Moederbord is sponsored door mijn vrouw :love
V vincent Gouden member 30 juli 2011 #261 Moederbord is sponsored door mijn vrouw :love Laatst bewerkt: 30 juli 2011
Sw333t I Love my NUC 30 juli 2011 #262 Rampage III Black? :103: Heb je trouwens dat rode chipset koelblok zwart gespoten? Waar het ROG logo op zit?
Rampage III Black? :103: Heb je trouwens dat rode chipset koelblok zwart gespoten? Waar het ROG logo op zit?
Sw333t I Love my NUC 30 juli 2011 #268 Als je teveel aan de centen gaat denken die erin zitten, dan kan je beter gaan stoppen ermee .
Harjo OC noob 1 augustus 2011 #272 Omdat er dan geen zaad overblijft voor de nieuwe kleine HighFlowers Freddy snapt het wel die economie
Omdat er dan geen zaad overblijft voor de nieuwe kleine HighFlowers Freddy snapt het wel die economie
Aequitis Member 1 augustus 2011 #273 WHAHAHAHHAHA GENIAAL !!! Harjo zei: Omdat er dan geen zaad overblijft voor de nieuwe kleine HighFlowers Freddy snapt het wel die economie Klik om te vergroten... zeer mooie kast vincent !! heel clean i like it
WHAHAHAHHAHA GENIAAL !!! Harjo zei: Omdat er dan geen zaad overblijft voor de nieuwe kleine HighFlowers Freddy snapt het wel die economie Klik om te vergroten... zeer mooie kast vincent !! heel clean i like it
V vincent Gouden member 6 augustus 2011 #276 Update: Heb wat silver shiny fittingen gespoten en wat brood red BP barbs besteld. Ook heb ik het EK ramblok omgetovert tot een black edition:
Update: Heb wat silver shiny fittingen gespoten en wat brood red BP barbs besteld. Ook heb ik het EK ramblok omgetovert tot een black edition:
V vincent Gouden member 6 augustus 2011 #278 komen we vanzelf wel achter ik zeg "'altijd gewoon doen hoppa"'
JeanPaul Bros Family 7 augustus 2011 #280 Ziet er echt zo yum yum uit ! dat zwart rood :O Ik vind het een dikke bak vincent ! ben alleen niet kapot van je sleeving op de slange en dan met name de kleur
Ziet er echt zo yum yum uit ! dat zwart rood :O Ik vind het een dikke bak vincent ! ben alleen niet kapot van je sleeving op de slange en dan met name de kleur