Update 118 "rerouting kabels frontpanel"
Vorige keer had ik op de frontpanel extra standoffs geplaats. Achteraf was dit niet nodig dus heb ik deze alweer verwijderd. Even een indruk hoe het er uit gaat zien.
Om een completer beeld te krijgen moet ik nog het zwart vinyl plakken op de rechterzijde rondom de
fans.
O ja en leds plaatsen.
clear look rechts word dus mat zwart.
Inmiddels ook gewerkt aan de doorvoer van de bekabeling van het frontpaneel. Ik heb een stuk uit de rand van de case geslepen zodat de bekabeling achter het paneel richting moederbord kan.
Je ziet net de bekabeling van de usb3 kabel en de switches door de achterplaat van het moederbord verdwijnen.
Verder zal het gedeelte achter het moederbord worden afgedekt d.m.v. ja alweer een acrylplaatje. Je ziet dus geen kabels meer lopen. Het aardige is dat ik ineens een idee krijg waar ik mijn ledstation ga plaatsen. Op het schuine gedeelte van de achterplaat van het moederbord. Er moeten dus nog wel wat gaatjes geboord worden.
Aan dit acylpaneel moet nog wel wat gedaan worden. Gat voor de 24 pins kabel en de 2e usb3 kabel doorvoer.
Onderin zie je de doorvoer van de kabels van het frontpaneel.
Ik had een 2 tal acrylplaatjes gemaakt voor boven de
pompen met ledjes erin. Er moesten nog zwarte afdekplaatjes op komen. Nu had ik de bovenkant natuurlijk al schuin gevijld dus hebben we nu een probleem dat de zwarte afdekplaatjes die erop moeten komen er niet vlak opkomt te liggen en de naad tussen beide plaatjes zichtbaar is.
Bah weer een extra klus. Maar we geven niet op.
Nieuwe zwarte afdekplaatje erop en "ja lelijke naad".
Alle acryl die ik heb gebruik ik. Dus heb ik vast nog wel een stuk om de nieuwe plaatjes uit te kunnen halen.
Maten overgenomen op het acryl en met een mesje in het acryl de zaagnaden gekrast.
Nog even afplakken en dan zagen.
Ik was door al het werk aan de case m'n ledstation kwijt. na een week zoeken was er nog maar een plek over om te zoeken. Shi... "ja daar is die weer".
Ik ben nog niet klaar maar even een nieuwe vervolg maken.