• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH \ Caselabs TH10 + ped. Hill 7.9

Dit wordt echt de laatste melding van de build van Hill 7.9.

Gisteren alles uit elkaar gehaald. Dit ging met gemengde gevoelens. Veel ups maar ook geregeld wat mindere punten.
Gister kwam ik bij het uit elkaar halen een groot stuk wit plastic tegen in een fillpoort. Dit zet me toch aan het denken. Als ik terugdenk aan het moment dat de flow in een keer terugliep naar bijna nul moet ik toch even in mijn eigen vloeken. Is het stuk plastic de oorzaak dat mijn moederbord en processor onvoldoende koeling hebben gehad. Ik kwam er maar niet uit waarom ik geen flow had. Alle bekabeling heb ik nagelopen en de tubing is al vervangen geweest. Eerst dacht ik aan het naar beneden vallen van de led-hub. Helaas weet ik nu wel beter.

De TH-10 komt wel terug maar in bovenstaande vorm. Alle custom acryl panelen blijven gehandhaafd net als het schuin geplaatste moederbord wn de lightpanel.


"Until whe meet again".
 
Daar denk je ook niet aan als eerste, dat er een stuk plastic in zit.

Nee zeker niet. Nu ik alles uit elkaar haal komt het ter voorschijn. Hoe het er in gekomen is dat weet ik niet zeker "is wel de zelfde kleur plastic van een afdicht schroefdop". Ben er wel een beetje ziek van. Heb wel 3 keer alles nagekeken en dingen vervangen. Aan het reservoir of de route van mijn tubing lag het in ieder geval niet.
 
"This is the end".

Eindelijk begonnen met het strippen van de build.
Alles ligt nu opgeslagen door de hele kamer in plastic dozen.


Is dit het einde van de case. "Nee ik bouw er een ander systeem in voor beneden".

Zo een laatste foto en dan alles afdekken.

Bekijk bijlage 16417
Wow wtf?!?! uuh?
Ik kreeg opeens een update, dit had ik niet verwacht dat je hem nu al ging "afbreken". W-w-waarom is de eerste vraag die in me opkomt? Je hebt er zolang over gebouwd, zoveel tijd en geld in gestopt en maar... een half jaar van genoten ofzo? jammer... :icon_confused: :icon_confused:
 
De crash die ik had waarbij mijn moederbord en processor het niet meer deed heeft er voor gezorgd dat ik een nieuwe set heb gekocht. De oorzaak daar ben ik pas eergisteren achter gekomen "stuk plastic in m'n radiator". Gek werd ik er van. Daarna heb ik een Asus Black edition gekocht met een nieuwe i7 processor. Alles gemonteerd maar niet laten draaien omdat ik eigenlijk dacht dat de led-station de oorzaak was van het niet meer draaien. drie keer heb ik alle kabel nagekeken.


Je hebt het helemaal goed verwoord. Een beetje ziek ben ik er wel van. Omdat ik alle onderdelen weer gebruiken daardoor kan ik er iets makkelijker overheen stappen. De pedestels komen onder mijn deskbuild. Ook hiervoor ga ik alles uit de kast trekken.

De Case met alle custom parts staat netjes onder een afdekkleedje stofvrij. Ik heb stiekem al gekeken voor nieuwe onderdelen. Ik zit te wachten op de materiaal offerte voor mijn desk. Ondertussen ben ik met de build "Black Dragon bezig" (wordt ook heel mooi".

Ik ben nu bezig met de zaagtekening voor de lades onder de desk.


Ik hoop weer op je feedback met m'n komende build.
 
Thnx voor je berichtje terug. Dat verwacht je inderdaad niet met dat plastic in de loop.
Maar ja, je moet wat. Inderdaad een poos zoeken en je blijven frustreren is ook niet alles. Wellicht haal jij ook meer lol uit het modden en hardware aanschouwen dan het puur enkel gebruiken. Wat is dan mooier om een nieuw project te beginnen?

Ik moet zeggen dat ik dit project wel een machtige build vond, netjes gedaan! Ik denk dat ik halverwege al was afgehaakt nadat je o.a. die plexi meermaals opnieuw hebt gedaan omdat je het nog niet goed genoeg vond. Detailuitwerking ook goed in orde. Ben benieuwd naar je volgende build. :)
 
Een nieuwe start voor hill 7.9.

In afwachting van m'n pakketje met paracord even wat anders aan het doen.

De asus rampage iv extreme en de i7-393oK kunnen aan de muur als prijs die ik betaal voor m'n gepruts.

Langzaam de lades maar weer eens open getrokken. De meeste onderdelen zijn er nog.
Dus even wat kijken wat we er nu van gaan maken.

De Aquacomputer onderdelen komen in ieder geval weer terug in de build.

ik zit te denken om weer een pedestel te bestellen.

Wat in ieder geval ingebouwt wordt is de Asus Rampage IV Black edition met de i7-4960X en de bitspower fullcover block erop.

Even wat foto's gemaakt en wat geprutst.

Omdat het een eeuwigheid terug is dat ik wat aan de build gedaan heb plaats ik het moederbord even om te kijken hoe ik de radiatoren ga plaatsen "op de case of erin".

IMGP8177.jpg

Er boven is mooier denk ik. ik heb met de kap erop nog 5mm over aan ruimte.


Moet kunnen denk ik.

IMGP8178.jpg

De tijd vliegt als je zit te dromen.

IMGP8180.jpg

Van de week maar weer verder.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan