Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag eens mn fratsen losgelaten op het handvat, moet nog wel even flink gepoetst worden nog.. maar het ziet er al wel leuk uit:
Vanuit een andere hoek:
De mensen die de case een beetje kennen zullen zeggen... nothing changed? Maar.. de handle was voorheen doorzichtig en is nu aan de binnenzijde / achterzijde zwart gespoten... je zult je afvragen.. wat is het nut daarvan. Nou, juist vanwege dit:
Closeupje:
Ik weet het, de leds zitten niet allemaal netjes recht. Maar dat ben ik ook niet .
En wat is wwwicked zonder filmpje:
Erg tevreden over en staat behoorlijk vet (in ieder geval in mijn belevenis).
Wat ik me vooral afvraag is hoe hij het voor elkaar gekregen heeft zonder problemen te krijgen als je hem daadwerkelijk opheft :s
Maar zeer mooi gedaan (en niet alles moet recht zijn he )
Wat ik me vooral afvraag is hoe hij het voor elkaar gekregen heeft zonder problemen te krijgen als je hem daadwerkelijk opheft :s
Maar zeer mooi gedaan (en niet alles moet recht zijn he )
Zo juist is de mobotray binnengekomen, heel erg bedankt Richard (Kier) ray. Kreeg het zelf niet voor elkaar (meerdere donoren naar de eeuwige jachtvelden gestuurd).
Hoe hij binnenkwam:
Erg handig die spacers, zijn namelijk gelijk de bevestigingspunten voor aan de case. Dus niet meer gaatjes erin dan puur noodzakelijk.
Er zitten krasjes op zullen mensen wellicht wel denken, heb ook aangegeven voordat Richard zijn ding ging doen dat krasjes niet erg zijn aangezien er toch nog een "nabewerking" kwam:
Zitten nog wat luchtbelletjes in, die zijn er met een dun naaldje straks wel uit.
En even in de behuizing geplaatst:
Heel apart gezicht en ik zit hier met een lach van oor tot oor :icon_lol:.