Besloten om de achterzijde van de case niet geheel te vervangen (ivm afwijkende gaten voor het moederbord). Achterzijde zie je toch nooit, dus ik maak het aan de binnenzijde mooi met gebruik van een cover van plexiglas. Vandaar dat ik kon gaan beginnen met het spuiten van de case, de binnenzijde wordt natuurlijk zo zwart als het maar kan.
Het eerste laagje zit er inmiddels op:
Vandaag of morgen de tweede laag.
Tevens zijn er gisteren wat leds binnengekomen, een gedeelte hiervan (waaronder de grootste) krijgen een plekje in de case. Wel met schakelaar om alle verlichting uit te kunnen zetten, het is en blijft natuurlijk wel een NAS.
Van links naar rechts:
-
20mm led, Oranje
-
3mm led, Oranje/Rood combinatie
-
1,8mm led, Geel
Van de 20mm heb ik 2 stuks, deze plaats ik op experimenteerplaat (zwart gespoten) en zullen voor zover mogelijk in het midden van de case komen. Zullen vandaag gok ik al wel wat fotootjes van komen.
Edit: Aangezien de boormachine leeg is (was ook nog aan het klussen in huis), gelijk maar even wat andere dingen gedaan.
Het printplaatje voor de "kleintjes"
. Moet nog wel gesoldeerd worden en een connector krijgen voor de stroomaansluiting (leds zijn opgebouwd uit 2 series van 3 smd's, elke serie is 6,1 volt
).
En de tweede laag zit er nu op: