Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja, dat komt ervan als je de eerste bent die een buildlog plaatst met een TJ11 hé
Iedereen wilt dat eens zien en dan overschrijdt je je bandbreedte op Photobucket
ga niet weer alle foto,s uploaden. jarenlang imageshack gedaan, nooit geen problemen. tevens heb ik ook problemen icm IE en het HF forum. Dus updaten zal voor mij erg moeilijk worden.
Mvg vincent...... Nogmaals sorry voor het ongemak.
Nergens last van met IE, Firefox en Chrome. De laatste vind ik persoonlijk gewoon bagger, maar denk dat zoiets ook een persoonlijk voorkeur is. De lokale situatie van een browser is vaak de boosdoener in het slecht functioneren ervan.
Idd degelijke browser gebruiken, IE vind ik maar troep, bij het minste of geringste hangt die vast bij mijn , Opera, Firefox en Chrome ben ik dan wel heel erg over te spreken ...
't Grappige is dan weer dat de website die ik voor school moet maken enkel deftig werkt in IE xD