Das een!morgen de andere.
MRHelmond New member 28 februari 2017 #382 Wat een machtig mooi project en ik heb t vanaf de 1e pagina met veel plezier gelezen Ben het alleen niet eens met de titel onder je forum naam ... Gevorderd prutser Dit is geen gepruts meer lijkt me
Wat een machtig mooi project en ik heb t vanaf de 1e pagina met veel plezier gelezen Ben het alleen niet eens met de titel onder je forum naam ... Gevorderd prutser Dit is geen gepruts meer lijkt me
Hightower chef prutser 1 maart 2017 #383 Zo,vandaag weer verder gegaan waar ik gister gebleven was. Een tweede gat gemaakt voor een 140mm fan en het mooie resje een plek gegeven Bijlagen WP_20170301_18_35_38_Rich.jpg 54,2 KB · Weergaven: 10 WP_20170301_16_06_37_Rich.jpg 66,5 KB · Weergaven: 8 WP_20170301_18_09_09_Rich.jpg 89,1 KB · Weergaven: 7 WP_20170301_18_16_24_Rich.jpg 62,5 KB · Weergaven: 9
Zo,vandaag weer verder gegaan waar ik gister gebleven was. Een tweede gat gemaakt voor een 140mm fan en het mooie resje een plek gegeven
XenoMorpH Well-known member 2 maart 2017 #384 Dus daar waren die 4mm afstandbusjes voor Ga je ze nog zwart maken?
Hightower chef prutser 2 maart 2017 #385 XenoMorpH zei: Dus daar waren die 4mm afstandbusjes voor Ga je ze nog zwart maken? Klik om te vergroten... Denk het niet,vind het zilver zo wel mooi. Steekt een beetje af met het zwarte van het reservoir.
XenoMorpH zei: Dus daar waren die 4mm afstandbusjes voor Ga je ze nog zwart maken? Klik om te vergroten... Denk het niet,vind het zilver zo wel mooi. Steekt een beetje af met het zwarte van het reservoir.
Freddy Administrator Forumleiding 2 maart 2017 #386 Ik was me ook al aan het afvragen waar je het voor ging gebruiken haha, mooie oplossing zo!
Hightower chef prutser 4 maart 2017 #387 Hallo mensen. Heb gister en vandaag wat gedaan aan de desk. Binnenkant is klaar met het folie wrappen,buitenkant moet nog een gedeelte gedaan worden. Nu is het een kwestie van weer alles opbouwen,maar dat komt wel goed. Bijlagen WP_20170304_13_32_37_Rich.jpg 61,2 KB · Weergaven: 7 WP_20170304_13_32_41_Rich.jpg 49,3 KB · Weergaven: 5 WP_20170304_13_56_47_Rich.jpg 92,7 KB · Weergaven: 9
Hallo mensen. Heb gister en vandaag wat gedaan aan de desk. Binnenkant is klaar met het folie wrappen,buitenkant moet nog een gedeelte gedaan worden. Nu is het een kwestie van weer alles opbouwen,maar dat komt wel goed.
Hightower chef prutser 11 maart 2017 #393 vincent zei: mooi gedaan!!! jammer dat er geen MSI te vinden is Klik om te vergroten... Nee,helaas niet vinny,haha
vincent zei: mooi gedaan!!! jammer dat er geen MSI te vinden is Klik om te vergroten... Nee,helaas niet vinny,haha
XenoMorpH Well-known member 11 maart 2017 #394 Woah!...Gaaf hoor! Die covers zijn ook mooi geworden. Alleen jammer dat ie ietwat te groot is om mee te sjouwen voor de TP
Woah!...Gaaf hoor! Die covers zijn ook mooi geworden. Alleen jammer dat ie ietwat te groot is om mee te sjouwen voor de TP
Hightower chef prutser 12 maart 2017 #396 XenoMorpH zei: Woah!...Gaaf hoor! Die covers zijn ook mooi geworden. Alleen jammer dat ie ietwat te groot is om mee te sjouwen voor de TP Klik om te vergroten... thanks,ja jammer genoeg wel,anders had ik die modwedstrijd wel gewonnen denk ik,haha mixedup zei: netjes maat! Klik om te vergroten... Thanks maat!
XenoMorpH zei: Woah!...Gaaf hoor! Die covers zijn ook mooi geworden. Alleen jammer dat ie ietwat te groot is om mee te sjouwen voor de TP Klik om te vergroten... thanks,ja jammer genoeg wel,anders had ik die modwedstrijd wel gewonnen denk ik,haha mixedup zei: netjes maat! Klik om te vergroten... Thanks maat!
Hightower chef prutser 4 oktober 2017 #399 Bas9466 zei: ziet er weer mooi uit Klik om te vergroten... Thx!
Bas9466 Member 4 oktober 2017 #400 Hightower zei: Thx! Klik om te vergroten... het is mooi en niet anders vraagje scheelt het kwa koeling met kleinere reservoirs dus minder vloeistof
Hightower zei: Thx! Klik om te vergroten... het is mooi en niet anders vraagje scheelt het kwa koeling met kleinere reservoirs dus minder vloeistof