• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

samsung galaxy i9000

Vannos

upgrading.......
hee,

heb sins kort samsung galaxy i9000

Dus bij deze het Galaxy topic voor mensen met de samsung galaxy.

hier mijn eigen ondervindingen van de telefoon,

Ik begin allereerst met Andriod market.

Android-Market.jpg


1 klink op de button van andriod market en je zit in no time op het andriod marketplace.
zoeken is een makkie, je druk gewoon op het icoontje van zoeken je typt wat je zoekt en je krijgt
vrij snel de apps die beschikbaar zijn voor wat jij zoekt. Bij de meeste apps moet je betalen ( met creditcard ) wat zeer irritand is die heb ik niet en wil hem ook niet alleen daarvoor aanschaffen. je kan de optie populairste apps gratis aanklikken daardoor krijg je alleen alle gratis apps te zien. klik je op de app die je wilt hebben. krijg je 2 plaatjes te zien met hoe de applicatie er uit ziet. ook staan er meestal reacties bij van hoe de app werkt goed of niet goed.

De hoeveelheid apps die er zijn is echt veel, ik kan blijven bladeren door de mappen die je ook nog kan selecteren op dingen zoals software, gezondheid, communitie, fun, lifestyle enz enz hiervan zijn er nog veel meer. Dat voorkomt eigelijk dat je alle apps door elkaar gaat zien. Met die functie kan je veel gerichter zoeken naar wat jij zoekt.

Nadeel van market is dat je met creditcard moet betalen, Aangezien meeste jongere van mij leeftijd die echt niet hebben vind ik dit een min punt.

De agenda van de Galaxy!

De agenda werkt goed is overzichtelijk makkelijk simpel en snel te bedienen. Tevens kan je de agenda synchroniseren met google, de agenda van google dus. het is eigelijk voor de hand liggend. Je gaat naar de agenda je drukt op opties ( daar staat een vak met synchroniseren ) die klik je aan en voer je daar jou google account in. als je dat gedaan hebt ga je via de pc naar je gmail. en daarna naar jou agenda waar je vervolgens je telefoon nummer invoert en een code krijgt om zo met jou telefoon te kunnen synchroniseren. Zet je een afspraak in je telefoon staat hij binnen 1 minuut in de agenda op de pc. Anders om werkt dat nog niet helemaal top. Maar hoopt dat hier iets voor komt. Voor de rest ben ik te spreken over de agenda.

hierbij laat ik het even bij 2 ondervindingen. aangezien ik deze helemaal heb uitgepluist ( hoewel de market nog niet ) daarvoor zijn er te veel apps.

heb jij nou een galaxy, schrijf hier wat je er van vind en hoe het werkt :D
 
Laatst bewerkt:
mijn collega heeft em. Van wat ik er mee heb gekregen is het een erg netjes toestel. Voelt ligt in de hand maar wel stevig genoeg, ding reageerd lekker snel. Er zit schijnbaar een fout ergens met de calender dat die niet door synct naar je google account. Maar daar is mee te leven lijkt me. Tevens krijgt die een android 2.2 update in de toekomst wat wel prettig is. Volgens mn collega is alleen de spraak kwaliteit van het bellen iets minder.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Vannos Samsung Galaxy S i9000 8gb Verkocht 2
Harjo [VERKOCHT] Samsung galaxy Note II N7100 Verkocht 1
Stephan---pro [GEVONDEN] Apple iphone of Samsung galaxy s2 Gevonden 30
Donnie1992 [VERKOCHT] Samsung Galaxy Note Nieuw in Seal!!! Verkocht 7
Vannos Apple ipad OF Samsung galaxy Tab Hardware & Software 17
HighFlow CES: Samsung Odyssey: vlaggenschip-monitor met 240Hz-scherm, 1 ms en DisplayHDR1000 Hardware & Software 9
bundymania SSD Vergleich: OCZ Vector 150 480GB, Samsung EVO 840 1TB und Kingston HyperX 3k 120GB HighFlow Product Reviews 0
Vissa [VERKOCHT] Samsung BX2450 Verkocht 3
Sw333t Samsung 840 EVO 250GB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
K Samsung 840 Evo's Hardware & Software 1
M Samsung s27b970d HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
NAVYVIPER [VERKOCHT] samsung notebook Verkocht 4
Singular1ty [VERKOCHT] Samsung 840 Pro Series 256GB (nieuw en geseald) Verkocht 18
M Crucial M4 512gb of Samsung 840 500gb ? Hardware & Software 1
Aequitis [VERKOCHT] Samsung 830 SSD 128gb Verkocht 1
Aequitis [VERKOCHT] Samsung 27" P2770FH (x2) Verkocht 13
sir serial [VERKOCHT] Samsung Syncmaster T260HD Zwart Verkocht 5
JeanPaul [VERKOCHT] Samsung DDR3 12GB 1333mhz Verkocht 2
Fuwa Fuwa Apple krijgt 1bn$ van Samsung Algemene Discussies 67
tomasvanderpijl [CLOSED] Samsung 830 series 128GB of 64GB Gevonden 5
psyduck170 Samsung Green Series DDR3-1600. CL11. 30nm - 8 GB Kit - 1.35V (MV-3V4G3D/US) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
D SAMSUNG 830 of KINGSTON HYPERX 3K??? Hardware & Software 5
Viepert [VERKOCHT] Samsung Syncmaster 223BW 22" 5ms Verkocht 0
Robin crucial m4 vs samsung 830 ssd Hardware & Software 13
JeanPaul [VERKOCHT] Samsung Syncmaster P2770FH Verkocht 1
Sanders [VERKOCHT] 2x Samsung Syncmaster 2253 BW Verkocht 5
Aequitis [IN-ACTIVE] Samsung T260HD Monitor Gevonden 0
Vissa [VERKOCHT] Samsung HD103SJ's + Intel X25-M 80GB G2! Verkocht 10
alain-s [VERKOCHT] Samsung Syncmaster 226BW monitor van 22 inch Verkocht 1
M samsung LE46C750 3D tv review. HighFlow Product Reviews 6
P [BENCHMARK] WD20 EARS 2TB en Samsung F4 2TB Hardware & Software 8
Sw333t Samsung DVD-HR775 DVD/HDD Recorder (analoog) Gesloten 1
J [GEZ] samsung p2370 LCD monitor Gevonden 0
Lqd Samsung MD230x3 en x6 Hardware & Software 1
Garrett [VERKOCHT] Samsung 305T+ Verkocht 4
Sw333t [GEANNULEERD] Samsung SN-S082 versie H, IDE/PATA, zwart (met adapter voor in de pc) Verkocht 5
Sanders [CANCELLED] Samsung 2253 BW 22" LCD TFT scherm Verkocht 2
Vissa [INACTIVE] Samsung Syncmaster 2032BW + Logitech MX518 Gamingmouse Verkocht 4
S [VERKOCHT] Samsung Syncmaster 2232BW Verkocht 13
bundymania Milestone Handy, Samsung 128GB SSD, GTX295 + Bitspower Waterblock Verkocht 7
P 2TB Harddisks .. WD20EARS of Samsung SpinPoint F3EG Desktop Class HD203WI ? Hardware & Software 2
P [HDD] Samsung F3 1TB HighFlow Product Reviews 10
P [HDD] Samsung Spinpoint F3 1TB hd103SJ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Bulk DVD speler, is dit een Samsung? Hardware & Software 28
stravinski 1,5tb schijf Samsung wil niet Formateren Hardware & Software 37
Quadcore handig voor Samsung HD TV bezitters Algemene Discussies 7
Freddy Blast Galaxy - Arcade Club Amsterdam Gaming 0
Traxtorm Bitspower Galaxy Freezer 6DIMM Rood Verkocht 1
M Galaxy S4 VS 2 x i7 3770+ 8 GB DDR3|1600 + 128 Lite-On SSD faire deal? Hardware & Software 3
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan