• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

OS Vista 64 Bit

Lokale pc boer of Dixons ofzo, zodat je geen verzendkosten kwijt bent. Voorderest zou ten minste Premium doen, Ultimate heeft wat extra dingetjes die je waarschijnlijk toch niet gebruikt en is een stuk duurder. Dus gewoon Premium nemen. Je kan ook de Windows 7 Beta gaan testen, dan ben je helemaal goedkoop uit, en dan uiteindelijk Windows 7 kopen als hij uitkomt.
 
Ik zal us kijken wat het is....

Eerst eens ff mijn spullen installeren zonder magische zwarte wolken :S;) hahaha

TE VEEL SCHROEFJES EN ZOOI>>>>:S:S
Maar ik kom er wel aan uit hoor...
Maar me meer druk om me NB connectie op de striker II... die aansluitingen zien er zo gammel uit... Maar daarvoor loop ik ook een watertest.. hahaha
 
Jah maar het gaat erom dat ik even geen geld heb om een OS aan te schaffen op dit moment. dus een download is makkelijk tot ik volgende week mijn os kan aanschaffen... aangezien ik eerst wil zien of mijn systeem uberhaupt stabiel gaat draaien.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N 4GB ram in vista 32-bit Hardware & Software 11
chicken PC sluit niet meer af na upgrade van Vista naar W7 Problemen & Oplossingen 2
Katsie Windows Vista gedeelde mappen verwijderd, maar nog steeds zichtbaar op netwerk?! Problemen & Oplossingen 6
jerome2710 vista boot niet, W7 wel... Problemen & Oplossingen 0
Don_Holio Windows Vista 64: "A pain in the *ss?" Hardware & Software 5
hung Autocad 2009 64bit op vista 64bit Hardware & Software 2
Foxdelta-Mods Hoe te switchen tussen Vista en Linux Hardware & Software 5
RRPhantom QX6850 & Asus Rampage Extreme wel POST, geen Vista boot Overclocking 9
basjuh Vista Setup Error Hardware & Software 3
Freddy Vista x64 kan updates niet installeren Hardware & Software 11
P Bios ziet HD maar Windows Vista niet... Hardware & Software 16
Yil Licence key Vista Buss. herbruiken. Hardware & Software 4
maomanna Full format tijdens installatie Vista Handleidingen en Installatie Tips 12
maomanna [Windows Vista] Vastlopers Hardware & Software 20
RusH xp 32 of vista 32 of vista 64 Hardware & Software 33
Hightower iFixit Mako Precision Bit Set - Screwdriver + 64 bits HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
anub1s18 Primochill Rigid Tubing finishing bit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Slader Kier is genomineerd in de Bit-tech Mod of the Year 2014 Cases en Modding 0
S [CIP] Pro-Bit Gallery & Build Logs 0
k.3nny Ik vraag om jullie steun bij bit tech. Cases en Modding 23
M Raid 5 en windhoos 7 64 bit Hardware & Software 5
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
Traxtorm Windows 7 Ultimate, veranderen van Bitssysteem (32 naar 64 bit en andersom) Hardware & Software 16
Fuwa Fuwa Flash player op 64-bit OS? Algemene Discussies 19
R 64 bit systeem + nieuwsgroepen Hardware & Software 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan