Tath
Well-known member
Het zit er bijna op voor vandaag,
andere 2 kabels ging een stuk snelle
En nog een van de andere kant
Het maken van de power harnas was weer een uitdaging. Ik maakte hiervoor gebruik van de korte versie molex
met de losse afsluitkap. Ik denk ik stop er vast 2 in m'n PA dan kan ik makkelijker de boog opmeten van de bekabeling.
Opmeten was makkelijker dan het weer loshalen van de molexen. Ik had er een tang voor nodig en moest er aardig aan trekken. Maar ja wat me ogen zien vernielen me handen (grapje). Eerst even 2 stukken draad van 1,5 meter
afgekipt. Daarna eerste molex gemonteerd en met een 12 volt led even getest of ik wel prik heb.
Geen punt led brand dus heb ik de andere 3 molexen gemonteerd samen met het sleeven en de krimpkous. helaas heb ik te hard gerukt om de draad tussen de molex te krijgen.
De hele handel nog maar een keer gemaakt nu met wat minder nadruk op kracht.
Ha alles werkt nu.
Het laatste stuk van de kabel sleev ik pas als ik het frame ga plaatsen.
Ziet er toch goed uit "ik ben niet ontevreden"
Zo dat was het weer voor deze week
andere 2 kabels ging een stuk snelle
En nog een van de andere kant
Het maken van de power harnas was weer een uitdaging. Ik maakte hiervoor gebruik van de korte versie molex
met de losse afsluitkap. Ik denk ik stop er vast 2 in m'n PA dan kan ik makkelijker de boog opmeten van de bekabeling.
Opmeten was makkelijker dan het weer loshalen van de molexen. Ik had er een tang voor nodig en moest er aardig aan trekken. Maar ja wat me ogen zien vernielen me handen (grapje). Eerst even 2 stukken draad van 1,5 meter
afgekipt. Daarna eerste molex gemonteerd en met een 12 volt led even getest of ik wel prik heb.
Geen punt led brand dus heb ik de andere 3 molexen gemonteerd samen met het sleeven en de krimpkous. helaas heb ik te hard gerukt om de draad tussen de molex te krijgen.
De hele handel nog maar een keer gemaakt nu met wat minder nadruk op kracht.
Ha alles werkt nu.
Het laatste stuk van de kabel sleev ik pas als ik het frame ga plaatsen.
Ziet er toch goed uit "ik ben niet ontevreden"
Zo dat was het weer voor deze week
Bijlagen
Laatst bewerkt: