• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pc upgraden

Leroy

Junior Member
Jow, ik wil mijn pc upgraden omdat ik nu best een slechte cpu en graka heb, dusja.

Het gaat om een Packard Bell IMEDIA J9260 AIO

Specs:

dls5sp.jpg


5bbfd3.jpg


9zwpqu.jpg


2v3579h.jpg



Packard Bell iMedia J9260 - Core 2 Duo E4500 2 GHz - 22" TFT : Lees reviews en vergelijk prijzen op Ciao

Wie kan me helpen? Ik moet er MINIMAAL CS:S, COD4, etc kunnen spelen.

Grzz
 
Jouw CPU moet het wel kunnen trekken.
Gewoon een videokaartje erbij prikken, je hebt nu een onboard kaartje wat niks voorstelt.

Wat is jouw budget ervoor?
 
Goed dat je het opmerkt, de voedingen zijn vaak niet meer dan 400W.
Dat kan problemen geven als jouw nieuwe videokaart iets meer stroom nodig heeft :)
Maar met een videokaart van ongeveer 100-200 euro moet de standaard voeding het wel trekken denk ik.
 
Jouw CPU moet het wel kunnen trekken.
Gewoon een videokaartje erbij prikken, je hebt nu een onboard kaartje wat niks voorstelt.

Wat is jouw budget ervoor?

hmm, heb geen budget eigenlijk, ben wat vergeten te melden trouwens, de pc moet ook photoshop, flash etc. kunnen trekken! en dat zonder happeren etc. ga grafische opleiding doen.
 
Ik ga geen nieuwe pc kopen, en deze pc word NU voor beetje grafisch en meer gamen maar, als ik slaag voor me examen word hij full game want dan krijg ik macbook. :D

Maar, is een cpu en graka update niet voldoende?
Ik zou het het liefst niet te duur hebben de update, dus ik dacht rond de 300,-?
 
In dat geval zou ik geen 300 euro uitgeven en beter sparen voor een totaal nieuwe PC of laptop.

Een videokaart kopen van ongeveer 100-150 euro, daarmee kan je voorlopig wel uit de voeten.
(ATI Radeon HD4850 bijvoorbeeld)


Macbook is niet echt bepaald hardware voor je geld, full game valt daarom wel mee (A).
 
In dat geval zou ik geen 300 euro uitgeven en beter sparen voor een totaal nieuwe PC of laptop.

Een videokaart kopen van ongeveer 100-150 euro, daarmee kan je voorlopig wel uit de voeten.
(ATI Radeon HD4850 bijvoorbeeld)


Macbook is niet echt bepaald hardware voor je geld, full game valt daarom wel mee (A).

Kan ik hier 1jaartje mee designen en gamen? Zoals cod en css?

Btw, de macbook word voor het designen en daar zijn ze goed voor imo.
 
het probleem is dat een macbook ook niet echt geschikt is voor grafische zooi..
dan zal je nog altijd een desktop moeten hebben (en dan met mac os :O)

als je wil upgraden dan zou ik een betere voeding aanschaffen, nieuw mobo (mobo zal wel super crap zijn PB kennende), nieuwe graka en processor...
 
het probleem is dat een macbook ook niet echt geschikt is voor grafische zooi..
dan zal je nog altijd een desktop moeten hebben (en dan met mac os :O)

als je wil upgraden dan zou ik een betere voeding aanschaffen, nieuw mobo (mobo zal wel super crap zijn PB kennende), nieuwe graka en processor...

Ow, waarom gebruiken veel scholen het dan daarvoor? Maar ik denk dat ik dan gewoon een graka in steek.. Of iemand heeft een leuke en betere oplossing.
 
maar, om te kijken wat je nog kan upgraden (videokaart + voeding en mss cpu)
zal ik morgen even rond neuzen voor je, wat binnen je budget past en waar je toch lekker mee uit de voeten kunt!
 
moet het nieuw zijn of mag 2de hands ook??
nieuw zou ik voor een radeon 4770 of 4850 (de 4850 alleen wel een andere als reference cooler want met reference word hij flink warm) voor tweedehands zou ik voor een 4870 (sapphire waar mogelijk die heeft lang garantie en een goed fan profiel)
verder voor een nieuwe voeding dan een coolermaster real power 520 of 620 (620 is net iets meer futureproof natuurlijk)

samen zul je dan nog niet op de 200 euro zitten :)

en als je graphische dingen gaat doen zou ik er ook ander geheugen in stoppen (op zijn minst sneller al dan niet meer) ddr2 is tegenwordig goedkoop en al helemaal tweedehands... (ik weet alleen niet of jou standaart PB kreng kieskeurig is daarop)
 
Hey leroy jij ook hier? :)

Gewoon ff je zijkant van je kast eraf halen en even op de sticker kijken van de voeding.
En gelieve dan ook ff het merk erbij noemen :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan