• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

P6T Deluxe; OCZ RAM draait niet op stock speeds?

ik had een asus p6t deluxe oc palm maar wat ben ik blij dat ik overgegaan ben naar een rampage 2 extreembordje
maja idd het rare was dat ik bij die p6t deluxe me dram volt niet op 1.65 kon zetten :p
 
Laatst bewerkt:
Ik ben begonnen met het testen van 1 stick per keer, 2 gieg werkgeheugen op een i7, zonde zeg :p

Edit: schema'tje gemaakt, het is de bedoeling dat ik elk reepje geheugen 1 tot 2 dagen test op opstarten.
naamloosmb5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb tot nu toe enkel heel goede ervaringen met OCZ ... had zelfs voor mijn nieuwe build de OCZ Platinum 1600 MHz CL7 (!!) voorzien, maar wegens niet leverbaar is deze nu vervangen door de Corsair Dominator 1600 MHz ...

Op mijn X38 had ik Corsair zitten en dat overclockte voor geen meter (ik hoop echt dat dit Dominator geheugen wel goed gaat, anders wordt het weer een vloeken van je welste), terwijl ik daarvoor met OCZ kon blijven doorgaan met overclocken!

Zo zie je maar, ieder haar/zijn ervaringen dus!
 
ik heb ook een p6t deluxe oc palm mijn mem komt aan de 1.90v en hoger van wegen d.c.o.p aan in de bios en ik heb ook ocz geheugen (aleen 1 na deel kom nu niet meer aan de 4,4ghz der mee0
en de heat sink`s der van laten nu los
 
ik heb ook een p6t deluxe oc palm mijn mem komt aan de 1.90v en hoger van wegen d.c.o.p aan in de bios en ik heb ook ocz geheugen (aleen 1 na deel kom nu niet meer aan de 4,4ghz der mee0
en de heat sink`s der van laten nu los

Whahahaha, eens zien hoelang die pc zal leven met 1.9v op ram van Core i7 systeem.

Nooit nie info gezocht erover??? Dan zou je weten dat je geheugen nie meer als 1.65v mag hebben omdat je anders de geheugen controller in de cpu opbrand lol.
eerst zien wat je doet, en nie zomaar wat voltage erop gooien
 
laat em maar doen, sommige denken dat ze alles weten en kennen, en als het te laat is, gaan ze zoeken hoe t komt dat setup dood is. lol

En als em meer info zocht, dat had em ook honderden posten gelezen dat OCZ voor Core i7 kl*te is en niks waard in triple channel of gewoon op Core i7.
Grootste rommel op Core i7.
 
Whahahaha, eens zien hoelang die pc zal leven met 1.9v op ram van Core i7 systeem.

Nooit nie info gezocht erover??? Dan zou je weten dat je geheugen nie meer als 1.65v mag hebben omdat je anders de geheugen controller in de cpu opbrand lol.
eerst zien wat je doet, en nie zomaar wat voltage erop gooien

d.c.o.p deet het auto in heb hem zelf weer op 1.65 gezett
had het zelf in de gaten toen ik pas op de turbov aan gegeven zag
en snel weer terug gezett en ik heb toen ik op de 4.4ghz zat heeft mijn mem niet op 1.90v gestaan maar op 1.65v

laat em maar doen, sommige denken dat ze alles weten en kennen, en als het te laat is, gaan ze zoeken hoe t komt dat setup dood is. lol
zeg ik dat ik het beter weet en ken dan
sorry hoor maar ik vind het een waardelose reactie (als het peerse aan mijn kant word gezet) want je heb altijd gasten die der over zeuren en zeiken en niet snappen als het defect is wat het probleem is
 
Laatst bewerkt:
als je hem van dan zou hebben, zou je tenminste moeten weten dat OCZ niet echt denderend presteerd en nie zo goed compatibel zijn ermee.

En zou je toch genoeg ervaring moeten hebben kwa overclocken?????????????
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Pharlap [GEVONDEN] ASUS P6T Deluxe V2 LGA 1366 Intel X58 ATX gevraagd Gevonden 1
ShadowBumble [VERKOCHT] Asus P6T Deluxe V2 Verkocht 1
D-foX Rampage Asus p6t v2 deluxe Overige Koeling 10
Wally1987 [IN-ACTIVE] P6t Deluxe V2 Verkocht 4
N [Waterkoeling] €750 euro, i7 930, asus p6T deluxe V2 Advies Waterkoeling Setup 7
Freddy Asus P6T Deluxe v2 + i7 920 Overclock BIOS Settings Overclocking 5
R MIPS ASUS P6T Deluxe Series Set Nickel POM Limited Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
wunki Asus P6T Deluxe - Intel i7 - Radeon 5850 Advies Waterkoeling Setup 9
M Asus p6t deluxe waterkoelen Waterkoeling 4
P Overclock i7 940 - Asus P6t Deluxe - Mushkin MEM Overclocking 7
D N/S Bridge Schatje Asus P6T Deluxe HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B [IN-ACTIVE] Full cover Asus P6T v2 Gevonden 0
M Nieuwe mobo: ASUS P6T SE, maar geen beeld?! Problemen & Oplossingen 18
Freddy Asus P6T Probleem: Kan BIOS niet zien, maar Windows opstartscherm wel :S Problemen & Oplossingen 2
M [waterkoeling] budget oplossing voor P6T, i7-940, HD4870X2 Advies Waterkoeling Setup 6
S [Waterkoeling] €500 a 750, i7 920, P6T, 2x HD5870, Cosmos S Advies Waterkoeling Setup 38
M [Waterkoeling] I7-920/P6T-Del /GTX275-SLI Advies Waterkoeling Setup 7
ShockRaver I7 920 & Asus p6t SE Advies Waterkoeling Setup 24
Donnie1992 asus p6t icm 2 X 4890 CF Hardware & Software 3
cool daddy Asus P6T pro workstation Waterkoeling 35
Alfist-GTV6 MIPS ASUS P6T / R2E Fusionblocks? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Bitspower Premium Stop Fitting, Deluxe White BP-DWPRE-06 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Hightower Call of duty black ops 4 deluxe edition Gaming 5
Tath Bitspower new Full cover block "Black and Clear" for Asus X99 Deluxe HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje [CANCELLED] Asus E35M1-I Deluxe Verkocht 5
Luculenus [CANCELLED] Q6600+P5Q deluxe+8 gig kingston DDR2+ 2X HD6870OC Gigabyte 3F Verkocht 9
V [VERKOCHT] Q9450 en Asus P5Q3 Deluxe Verkocht 7
JeanPaul [INACTIVE] [i5 750 , DDR3 Geheugen . Asus P6TD deluxe ] Verkocht 8
Oli4v P5Q Deluxe, Geheugen, Grafische kaart, HDD's ... Verkocht 13
M Zalman CNPS10X Extreme i.c.m. P5E Deluxe Overige Koeling 6
J Jopk1992 - Jopk - Project Blad: Blue Allround Deluxe Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
C WC [500][Thermaltake Armor VA8000BWS] [asus P5E3 Deluxe ][Q9300][6 HD] Advies Waterkoeling Setup 21
P Mosfet-block AsusM3a32 mvp deluxe HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Asus P5N-T Deluxe (nForce 780i) Hardware & Software 8
bundymania SSD Vergleich: OCZ Vector 150 480GB, Samsung EVO 840 1TB und Kingston HyperX 3k 120GB HighFlow Product Reviews 0
coolfris [VERKOCHT] OCZ ZT 750 Watt Verkocht 1
arwin74 [VERKOCHT] OCZ RevoDrive X2 Verkocht 1
Sw333t [CLOSED] Waarde OCZ Vertex 2 60GB Gesloten 2
Sw333t [CANCELLED] OCZ Vertex 2 (zonder behuizing :sarc:) Verkocht 3
Freddy HF Forum OCZ Vertex 3 120GB actie HighFlow Computer Cooling Shop 14
T OCZ Vertex 2 (Sata 2) Asus P8Z68-V Pro welke sata poort? Hardware & Software 2
stn [IN-ACTIVE] Ocz RevoDrive 50GB Verkocht 8
DieHard [VERKOCHT] OCZ ModXstream 500W PRO modulaire PSU Verkocht 4
stn [IN-ACTIVE] Ocz RevoDrive 50GB Verkocht 4
Johnny [CLOSED] Asus Rampage II Gene, Core i7 920 D0, Club3D 5970 6GB ocz-xtc Gesloten 4
Legendary1985 [VERKOCHT] Ocz Vertex 2 160GB Verkocht 1
Traxtorm [VERKOCHT] 2x OCZ Vertex II 60GB Verkocht 28
l3p [VERKOCHT] OCZ Vertex 3 120GB splinternieuw Verkocht 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan