• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

Even de voetjes aangepast, vond de standaard voetjes veel te klein en afwezig.

Links de oude, rechts de nieuwe:

01.jpg

02.jpg

Moest de gaten ervoor wel opnieuw boren, aangezien de standaard voetjes 2 cm in diameter zijn en de nieuwe 5 cm (bij gebruik van de standaard gaten zouden ze uitsteken). Nu zitten ze mooi op de hoeken:

03.jpg

04.jpg

Moet natuurlijk wel nog even de boutjes ervan inkorten.

Laatst bewerkt:
Een handige wel, ik bedoel die voetjes die je hebt aangebracht..Als er extreme dikke te vinden zijn neem ik ze in overweging wegens lucht-intake-tekort van mijn psu..

Eigenlijk wel erg, de voetjes zal je 9 van de 10 keer geeneens opvallen.. maar kan me zo ergeren aan die semi rubberen dingen.

Een handige wel, ik bedoel die voetjes die je hebt aangebracht..Als er extreme dikke te vinden zijn neem ik ze in overweging wegens lucht-intake-tekort van mijn psu..
Gewoon 2 op elkaar stapelen, dan heb je 3 cm hoogte ;).

Zware logica is het helemaal, je spreekt over deze als ik het goed zie?

Aan de andere kant is de hitte nou ook weer niet zo dat je kunt zeggen ik verbrand m'n handen eraan..

Nee nee, meneer. Het zijn niet de varianten die Lian Li ook deze overweldigende casemodding wereld inschiet. De luxe geschoeide voetdelen dezer case komen bij Cooler Master vandaan.

Groter en goedkoper dan die van de Lian Li, al zal dat ook ten dele komen door den materiaalkeuze.

Ik geef je zinsbouw kijkend richting literatuur. Is gewoon Nederlands toch? En het is je hobby of werk..Maar ik heb het even een avondje bekeken qua temps welke de psu kreeg, dit met een verhoging onder de stands en zonder verhoging onder de stands...Ik laat het maar zonder verhoging gaat prima zo...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan