Daantjuhh14
New member
Heej,
Ik heb het virus van het modden te pakken, en hierbij dus mijn eerste echte casemod
Ik ben van plan om mijn PC in een Ikea PS kastje te bouwen:
IKEA | Kasten & dressoirs | Kasten | IKEA PS | Kast op wielen
Hiervoor heb ik verschillende ideeën opgedaan, zoals ipv de roostertjes vooraan plexiglas, radiator weggewerkt bovenin etc.
Het kastje zelf heb ik al, Alleen heb ik nog geen dremel en dat soort dingen. Die moet ik dus gaan lenen/Kopen.
Ik ben nu bezig met een paar ontwerpen. Als die klaar zijn zal ik ze hier posten.
Verwacht niet elke week een update, want dit project gaat waarschijnlijk een hele tijd in beslag nemen. Ook omdat er tussendoor verschillende dingen zijn waarvoor ik moet gaan sparen.
Gr Daan
Update Maandag 12 april 2010
Met dank aan Forseti zijn hier de eerste ontwerpen
Update Donderdag 15 April 2010
plaat ingetaped, en ready voor dremel
Update Zaterdag 17 April 2010
Zo als te zien staan hier de onderdelen in hun laatste likje verf:
Shitt, wat baal ik van die foto's. Ik heb hier helaas geen goede camera liggen, misschien toch maar ff 1 ophalen morgen
Maja, hier is de doormidden gedremelde plaat:
Ik ben er best trots op, hij is heel recht geworden. dit is zonder vijlen.
En tenslotte is dit het kastje wat bijna uit elkaar ligt:
Ik hoop dat de volgende update snel komt, en dan zal ik proberen te zorgen voor wat betere picca's
Gr Daan
Ik heb het virus van het modden te pakken, en hierbij dus mijn eerste echte casemod
Ik ben van plan om mijn PC in een Ikea PS kastje te bouwen:
IKEA | Kasten & dressoirs | Kasten | IKEA PS | Kast op wielen
Hiervoor heb ik verschillende ideeën opgedaan, zoals ipv de roostertjes vooraan plexiglas, radiator weggewerkt bovenin etc.
Het kastje zelf heb ik al, Alleen heb ik nog geen dremel en dat soort dingen. Die moet ik dus gaan lenen/Kopen.
Ik ben nu bezig met een paar ontwerpen. Als die klaar zijn zal ik ze hier posten.
Verwacht niet elke week een update, want dit project gaat waarschijnlijk een hele tijd in beslag nemen. Ook omdat er tussendoor verschillende dingen zijn waarvoor ik moet gaan sparen.
Gr Daan
Update Maandag 12 april 2010
Met dank aan Forseti zijn hier de eerste ontwerpen
Update Donderdag 15 April 2010
plaat ingetaped, en ready voor dremel
Update Zaterdag 17 April 2010
Zo als te zien staan hier de onderdelen in hun laatste likje verf:
Shitt, wat baal ik van die foto's. Ik heb hier helaas geen goede camera liggen, misschien toch maar ff 1 ophalen morgen
Maja, hier is de doormidden gedremelde plaat:
Ik ben er best trots op, hij is heel recht geworden. dit is zonder vijlen.
En tenslotte is dit het kastje wat bijna uit elkaar ligt:
Ik hoop dat de volgende update snel komt, en dan zal ik proberen te zorgen voor wat betere picca's
Gr Daan
Laatst bewerkt: