• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

Even wat random foto's van vanmiddag:

CIMG5749.JPG


CIMG5750.JPG


CIMG5751.JPG


CIMG5752.JPG


CIMG5753.JPG


CIMG5754.JPG


CIMG5755.JPG


CIMG5756.JPG


Komende dagen even geen updates of what so ever, vanmiddag met mijn vrouw naar het ziekenhuis geweest (had steken in dr buik). Bleek een blinde darm ontsteking geweest. Dus die moest verwijderd worden. Ben net thuis, vrouwtje maakt het goed (mag waarschijnlijk morgen al naar huis, als ze niet teveel nasleep heeft van de narcose).

Maar vergt natuurlijk wel wat meer inspanning van mijn kant qua nazorg.
 
Laatst bewerkt:
blijft een naar iets zo'n blindedarmontsteking, hoop dat je vrouw goed herstelt en niet als een van mijn vrienden maanden naar het ziekenhuis moest door complicaties en ontstekingen die erna volgde.

maar als ik zo hoor waren jullie er vrij snel bij! dus komt helemaal goed! veel sterkte en beterschap toegewenst!

xxxxx

ps. begint er al aardig uit te zien;) keep it coming if you have the time and energy;)
 
Nog even een rustig gaatje gevonden om de power switch en power led aan te passen:

57.jpg


58.jpg


Moest wel de switch zelf nog vervangen, aangezien er standaard een knop op zit die latching is (en ik toch echt momentary nodig had).
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan