• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Silverstone FM121 120MM Fans WIT

nee ik heb ook geen idee :( anders had ik er ook nog wel een paar gekocht. Denk dat je ze alleen kan vinden bij de site van Gigabyte, op aanvraag dan.
Binnekort toch maar effe onderzoek naar doen :D
 
Ja idd, die ja :) had al paar reviews op het internet gelezen daarover. zijn ze best positief. alleen op max is wel 45 DB. maar je zet ze waarschijnlijk alleen max op een lan ofzo:p. thuis gwn op 800 rpm draaien.
en die tacens ja, had ik ook gezien :icon_cool: ziet er wel vet uit, zo veel bladen. Het heeft een beetje weg van een straalmotor achtig iets. alleen hij heeft niet al te veel luchtverplaatsing.
 
je bedoeld deze?

zijn inderdaad wel vet!!!!!
ook goede flow. en op minimale is het geluid ook nog te doen denk ik

deze zijn ook vet!!!http://www.alternate.nl/html/product/Behuizingen_-_Koelers/Tacens/Ventus_12cm/-1071799/?tn=HARDWARE&l1=Koeling&l2=Behuizing&l3=Standaard

Silverstone FM121 heb ik in m'n kast zitten maar als je um hard zet krijg je het gewoon koud in huis :p op lage stand is het wel te doen :) als goed is word ie bij mij vervangen door wat anders.
 
oh naja, die Noctua zijn nog veel duurder dus ja.
maar men worklog is nog niet af hoor :D ik moet het eindresultaat nog posten, de camera ging mee op een uitstapje met mijn ouders, en sindsdien moet ik hem nog opladen ed. dus nog niet echt de tijd voor gehad.
alleen nu heb ik wel nog een probleempje, mijn slang trekt vacuüm zeg maar, diegene die van mijn rad naar de pomp gaat.
ik denk dat het komt omdat er nog wat lucht in mijn radiator zit, maar ik weet het niet zeker

Ik ga deze worklog zeker wel volgen !
Heb trouwens toch nog wat kunnen vinden voor je..
attachment.php

Met de pomp kon je toch de druk lager of hoger maken om vacuüm weg te halen of heb ik mis..
Dacht dat ik zoiets gelezen had ofzo.. maar weet niet zeker meer :)
 
Heb op dit moment m'n pc uit elkaar liggen voor m'n aankomend project, maar moet je wel zeggen dat deze fan enorm vies word :118: niet normaal zeg!
Is gewoon half wit en zwart nou.. als je dit wilt bijhouden mag je om de 3 maanden wel schoon gaan maken hahaha.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
TinusB Silverstone SST-ES02-PCIe HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X GPU/CPU, 540x180 Rad, Silverstone Raven 02 Advies Waterkoeling Setup 2
Sw333t [TKA Diversen] Stroomkabel, rubber, MSI stickers, Silverstone MFP51 Verkocht 3
alain-s Silverstone CP11B Sata cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Silverstone TJ10 RAD mounting kit Waterkoeling 2
WiSK Silverstone USB3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D Silverstone RS831S HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
I Radiator Stand voor Silverstone TJ11 Waterkoeling 5
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
w4rlock Silverstone 180 mm Fan Grill HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t [Gezocht] Silverstone Fortress FT03-MINI Zilver (liefst inclusief passende voeding) Gevonden 0
M silverstone raven03 Waterkoeling 2
Stephan---pro [VERKOCHT] Silverstone FT03 Titanium Verkocht 33
Sw333t Silverstone SST-SOD02 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Sw333t Silverstone SST-FP58S 5.25 Slim ODD and 2.5 HDD Bay Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
arwin74 [CANCELLED] Silverstone TJ11 Verkocht 9
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
arwin74 [CLOSED] silverstone tj11 Gesloten 4
Zwelgje Silverstone SST-FP55B HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
W Silverstone TJ-07 MB standoffs Hardware & Software 2
G [CLOSED] Silverstone Tj07 alu brushed Gesloten 2
WiSK Silverstone CP10 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Luculenus [VERKOCHT] SilverStone TJ11 met complete waterkoeling, XSPC, EK, fans/controllers! Verkocht 5
C Waterkoeling voor Silverstone Fortress F02 Advies Waterkoeling Setup 0
T Silverstone FT02 waterkoeling met Maximus V Formula hulp Advies Waterkoeling Setup 7
F Silverstone Strider Gold ST85F-G HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Stephan---pro corsair 800d moederbord zoals een silverstone tj11 Algemene Discussies 12
L Gtx 590 quad connecten met silverstone st1500? Hardware & Software 3
Luculenus [CANCELLED] Silverstone TJ11 watercooled, 3930k, asus rampage IV Verkocht 8
iSP Silverstone optical bezel SST-FP58B HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17
Traxtorm Silverstone TJ04-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Verderf Silverstone 180mm Fan Grill & Filter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
JeanPaul [VERKOCHT] [ Rex3 , I7 980 , 12GB Dominators GT, SilverStone TJ07-BW] Verkocht 12
Legendary1985 [GEVONDEN] 1500W PSU Enermax Patimax / Silverstone eventueel te ruilen met AX1200 Gevonden 4
cederieck silverstone tjo7 binnenkant mat zwart ! Cases en Modding 2
alain-s [IN-ACTIVE] Custom made parts for silverstone TJ07 Verkocht 1
Xtrafresh Silverstone FT03T Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
A Silverstone TJ08-E Gallery & Build Logs 19
T Thermaltake armor a30 of silverstone tj08-e Cases en Modding 1
chicken Silverstone Fortress FT02w Gallery & Build Logs 3
R [VERKOCHT] Silverstone Fortress FT02B-W Verkocht 8
Skydrone Nieuwe Silverstone SATA-kabel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
R SilverStone Temjin TJ08-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Deathchant Silverstone SST-AP121A-USB fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
Besje [VERKOCHT] Silverstone TJ07BW Verkocht 25
Aequitis [IN-ACTIVE] Silverstone Strider ST1000-NV (1000w) Verkocht 0
rubbergun Silverstone Raven SST-RV01B-W kast resoneerd Cases en Modding 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan