Natuurlijk niet .... De L is van langzaam en de S van slow ....
Added after 44 minutes:
Ik had ook antwoord op mijn kwaaie mail ....
Het busje schijnt een ongeluk gehad te hebben.
Ok, dat kan, maar dan nog hoeft het geen 14 uren te duren voordat de T&T aangepast wordt !!!
Ik heb dus ook nog maar eens een antwoord gestuurd waar nog minder zout in zit en daar wat
peper aan toegevoegd ..... Ik heb ze failliet gewenst.
Ze kunnen het krijgen zo als ze het willen hebben
Ik vind het nog steeds diep triest dat ze mij als klant zó in de kou laten staan !!
Daarbij is het busje van TNT al lang door de straat gegaan en heb ik nog steeds niks ....
*edit*
Inmiddels 3 uren nadat TNT door de straat ging ....
Ik heb nog steeds geen gls gezien :S
*edit2*
Net om 16:00 eindelijk gls aan de deur.
En gelukkig trof ik het met een boven gemiddelde bezorger die begrip toonde voor
mijn visie.
Maar dat neemt niet weg dat ik never-nooit meer iets met gls te maken wil hebben.
Desnoods betaal ik 20 tot 50% extra (ex. porto) voor een product als dat de enige
manier is om bepaalde zaken via TNT te krijgen.
En mocht het nog niet duidelijk zijn ....
Ik reken dit Freddy / HighFlow natuurlijk niet aan !!
En omdat ik voor TNT kan kiezen zullen de zaken er verder niet anders om zijn