• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

Zo, en nu is hij goed gedroogd en uitgehard (derde foto is met de flits aan):

06.jpg

07.jpg

08.jpg


Fan ligt ook al helemaal uit elkaar, maar die moet eerst nog even goed gecleaned worden (beetje stoffig). Eerst de clips maar:

09.jpg

10.jpg


Mochten mensen zich afvragen wat voor kleur het is: Het is oranje vanaf 25cm gespoten en daarna met geel geneveld bij een grotere afstand. Mengt lekker moet ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Kleine preview. Moet nog wel een laagjes op en is nog niet helemaal droog.

11.jpg


Met flitser aan is de gelige gloed erin helaas amper te zien :(.
 
Laatst bewerkt:
Ook nog 1 van de zijpanelen gespoten (binnenzijde), wat een verschil:

25.jpg

Met flits.

26.jpg

Close up zonder flits.

Overigens wel apart, ik had de originele zwarte vlakken afgeplakt.. kleur komt erg dichtbij zo.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit, RAL kleuren moeten altijd in meerdere lagen (van uitgaand dat het een ral is). Tenzij je eerst een ondergrond/primer gebruikt.

Dat waren weer een paar leuke updatjes. :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
grote fout van je vind ik mark, zeker omdat je oranje op zwart spuit zonder primer te gebruiken! die fan gaat echt dik onbalanst hebben eer dat die oranje is ;)
Zit wel degelijk een primer op. Ben wel gek, maar niet dom.

Edit: Maar ik kan best snappen waarom je zo denkt. Op de foto lijkt de ondergrond van de fan zwart, komt denk ik door het tijdstip, het flitsen en het weinig aanwezige licht in de kamer.

Die zwarte paint heeft overigens geen primer nodig. De gele en oranje paint wel.
 
Laatst bewerkt:
op die ene foto zie je het geel wel meer doorkomen in het oranje knap gevonden van je :)
blijf deze ook eens even volgen ben benieuwd naar het eindproduct ^^
Greetz B0B0
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan