Update 124 "blauwe leds voor de fanholes"
Is het gek dat je alsmaar aan je build denkt. Iedere keer afwegen wat je gaat doen.
Na 17:30 is het weekend voor mij en weer tijd voor de build "wat is deze week toch snel gegaan".
Na het eten toch even naar de schuur om iets te doen. Verlichting voor de fanholes maar verder afmaken.
Niet dat het al helemaal klaar is maar een groot gedeelte is nu klaar. Ik heb eerst de laatste randen wat aangepast en vlak gezaagd \ gevijld en geschuurd. Een tevreden gevoel dat aan alles gedacht is. Zo even een 6 tal 3mm gaten geboord voor de blauwe 3 volt modsmart leds. Na het aansluiten vindt ik toch dat ze te weinig licht geven dus besluit ik om op drie zijden er 6 nieuwe gaten te boren van 5mm voor de 12 volt leds. Dezelfde die ik ook in de
reservoirs heb zitten. De sleeving van 2 leds zitten de standoffs van de frontpanel in de weg (morgen maar wat aan doen). Maar u wel even of het wat is. Ja ik denk dat het een stuk beter is. ik heb op de scheiding van de onderste fanhole in het midden 2 leds geplaats en 2 boven en onder het paneel.
Zo dat is ook alweer gedaan. Misschien dat ik 2 leds morgen moet verplaatsen maar dat zie ik morgen wel.
Waarschijnlijk komt er nog een pedestel bij om de psu in te plaatsen en de nieuw te maken ssd mounting (acrylic).
Hier door krijg ik meer ruimte in de case om op het grote paneel (wat ik nog moet bestellen) een filtersysteem voor de 2 verschillende loops kan maken. In grote lijnen weten jullie nu wat ik van plan ben. De rest laat ik jullie nog wel zien.
Verder heb ik in Hong Kong bij modDIY een connector set voor de
Corsair AXi 1200 gekocht en verder nog een hele hoop kleine dingen en een digitale voedingtester. Dan kan ik ook gelijk de bekabeling controleren. Mijn vriend Scott stuurd mij aan het eind van de maand speciale draad voor de PSU. Dus er gebeurt genoeg op de achtergrond.
Zo genoeg gepraat en tijd voor een paar foto's
Ik zet er even geen commentaar bij omdat ik dit al gedaan heb hierboven.
(ik zie in m'n ooghoek net de reactie staan van K3nny. Ja helemaal mee eens).
Zo nu weer terug naar de andere site om wat te lezen wat m'n mede bouwers er van vinden.