• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PS-mod!

Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen,
je mobo en je gpu komen in dat vierkant wat je heb getekend.

dan heb je een linker wand erin zitten. als je daarin nou het zelfde doe als bovenin. alleen dan aan de andere kant van het tussen stukjes een fan laat zuigen of blazen. zorgt die dat er een beetje warme lucht uit ga of koude lucht in komt.
snap je?

aah, ja. Thnx Dustyrick! dit is inderdaad wel een goed idee, kan ook niet anders denk ik, want het zootje moet toch gekoeld worden eh:D

Ik ga "mijn ontwerper:)P)" vragen of die het sketchup model wil aanpassen:)

Zoo mensen.
Ik ben behoorlijk opgeschoten, ondanks dat ik vandaag en morgen ICT examens heb.
Het ontwerp is zo goed als af, ik kan alleen niet goed met sketchup overweg, dus het zit alleen in mn hoofD:D
Ik heb de eerste dingen in de zwarte verf gezet, de HDD cage en de steunpalen voor het mobo(niet op het ontwerp.)
ik heb net de metalen plank die door midden moet afgetaped, dus die is klaar om gedremeld te worden. (kijk in de startpost voor Foto's)

Gr Daan

Er is weer een update hoor mensen:D
Ben behoorlijk druk geweest.

Ik heb de "plaat" afgetaped en doormidden gezaagd. Alle onderdelen die zwart worden staan in hun 3e en laatste laagje verf.
Nu gaat de kast uit elkaar, om de zijkant te kunnen opmeten.
Loop alleen te worstelen met de poten van dat kastje, dit was bij het in elkaar zetten lekker makkelijk, maar nu is het echt een hel om ze er weer af te krijgen:d

De foto's staan in de startpost.

mooie foto,

maaruh waar komen de fans die voor airflow zorgen?
aangezien je een vrij grote kast hebt zal dit lastig gaan!
Dus je moet veel fans hebben. Daarnaast is dat ook moeilijk stil te houden, dus zorg voor veel rubber ringetjes oid (ik gebruik altijd de elastiekjes voor beugels van de orthodontist)

Zo, ik heb weer een kleine update.

Het gat voor de voeding is gedremeld, en er is een rubberen slang omheen gelegd.

Vanavond hoop ik de radiator uit te kunnen dremelen. Heeft iemand daar nog tips voor? want alleen de fans moeten zichtbaar worden, maar ik ben bang dat ik het scheel afteken:p

Stukje wit (A4) papier op je rad of fans leggen, aftekenen wat je nog wilt zien (niet te duur papier dus, anders zie je er niks doorheen)
Natrekken met liniaal.
Op je case (rondom) plakken waar je het hebben wilt, en dremelen maar.

En anders moet je K3nny's post/logs eens doornemen, hij heeft er ergens nog een vergelijkbaar trucje met afplaktape gepost.

Succes! :D

Zoo verandering van de plannen;)

Aangezien ik overstap op Apple, enmijn waterkoeling verkoop, word dit mijn servertje, met uiteindelijk 6 tb opslag.
Dus, ik brn blij dat ik geen waterkoeling gaten hebgemaakt, anders was het project mislukt.

Nugaat het geheel op lucht draaien, dus houik wel veel ruimte over.
Maar dat zien we dqn wel weer eh;)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T O11D XL hard tube + beperke mod Gallery & Build Logs 3
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
Freddy Mod cambio v3.5 / shifter / handbrake logitech g25 g27 g29 g920 – improved feel HighFlow Product Reviews 10
A PC mod profielwerkstuk Gallery & Build Logs 10
S First TIme waterkoeling mod Advies Waterkoeling Setup 3
S Reservoir D5 mod Waterkoeling 11
Hightower Bitspower ddc pomp mod Waterkoeling 1
R afmetingen bitspower d5 mod kit Waterkoeling 2
R Bitspower D5 mod met EK-XRES 100 Revo D5? Waterkoeling 0
S Phanteks Evolv ATX + GPU/PCI riser mod Cases en Modding 1
L Bitspower D5 MOD TOP (Clear "S" Model) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
kier CORSAIR CRYSTAL 570X Mod -WTLO- Gallery & Build Logs 8
Freddy MadCatz TE PS3 Arcade Stick upgrade/mod met PS360+ PCB Overige Builds 0
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
TinusB Fittingen D5 mod top Waterkoeling 2
P Primus Gamma rev - Corsair 780T mod Gallery & Build Logs 1
K First mod ever on budget (Wall mount) ! Gallery & Build Logs 18
S Pinky Skeleton (First Pc Mod) Gallery & Build Logs 11
M Bitspower D5 Mod Kit / Mod Top / D5 Dual Single Top Upgrade Kit 150 Installed Height Waterkoeling 3
JanPieter Bitspower D5 MOD TOP - Black "S" Model - BP-D5TOPPS-BK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
Slader Kier is genomineerd in de Bit-tech Mod of the Year 2014 Cases en Modding 0
A Alweer een d3sk mod, # zoveel! Gallery & Build Logs 17
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
tijgervarken [CIP] "Night Shades" mod by Tijgervarken Gallery & Build Logs 46
H Kleine mod Phanteks Enthoo Primo Cases en Modding 4
the_cyberspace Diverse onderdeeltjes / mod spul HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
S Symphton - Jelle Hoylaerts - Case mod SugarLAN Edition Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
toosgrandioos toosgrandioos - Tjalling Bakker - Powermac G5 mod Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
Blokmeister LED mod op Bitfenix Shinobi XL white Cases en Modding 0
C Kleine casemod Coolermaster 430 Elite en Cyborg rat 5 pinksteun mod Cases en Modding 2
gerjanlubbers CM Silencio Clean Mod Gallery & Build Logs 6
A [CM + WC] phantom 410 premiere mod Gallery & Build Logs 0
S Advies gevraagt over nieuwe mod SoulCrusher 2.0 Cases en Modding 2
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
U Problemen met GTX 680 SLI OC/BIOS/Volt mod Overclocking 0
alain-s [VERKOCHT] Case mod Lian Li PC-7HX Verkocht 1
F [IN-ACTIVE] Bitspower D5 / MCP655 Dual Mod Top/Extreme Verkocht 0
G Mod Shinobi Gallery & Build Logs 41
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
reclamations lian li pc-7hx mod ideeen Cases en Modding 3
A Mod-Mat Cases en Modding 4
canonchiel [VERKOCHT] D5 Met Bitspower Mod kit en top Verkocht 7
canonchiel [CLOSED] D5 met bitspower mod kid en top Gesloten 9
3 [IN-ACTIVE] Unieke Lian Li Hitman Mod incl Feser Monsta Rad en MCubed Controllers. Verkocht 13
E NZXT Led Kit Mod Cases en Modding 3
Aequitis [IN-ACTIVE] ]Radiator, Reservoir, D5 Mod Kit, BP X-Station, Feser One etc Verkocht 16
T Mod/Smart 3 Wire Kobra SS Cable Bundler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
alain-s [VERKOCHT] Case mod Project White Verkocht 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan