Update 111 "backplate afmaken en spuiten"
Vandaag toch weer even wat doen.
Eerst de gaten geboord waar de popnagels moeten komen.
Daarna alle gaten met een verzink tool handmatig aangebracht. "waarom niet de kolomboor gebruiken! die heeft een heel kleine afwijking in de cones dus doe ik het liever met de hand".
Na een kleine 20 minuten zijn alle gaten verzonken.
Zo nu de gaten overnemen op de moederbord tray.
Plaat geschuurd afgenomen en ontvet. Extra ophanghaken gemaakt om het weg te hangen voor te drogen.
Zo kunnen we spuiten.
Helaas een losse spetter op de plaat doordat er een druppel op de nozzle van de spuitbus bleef zitten. Niet goed opgelet dus. De plaat krijgt nog wel een paar lagen dus dat krijgen we er wel uit.
Aangezien het hangt te drogen houd ik het even voor gezien.
Een verdere modificatie van de lightpanel zit er aan te komen. Op dit moment zit alles er super strak in. Om iets te wijzigen of te veranderen moet ik bijna alles verwijderen. Dit is niet wenselijk dus heb ik besloten om op de zijden van de kopse kanten er 1 a 1,5 cm af te halen zodat ik een soort uittrekbare lade kan maken van het gehele paneel. Hiervoor moet ook de geperforeerde strip aan de onderkant wijken.
Verder komen de koelblokken (de oude) voor het geheugen weer terug in de build. Voor deze modificatie zal ik denk ik nog wel wat
bitspower spul moeten bestellen.
Het liefst plaats ik weer
corsair gt geheugen in de slots alleen moet ik me nog wat orienteren welke soort.
Zo dit was het weer voor vandaag.