• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

Zagen doe ik niet, dus daar kan je lang op wachten :sarc:. Sinds de aanschaf van de Dremel, is dat mijn favoriete tool. Gisteravond nog gestart met het inkorten van een mobotray, maar mn vrouw kon de herrie niet aan. Over een paar uurtjes maar eens afmaken.

Dafuq is overigens hetzelfde als wtf. What the fuck dus ;).
 
Kreeg vanochtend nog een mailtje van Bouwplastics: Uw order is gewijzigd en heeft de volgende status gekregen. Nieuwe status: Afgewerkt.

Zal denk ik na het weekend hier zijn.
 
De stickers zijn gearriveerd:

15.jpg


Zal kijken of ik vandaag toekom aan het plakken ervan.
 
Laatst bewerkt:
Zucht, ik mag tijdens warm weer geen stickers bestellen. Even geen rekening ermee gehouden dat ze nog een stuk omgeslagen zouden worden :sarc:.
 
Laatst bewerkt:
Nu 2 nieuwe besteld, afmeting 400x300mm, 28,50 euro inclusief verzending (binnen NL). Kost zeer weinig dus om te laten maken (en is vinyl), zo kan ik nog eens een foutje maken :D.
 
Laatst bewerkt:
Besloten om de achterzijde van de case niet geheel te vervangen (ivm afwijkende gaten voor het moederbord). Achterzijde zie je toch nooit, dus ik maak het aan de binnenzijde mooi met gebruik van een cover van plexiglas. Vandaar dat ik kon gaan beginnen met het spuiten van de case, de binnenzijde wordt natuurlijk zo zwart als het maar kan.

Het eerste laagje zit er inmiddels op:

16.jpg


Vandaag of morgen de tweede laag.

Tevens zijn er gisteren wat leds binnengekomen, een gedeelte hiervan (waaronder de grootste) krijgen een plekje in de case. Wel met schakelaar om alle verlichting uit te kunnen zetten, het is en blijft natuurlijk wel een NAS.

01.jpg


Van links naar rechts:

- 20mm led, Oranje
- 3mm led, Oranje/Rood combinatie
- 1,8mm led, Geel

Van de 20mm heb ik 2 stuks, deze plaats ik op experimenteerplaat (zwart gespoten) en zullen voor zover mogelijk in het midden van de case komen. Zullen vandaag gok ik al wel wat fotootjes van komen.

Edit: Aangezien de boormachine leeg is (was ook nog aan het klussen in huis), gelijk maar even wat andere dingen gedaan.

Het printplaatje voor de "kleintjes" :sarc:. Moet nog wel gesoldeerd worden en een connector krijgen voor de stroomaansluiting (leds zijn opgebouwd uit 2 series van 3 smd's, elke serie is 6,1 volt :D).

17.jpg


En de tweede laag zit er nu op:

18.jpg


19.jpg


20.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, even lekker de bus legen op de cpu cooler:

01.jpg

02.jpg


En ja, er zat een pluis op :(. Die is nu weg en moet dus nog een beetje bijgewerkt gaan worden. De onderzijde wordt nog lichtjes gelapped, had dus geen zin om m af te plakken :p.

03.jpg

04.jpg

05.jpg


Is nog wel nat, maar jullie krijgen het idee wel gok ik. Het is dezelfde zwarte kleur als van de case zelf. Mat zwart. De fan zal oranje of geel gespoten worden.

Of het uiteindelijk alsnog wat warmte af kan geven heb ik geen flauw benul van, maar dat zien we vanzelf wel weer :badgrin:.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan