Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 10 september 2010 #21 Dat is ook een heel ander forum door een heel ander team gemaakt. Vbulletin maakt een standaard forum waar niks bij zit en zij laten andere mensen addons/mods maken. Dus freddy of ik moeten zulke dingen dan apart installeren.
Dat is ook een heel ander forum door een heel ander team gemaakt. Vbulletin maakt een standaard forum waar niks bij zit en zij laten andere mensen addons/mods maken. Dus freddy of ik moeten zulke dingen dan apart installeren.
Calimero Banned 10 september 2010 #22 Als dat als uitdaging gezien wordt .... Maar ik kan me ook voorstellen dat er voorlopig belangrijkere dingen voor gaan. En nogmaals, het is geen noodzaak !!
Als dat als uitdaging gezien wordt .... Maar ik kan me ook voorstellen dat er voorlopig belangrijkere dingen voor gaan. En nogmaals, het is geen noodzaak !!
corecrusher Krabbegat bewoner 13 januari 2012 #24 signature test ,ben benieuwd of het gelukt is edit yes yes yes :038:
l3p Moderator Forumleiding 16 januari 2012 #25 Tegenwoordig hebben we toch een preview als je je avatar instelt?
corecrusher Krabbegat bewoner 17 januari 2012 #27 dit was een signature test ,of die werkte na een post ,boeiend :048: :037:
DGM New member 21 februari 2012 #28 Nou als er tog een topic voor is, is kijken hoe mijn signature er uit ziet. Edit En dat staat dus helemaal niet terug naar de teken tafel.
Nou als er tog een topic voor is, is kijken hoe mijn signature er uit ziet. Edit En dat staat dus helemaal niet terug naar de teken tafel.
sjonnie New member 1 oktober 2012 #30 effe teste image ok maar geen avatar edit: nu wel Laatst bewerkt: 3 oktober 2012
M markjosol New member 6 december 2013 #31 anders blijft er na een quote niks van over natuurlijk Cheap FIFA 14 PS3 Coins