• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH \ Caselabs TH10 + ped. Hill 7.9

Raid raid m'n R

Gisteren erachter gekomen dat er twee verschillende kabels in de doos zitten. Even meten.
Ja een van 1 meter en de ander van 50 cm. Die van 50 cm was dus te kort.
Aangezien ik zwart wil zien en geen rood was het even zoeken voor de goedkoopste. 12 euro per stuk 1 meter lang. Maar 2 stuks van besteld.


8087.jpg

vanavond geen tijd want ik moet naar de brandweer. morgen avond maar weer verder prutsen met de gaten voor de bekabeling van de leds e.d. Gisteren wel aan gewerkt maar geen foto's (komen aan het eind van de week) net als mijn nieuwe Aquero's 6 pro (hoop ik).
 
Aquero's 6 zijn binnen.

Eindelijk na drie maanden wachten worden ze geleverd.

Ja dat zegt iedereen.

IMGP2900.jpg

De 5 serie heeft de molex aansluiting links deze bovenin. 4 pins controller "80 fans op een Aquero 6 pro !!!!"

IMGP2903.jpg

"De hele familie bij elkaar" alleen nog de frontjes wisselen.

IMGP2910.jpg
 
Zo frontjes even omgewisseld.

Niet alleen de Aquero's zijn binnen ook de tegels van de keuken dus gauw even opgehaald. Nu wat tijd om wat te doen.
Gelijk maar even de frontjes uitwisselen. Duurt maar even maar wel oppassen dat je niets verbuigt op de achterkant.

Lekker veel licht boven de tafel dus lekker makkelijk. Alles achter elkaar gelegd en eerst maar alles losschroeven aan de voorkant.

IMGP2918.jpg

De zijplaatjes met daarop de al gemonteerd zwarte bevestigingsbeugels verhuizen gelijk mee dan hoef ik ze er niet meer af en op te schroeven.

IMGP2919.jpg

Zo klus geklaard.

IMGP2920.jpg

Wat me tijdens het ombouwen opvalt is dat de handleiding die ik vandaag uitgeprint heb 49 pagina's heeft en de handleiding in de doos maar 16. Ahum eens even kijken waarom dat is. Zelfde aantal talen dus dat kan het niet zijn.
Er staat meer informatie in over Aquasuite en een lijst met zaken die je er allemaal op aan kunt sluiten.

Zo dat was het voor vandaag.
 
Weer mooi wat dingetjes erbij zie ik.
Heb op mijn raid kaart wel rode van 1 meter.

Btw voor veel uitgebreide info over auqaero materiaal kun je ook hier wel even kijken.
Gebruik mijn AE5 Pro nu al 2,5 jaar :)

Volgens mij heb ik daar mijn eerste Aquero revieuw vandaan.
Bij de Raidkaart set zitten twee rode kabels. 50cm en 1 meter. Ik heb al nieuwe besteld.

Mooie dingetjes ja zegt dat wel. Ik kom er wel het duurt alleen even gezien mijn wensen.

Grootste dingen die ik nu nog moet hebben zijn:

3 x samsung 256 gb 840 pro
1 x 30" samsung of Dell
bedragen noemen lijd nergens toe dus dat mogen de mensen zelf invullen.

Net weer gekleurd acryl besteld voor onder de top. Hier moet nog wel verlichting worden ingebouwd. Ha en zo breiden we de build iedere keer een stukje uit.

voor de rest van de grote dingen ( 2e 30 " en nog 4 x ssd) wordt het volgend jaar.
 
Vandaag weer lekker bezig geweest.
Aangezien de verbouwing van de keuken nog niet helemaal voltooid is gaat er een gedeelte van me tijd niet naar de build. Toch blijft het trekken dus vanmiddag maar weer eens wat gedaan.

De 24 pin cover is al klaar dus is het vandaag de sata cover aan de beurt.
Omdat de sata kabels vlak moeten komen te liggen heb ik een andere soort cover nodig. Gelukkig kun je alle kanten uit met acryl.

IMGP2984.jpg

U-shape frame. Nu nog een dakje erboven en dan kunnen we weer verder.
Acryl is 5mm dik. Het dakje is 3mm. Achteraf toch een ander dakje gemaakt omdat ik denk dat het er beter mee gaat uitzien. Het afwerken gaat nog wel even een paar uur duren.

IMGP2986.jpg

Aangezien het bewerken van acryl met de hand gebeurd kost het veel tijd voordat het opvalt.
24 pin cover is klaar gisteren de uitsparingen voor de sata 3 kabel erin gevijld. Eigenlijk geen reden meer om de beschermfolie er op te laten. Zo eraf met de film. Nu de 24 pin cover er op lijmen. Een tweede kans voor het plaatsen krijg je niet met secondenlijm. Gelukkig gaat het plaatsen zonder problemen.

IMGP2991.jpg

Cover even teruggeplaats om te kijken hoe het eruit gaat zien.

IMGP2992.jpg

Zo dat was het weer voor dit weekend.
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk Sata cover is ook klaar.

Gisteren een 5mm acryl strip geplaatst op de u-shape frame.
Vandaag de cover afgemaakt.

Na een half uur schuren en vijlen is de ruwe versie klaar.
Eens kijken of ik het weer kan laten glimmen.

IMGP2997-2.jpg

Na 20 minuten poetsen met commandant nr 5 en een speciale zachte autopoets doek glimt het zoals ik wil. Het vastlijmen met seconden lijm ging ook deze keer weer goed al blijft het wel altijd een gok.
Een tweede kans krijg je niet want vast is vast.

Super alweer een stap verder.
Morgen maar een begin maken met de usb cover.

IMGP3025-2.jpg
 
tath, krijg jij dat ding OOOIT nog af ofwat?


Jazeker maar voor de ssd's heb ik nog een 7 a 800 euro nodig. Het scherm wordt volgend jaar 30" en de rest hoop ik voor de kerst af te krijgen. Ik wil nog wel 2 extra pompen aanschaffen voor het testen. Dus ach nog ongeveer 2000 euro en ik kan alles afmaken.

Net plaat besteld (gelaserd) omdat de zijkant de voorzijde wordt en daarin ook de IcyDocks en de Aquero's moeten komen.
Het customwerk daar gaat een hoop tijd in zitten en de bekabeling. Het inbouwen van de componenten op het moederbord is zo gedaan. Aangezien het systeem aardig in de papieren loopt doe ik er liever iets langer over zodat het ook gelijk goed is.

Verder gisteren acryl strips binnen gekregen "donkerblauw" maar de leds geven geen licht door dus verkeerde strips besteld schade bleef gelukkig beperkt tot 36 euro dus straks maar heldere strips bestellen en blauwe leds erin.
 
Klinkt lekker allemaal.
Je zoon mag ook zeker niet klagen :)

Nee dat klopt. Maar het was niet van dat koop ik wel even voor je. Ik had toen zelf problemen en achteraf bleek er niets kapot en had ik de set over. Dochter speelt af en toe de sims "wat je op iedere huis thuin en keukencomputer Kan spelen" maar zoon speelt hetzelfde als ik shooters en world of warcraft dus was de keuze waar de set heen ging gauw gemaakt.

Voorlopig krijgt hij de eerste 10 jaar niets meer voor sinterklaas "grapje".
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan