Iedere dag probeer ik wat te doen,
Eigenlijk zijn het de vrijdag n.m. en het weekend wanneer ik weer wat kan doen. Omdat ik wat dingen op nalevering heb staan zijn
het eigenlijk de kleine dingen die ik maar kan doen het voordeel is dat ik nu ruim de tijd neem om vervolgstappen te plannen.
Vrijdag ga ik verder met de bekabeling van de
fans van de pedestel.
De bekabeling voor de bovenste 8
fans is voor 90% klaar het uiteinde van de bekabeling hangt in een rol.
Aangezien ik 2 extra
fans heb besteld hangt nu nog alles los. Als de laatste 2
fans binnen zijn zet ik alles vast en wordt het laatste gedeelte van de bekabeling gesleaved (als de PA2) aan de achterkant zijn gemonteerd. Dan weet ik ook hoeveel er van de bedrading ingekort moet worden. De 5 PA2 die nu nog over zijn zijn al geupdate met de laatste software via de usb kabel vorige week. Als het goed is worden het er 8 "4 voor 16
fans en 2
pompen" en dat voor boven en voor onder. Links achter zie je net nog een opgerolde bundel met draad van de achterste
fans. De rode draad die je ziet is alleen als markering bedoelt voor de 12 volt aansluiting.
De bekabeling voor de onderste
fans heb ik in 2 gedeeltes gedaan. Achteraf gezien had ik ook 1 kabel kunnen maken.
Maar dat maakt nu niet meer uit omdat de bedrading van de voorste en achterste
fans achter ook weer bij elkaar komen en daar samengevoegd worden. Als je goed kijkt zie je ten hoogte van de laatste fan een gaatje door de achterwand waar de kabel door gaat. Je moet straks goed moeten kijken om het nog te zien.
Zoals ik al zij ligt alles los tot dat ik de laatste 2
fans gemonteerd heb.
De schroeven worden zwart en de gekleurde bekabeling wordt afgedekt met mat zwarte vinyl. Inclusief de stickers van de vans.
Alles even weer op elkaar gezet "voor de maten van de acryl platen die ik nog moet bestellen. Ik had alle maten genoteerd om de bestelling te kunnen plaatsen maar je draait je een keer om en weg papiertje. Dus morgen maar weer opnieuw opmeten.
Ik heb de bekabeling van de frontpanel er ook maar uitgeschroeft omdat dit lastig is als ik aan het werk ben.
en de mesh van de
fans van de pedestel ligt er ook even uit ik moet nog een laatste afdekframe maken.
Dus weinig gedaan maar wel een paar foto's.
Vrijdag is het weer grote prutsdag.
See Yah
Zo net maar weer even wat acryl besteld voor de build.
Producten
------------------------------------------------------
1 x 2006002 - plexiglas 5mm opaal dual satin - 66,0 x 20,0 cm = € 19.07
1 x 2672 - Plexiglas spiegel 3mm - 66,0 x 20,0 cm = € 14.59
2 x 2729 - Plexiglas buis 12x8mm 100cm = € 8.01
2 x 2705 - Plexiglas buis 12x8mm 50cm = € 4.36
2 x 2653 - Plexiglas XT 8mm - 51,0 x 16,0 cm = € 24.55
2 x 3880 - Plexiglas lijm 20 ml (dun) = € 11.18
------------------------------------------------------
Subtotaal: € 81.70
Verzendkosten: € 8.64
(BTW: € 14.98)