Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een aantal vragen over het RMA sturen van enkele producten, ik hoop dat u mijn vragen naar behoren kan beantwoorden.
Ik zal beginnen met mijn probleem, dat is namelijk dat mijn computer niet opstart als hij een nacht uit is geweest. Mij werd erop gewezen dat dit meestal aan het geheugen en/of moederbord ligt. Ik heb dus op meerdere fora informatie over dit probleem gezocht, en ook wat vragen op de fora van de fabrikanten gepost.
OCZ verzocht mij, op de volgende pagina:
P6T Deluxe sometimes doesn't boot with OCZ3P1333LV6GK? - OCZ Forum, om mijn geheugen stickje voor stickje te testen. Dit heb ik gedaan, en het resultaat is op hun forum te zien, ook zal ik het als plaatje bijvoegen. OCZ adviseerde mij daarop om het geheugen (bij hun zelf) RMA te sturen, ik heb hier echter mijn twijfels over. Ik wil namelijk zeker weten dat mijn garantie behouden word als ik een ander serienummer krijg, en bovendien zou ik als dat mogenlijk is liever mijn geld terugkrijgen of een ander geheugen uitkiezen. Is dat mogenlijk?
Op forum van ASUS werd meteen gezegt dat mijn moederbord niet goed functioneerd, zie volgende link:
ASUSTeK Computer Inc.-Forum- Sometimes no POST?. Hiervan wil ik dus ook een RMA aanvragen. En ook hierbij is mijn vraag of ik mijn geld terug kan krijgen en/of kan wisselen tegen een ander product.
Met vriendelijke groet,
Rowan *****