• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH \ Caselabs TH10 + ped. Hill 7.9

velen kunnen er een voorbeeld van nemen, kopen kan iedereen, het verwerken is een ander verhaal ;)

Ja ik zou bijna zeggen zonde om niet te modden. Maar ik begrijp het wel als je wel geld hebt voor de case maar niet voor de rest dan wordt het een project in stappen. Persoonlijk vind ik het heel knap dat sommige mensen met afval een hele mooie case neerzetten.

"Sharing of knowledge is the key"

Ik hoop dat het upload probleem verholpen is. Even proberen. Jammer nog steeds fout #2038

Laatst bewerkt:
Hij doet het weer gelukkig.

Andere dremel daar was de kop niet meer zo goed van dus laatste zakgeld maar besteed aan wat beters.
Hopenlijk dit weekend wat meer tijd want ik ben aan het verbouwen.

IMGP2801.jpg

IMGP2804.jpg

IMGP2803.jpg

Toch even wat gedaan.

Ben al een paar dagen bezig met de cover panel. Het is aardig taai (en mooi) spul. Het grootste gedeelte van de schuine hoeken heb ik gedaan met een vijl. Het vlakken van de schuine zijden doe ik met een stanleymes hiermee schraap ik net zolang totdat de schuine kant vlak is. Daarna met schuurpapier korrel 800 en met car cleaner.
Het laatste wat ik nog moet doen is gaten boren en draad tappen in het achterpaneel.

IMGP2808.jpg

Voor de foto leunt het paneel rechts op het uitgezaagde deel en links steunt het paneel op een stift.
Voor het uitgezaagde stukje rechtsboven maak ik nog een klein afdekplaatje.
Achter het paneel monteer ik nog een ledpanel voor de leds die afkomstig zijn van het moederbord.

IMGP2812.jpg

Nog veel te doen maar ik ben even druk met de keuken dus de build loopt iets vertraging op.
Maar we geven niet op er is nog genoeg te doen.

The show must go on!!

Vandaag 2 icydock stations gekocht voor m'n LSI 9260 8i.
Alle beetjes helpen laten we maar zeggen. Verder geen..... kunnen doen i.v.m. m'n verbouwing.
Dus ieder ding dat ik doe voor de build is voor mij een updat.

1332164399.jpg

1331602701840597541.jpg

Het uitzoeken van de juiste drive's zal nog wel even op zich laten wachten. Daar ben ik nog niet uit. 256gb of 512gb.

Verder moet ik nog een plek vinden voor m'n andere drives 1,5 en 2 TB. Tot nu toe heb ik deze gebruik voor interne opslag.
Alles staat natuurlijk ook op m'n Synology NAS. Dus moet ik me afvragen of ik ze wel moet inbouwen.

Zal blij zijn als de keuken klaar is dan kan ik tenminste weer volop aan de gang met m'n build.

Aangezien ik nog aan het verbouwen ben maar de build niet los kan laten hier twee foto's als reminder hoe de case er nu uit ziet.
Als ik er naar kijk heb ik gelijk weer zin om te modden.
Er moet echter nog heel veel gebeuren. De laatste stand van zaken is:

- Aquero's 6 pro besteld in september (uitlevering pas vanaf week 45)
- Icy dock stations besteld (zijn onderweg)
- LSI 9260 8i raid kaart (is verstuurd vanuit amerika)
- 140mm fans noiseblocker PK-3 (besteld bij HighFlow)
- Extra Bitspower extenders (besteld bij HighFlow)

- Geheugen 32gb Corsair Dominator GT 2133 (bod gedaan op e-bay) als dit niet doorgaat dan ga ik voor een 64gb kit van G-skill met de Dominator waterblocks van HighFlow.

- Ssd's Ja dat wordt nog even sparen heb er om te beginnen nog 3 nodig en als uitbreiding nog eens 4. In eerste instantie ga ik voor de 840 Pro's van Samsung 256gb maar het kunnen ook de 512gb worden.

Ha ik kom tijd te kort als ik naar de build kijk. Onder de top wil ik nog een paar strippen blauw acryl plaatsen met leds er in.

IMGP2818.jpg

IMGP2817.jpg

Van mij mag de kerstman en Sinterklaas wel op een dag komen "En ja 2 keer per maand" . Of zeg ik nu iets raars.

:039:

Bijlagen

• IMGP2812.jpg
    IMGP2812.jpg
    54,8 KB · Weergaven: 1
Je bent al zo lang bezig dus die paar weken vanwege de verbouwing maakt dan ook niet veel uit toch? ;)
Ben wel benieuwd hoe die AE6 Pro gaat bevallen.
Heb zelf een AE5 Pro, pompjes gaan via de 12V van de voeding en de pwm lijn van AE5 word gebruikt en dat werkt prima.
Alleen heb jij even iets meer als 2 pompjes :p

Je bent al zo lang bezig dus die paar weken vanwege de verbouwing maakt dan ook niet veel uit toch? ;)
Ben wel benieuwd hoe die AE6 Pro gaat bevallen.
Heb zelf een AE5 Pro, pompjes gaan via de 12V van de voeding en de pwm lijn van AE5 word gebruikt en dat werkt prima.
Alleen heb jij even iets meer als 2 pompjes :p

Ja maar ook 2 Aquero's. Dus Poweradjusters hoeven niet meer zoals ze hebben aangegeven. Heb ze wel liggen indien nodig maar dan moeten we weer verbouwen.
Net mail binnen van Si-soft ICY docks zijn verstuurd als het goed is heb ik deze morgen binnen. Ha deze komen misschien even onder mijn bureau te liggen tot ik weer tijd heb.

Jammer dat de handleiding ook nog niet beschikbaar is anders konden we alvast een en ander bekijken. In het erchste geval bouw ik een derde Aquero 5 bij in. Ik heb deze eigenlijk liggen voor mijn andere systemen. maar als het kiezen is meer geld uitgeven of een van beide opofferen dan doen we dat wel.

Afwachten maar.

Sinterklaas en de kerstman op een dag!!

Vandaag twee pakketjes van Highflow binnen gekregen. Snelle levering ja daar hou ik wel van.

2 x Noiseblocker 140mm fans PK-3
4 x Bitspower 20mm extenders voor als ik straks op het moederbord aan de gang ga.
1 x Bitspower 15mm extender
4 x rubber doorvoer voor de doorvoer van de Tygon 3603 van duall pomptop naar de quick disconnects in de onderste pedestel
1 x Koollance verbindingset voor m'n bay reservoir voor mijn reserve systeem

IMGP2825.jpg

IMGP2826.jpg

En nog een pakketje van SiComputers

2 x ICY DOCK stations MB994SP-4SB-1

IMGP2840.jpg

IMGP2839.jpg

IMGP2838.jpg

IMGP2841.jpg

Zo pakketjes onder m'n bureau tot na de verbouwing. :039:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug