• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

Ook het 5.25 rek aangepast, moest wat uitgedremeld worden om zo ruimte te geven voor mobotray. Gelijk natuurlijk ook even een mooi zwart laagje meegegeven:

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

Nu ligt de behuizing van de voeding te drogen en er staat weer een bestelling open bij De Fredmeister.

Winkelwagens :: Modsmart

Laatst bewerkt:
En de stickers zijn zojuist binnengekomen:

32.jpg

:D:D:D

Heel erg bedankt Reinoud voor die ene extra. Kan ik er nog eens eentje vernaggelen :sarc:.

Laatst bewerkt:
Even een zijpaneel beplakt, moet de binnenzijde van de stalen panelen nog verder afwerken (monteren van het plexi is niet helemaal naar wens verlopen, maar het zit wel goed vast):

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

Het fruitige paneel zit met maar 2 inbusjes vast, worden uiteindelijk natuurlijk 4 stuks (en zullen de originele schroeven zijn).

Laatst bewerkt:
Ik deed een beetje seconden-lijm aan mijn duim en wijsvinger en drukte mijn vingers 10 seconden op de gladde bout,
vervolgens kon ik hem zonder moeite vastdraaien.

Ik heb gemerkt dat het met een rubber ringetje ook gaat (tussen duim en bout in) ;).

En de andere zijde ook beplakt:

37.jpg

Luchtbelletjes kreeg ik er niet helemaal uit, wordt dus nog een aantal sjekkies combineren met een hele dunne naald.

Verder.. er ligt nog wel wat te drogen onder het paviljoen:

38.jpg

Toch besloten om de originele voeding te gaan gebruiken, echter moet hij nog wel wat aangepast cq aangetast worden.

En... ik heb nog een vel van die sinaasprint over... :047:

Laatst bewerkt:
bij die foto van de zijkant met plexiglas wat is dat witte spul wat ik er tussen uitzie komen? lijkt wel lijm ofzo?
Dat is lijm ja, zoals ook al aangegeven: moet de binnenzijde van de stalen panelen nog verder afwerken (monteren van het plexi is niet helemaal naar wens verlopen, maar het zit wel goed vast)

was het niet mogelijk om de gehele plaat van plexi te voorzien aan de buiten kant vastzetten met boutjes, popnagels etc. ?
en dan gedeeltelijk beplakken
Nee, dit was niet mogelijk vanwege de opbouw en omdat andere panelen dan ook aangepast moesten worden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan