• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

Vandaag eens mn fratsen losgelaten op het handvat, moet nog wel even flink gepoetst worden nog.. maar het ziet er al wel leuk uit:

02.jpg

Vanuit een andere hoek:

03.jpg

De mensen die de case een beetje kennen zullen zeggen... nothing changed? Maar.. de handle was voorheen doorzichtig en is nu aan de binnenzijde / achterzijde zwart gespoten... je zult je afvragen.. wat is het nut daarvan. Nou, juist vanwege dit:

04.jpg

Closeupje:

05.jpg

Ik weet het, de leds zitten niet allemaal netjes recht. Maar dat ben ik ook niet :sarc:.

En wat is wwwicked zonder filmpje:

Erg tevreden over en staat behoorlijk vet (in ieder geval in mijn belevenis).

Laatst bewerkt:
netjes man dat ziet er gelikt uit :) zijn het oranje ledjes of rood
Het zijn oranje/rode leds ;).

Wat ik me vooral afvraag is hoe hij het voor elkaar gekregen heeft zonder problemen te krijgen als je hem daadwerkelijk opheft :s
Maar zeer mooi gedaan (en niet alles moet recht zijn he ;))
Onderzijde is met hobbylijm gedicht, alleen ziet het er niet zo heel netjes uit (ooit wel eens geprobeerd om hobbylijm te schuren? Niet doen ;).

Nice detail die ledjes in het handvat.

Erg creatief die invulling van het Oranje thema tijdens het EK. :112:
Mijn excuses dan, had zaterdag de case even weggezet ivm bezoek :p.

Laatst bewerkt:
Na het meerdere malen vernaggelen van een bestaande mobotray, heb ik hulp ingeroepen hierbij.

Ik kan dus melden dat het mobotray gemaakt gaat worden door Richard / Kier.

Thanks mate :D.

Zo juist is de mobotray binnengekomen, heel erg bedankt Richard (Kier) :pray. Kreeg het zelf niet voor elkaar (meerdere donoren naar de eeuwige jachtvelden gestuurd).

Hoe hij binnenkwam:

39.jpg

40.jpg

Erg handig die spacers, zijn namelijk gelijk de bevestigingspunten voor aan de case. Dus niet meer gaatjes erin dan puur noodzakelijk.

Er zitten krasjes op zullen mensen wellicht wel denken, heb ook aangegeven voordat Richard zijn ding ging doen dat krasjes niet erg zijn aangezien er toch nog een "nabewerking" kwam:

41.jpg

42.jpg

Zitten nog wat luchtbelletjes in, die zijn er met een dun naaldje straks wel uit.

En even in de behuizing geplaatst:

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

Heel apart gezicht en ik zit hier met een lach van oor tot oor :icon_lol:.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan