Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is inderdaad erg mooi, maar wij hebben op het werk tegenwoordig een diamant frees (3200 euro)voor in de CNC, die het nóg mooier polijst als met een lasercutter :033:
Opzich is dat een kleine moeite voor mij, maar hoe dik en hoe groot is de plaat er omheen dan verder ??
Moet er wel bij zeggen dat haakse binnen hoeken niet mogelijk zijn met onze machine, logisch omdat de frees natuurlijk rond is (R=6mm) , dat is dus het grote voordeel van laser/water CNC ,die kunnen wel tot in de hoek komen....
Opzich is dat een kleine moeite voor mij, maar hoe dik en hoe groot is de plaat er omheen dan verder ??
Moet er wel bij zeggen dat haakse binnen hoeken niet mogelijk zijn met onze machine, logisch omdat de frees natuurlijk rond is (R=6mm) , dat is dus het grote voordeel van laser/water CNC ,die kunnen wel tot in de hoek komen....
ik gebruik figuurzaag met extreem fijn blad (je ziet de tandjes amper), werkt perfect, en kan je makkelijk alle vormen mee doen (electrische en voor de hele kleine bochtjes een hand zaag)
Sorry voor het kicken van dit topic, maar ik gebruik altijd een dremel (of dremel namaak ding)
Nooit problemen mee gehad, en je moet het gewoon een beetje schuren.
Je hebt dan ook niet het risico dat je ernaast snijdt met je stanleymes, of dat je je plexiplaat helemaal kapot breekt.
Afhankelijk van wat voor laser je hebt zal die diamantfrees t leuk doen, maar een 1,5kw CO2 laser met een mega stabiele tafel doet het toch verdomde mooi en erg snel Dus ik gebruik de apparatuur die bij mijn pa's zaak staat
Voor een project waar ik zelf mee bezig moest ik ook Plexiglas bewerken. Toen is opzoek ging naar meer info kwam ik dit artikel tegen over het bewerken van plexiglas, wellicht hebben jullie er iets aan.