen in huis!
(Geldig op werkdagen. Op vrijdag voor 13:30 besteld, betaald en met TNT, is zaterdag in huis)


Maar je kan natuurlijk ook op andere dagen voor TNT kiezen.
Waarschijnlijk heb je net iets te snel doorgeklikt en daarom niet meer de verzendmethode geselecteerd neem ik aan.
Op de kassa pagina kan je de verzendmethode selecteren, je kan kiezen voor GLS, TNT, Rembours of envelop (indien niet te zwaar/groot).
Je wordt dus nergens toe gedwongen.

Ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat, check dus verzendmethode voordat je op "plaats bestelling" klikt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan