Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een geweldig bureau heb je gemaakt, echt super mooi om te zien!
Ik ben zelf ook bezig met een nieuw project, helaas heb ik een fout gemaakt en wellicht kun jij me helpen
(of iemand anders die dit leest natuurlijk).
Ik heb per ongeluk m'n laatste grote plaat Magic Fleece versneden en kom nu één plaat van 50x50 cm tekort. Heb je wellicht nog een plaat liggen?
Uiteraard wilde ik dit in de "gezocht" sectie neerzetten, maar daar heb ik geen rechten toe. :schaam
Haha... nee, heb al bijna alle zaken met Magic Fleece "behandeld", zo vlak voor de eindstreek stap ik niet over naar een ander materiaal. Toch bedankt voor de suggestie, erg tof dat je er mee komt.
Nou ja, mocht er voor maandagavond niemand zijn die een plaat over heeft (50x50 of 40x40) moet ik er maar aan geloven en een pak extra bestellen.
En dat alles door een klein foutje met snijden... :073:
En de adapter met M2 cover geplaatst!
Kwam er wel achter dat nu het schroefje te kort was met het plaatsen van de cover,dus maar met dubbelzijdig tape aan de gang gegaan.
Hoi hoi.
Vandaag aan de gang gegaan met het demonteren van de desk.
Alles gaat eruit om schoongemaakt te worden.
En de desk krijgt en folie wrap.
Ga ook naar een ander kleur vloeistof en kabels etc.
Hoofdzakelijk worden de kleuren zwart,groen en antraciet.
Nieuwe rgb leds komen er ook nog in,want de oude zijn niet zo best meer.
Gister weer de hele dag aan het prutsen geweest.
Heb nu alles gedemonteerd en alles schoongemaakt.
Nu nog de desk zelf onder handen nemen,want daar zitten nog lijm resten van het plakfoam en van de leds op.
Geprobeerd met ontvetter om die zooi eraf te krijgen maar,dat was geen succes.
Van de week maar het schuurmachine erop zetten.
Heb ook ff de pompmods mat zwart gespoten.
Het moederbord gedeelte ook weer opgebouwd en ook een begin gemaakt met de loop.