Hallo leden,
Ik ben van plan om in mijn pc een custom watercooling loop te plaatsen. Ik ben van plan om de [h=1]Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5/UT - Set - 11122[/h](Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5/UT - Set - 11122)
te kopen, maar ik zal een ander reservoir nodig hebben (ik ben van plan de corsair 780t case te kopen die maar 2 bays heeft, waarvan 1 bezet wordt door mijn DVD speler).
Nu heb ik het volgende reservoir gevonden:
[h=1]XSPC D5 Photon 170 Reservoir[/h](XSPC D5 Photon 170 Reservoir/Pump Combo)
Alleen wordt deze alleen als combo verkocht. Alle onderdelen los bestellen heeft geen zin, omdat ik goedkoper uit ben om de set te kopen dan de onderdelen zonder res.
Nu is mijn vraag:
Weet iemand waar ik het reservoir los kan kopen?
of:
Weet iemand een vergelijkbaar reservoir?
mijn eissen zijn hieraan:
-tube reservoir
-inhoud tube vergelijkbaar met de Photon 170
-meerdere poorten bovenkant (ik wil hier mijn systeem vullen)
-directe aansluiting met de d5, of zo goed geprijsd dat een d5 aansluiting nog bij de prijs kan
Ik ben van plan om in mijn pc een custom watercooling loop te plaatsen. Ik ben van plan om de [h=1]Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5/UT - Set - 11122[/h](Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5/UT - Set - 11122)
te kopen, maar ik zal een ander reservoir nodig hebben (ik ben van plan de corsair 780t case te kopen die maar 2 bays heeft, waarvan 1 bezet wordt door mijn DVD speler).
Nu heb ik het volgende reservoir gevonden:
[h=1]XSPC D5 Photon 170 Reservoir[/h](XSPC D5 Photon 170 Reservoir/Pump Combo)
Alleen wordt deze alleen als combo verkocht. Alle onderdelen los bestellen heeft geen zin, omdat ik goedkoper uit ben om de set te kopen dan de onderdelen zonder res.
Nu is mijn vraag:
Weet iemand waar ik het reservoir los kan kopen?
of:
Weet iemand een vergelijkbaar reservoir?
mijn eissen zijn hieraan:
-tube reservoir
-inhoud tube vergelijkbaar met de Photon 170
-meerdere poorten bovenkant (ik wil hier mijn systeem vullen)
-directe aansluiting met de d5, of zo goed geprijsd dat een d5 aansluiting nog bij de prijs kan