• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Op zoek naar een gpu, bij voorkeur Nvidia

Sw333t

I Love my NUC
Ik ben op zoek naar een grafische kaart (nieuw), bij voorkeur Nvidia en geschikt voor een full cover wc blok (EK of Koolance).

Maximale budget voor de gpu is circa 275 euro (inclusief wc blok).

Zelf kwam ik deze tegen: EVGA GeForce GTX 560 Ti FPB.

Nu staan daar 2 codes bij, namelijk 01G-P3-1561-AR en 01G-P3-1561-KR. De -KR versie is te koop bij de genoemde shops, de AR-versie is juist degene die ik nodig heb aangezien daar een fullcover van EK voor te koop is :(.

De games die ik zal gaat spelen (op een 18,5" monitor met max 1366x768 resolutie :p) zijn: Duke Nukem 3D, UT99, UT2003 en spellen uit de Need for Speed serie. Eerlijk gezegd denk ik dan ook dat een GTX560 / 560Ti wellicht nog iets te veel van het goede is voor mij ;).

Iemand nog een suggestie? Kaart mag maximaal 2 sloten in nemen bij gebruik van een full cover blok.

Losse gpu's zijn voor mij een tijdje terug en er is zo enorm veel keuze :(.
 
Voor wat jij speelt, en qua resolutie, lijkt die kaart mij inderdaad een overkill :) persoonlijk zou ik dan een kaart van 170 euro pakken en voor 100 euro een anders scherm kopen :p
 
Scherm voldoet hier prima, wordt pas vervangen als ie kaduuk is. Wij zijn hier ook niet echt "van de grote schermen" ;).

Verder schiet ik met de melding "een kaart van 170 euro" ook weinig op.

Ik zoek gericht advies, conform de eisen cq wensen vermeldt in de startpost.
 
Zucht , :)sarc:)

Je max budget is 275 euro ? MOET hier een Wc block bij zitten ? of is er nog een optie dat je deze altijd nog later er bij kan aanschaffen ?

Er zijn indd een hoop keuzes .

Maar voor op 1366x768 is alles snel genoeg .Echter mijn mening is koop nu gewoon het krachtigste wat je kunt kopen voor je geld voor het geval je dadelijk eens Full HD wilt gaan of je sluit je pc eens aan op de TV ( mits deze ook full hd is @ 1080p ? ) Dan heb je niet het gezeur van waarom werkt niet nu niet ...
Mocht je nu een gpu + waterblock willen voor 275 euro .

Dan denk ik dat een goede optie is :

HD6870
GTX560 TI

Heb ze beide in Crossfire en in Sli mogen testen zijn beide erg lekkere kaartjes bij mij scoorde de CF6870 setup beter.

Een ander alternatieve is : (zonder wc block )

- HD7850
- GTX570

Verder is er nog een hoop @ tweakers te koop (misschien toch eens kijken )
 
275 is niet echt max, maar wel een streefpunt inclusief FC. Hoe ik zelf ook zoek, ik blijf bij de EVGA 560Ti's uitkomen ;).

Ik sluit niet uit dat we later een ander scherm kopen, maar het scherm werkt nu nog fijn genoeg voor ons.

Aansluiten op de tv zou kunnen, maar als ik achter de pc zit dan zit ik met mijn rug naar de TV (Samsung LE32D550). Lastig met gamen gok ik.

Zal nog eens met Cyg gaan babbelen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
Limecat Op zoek naar een betere PSU Hardware & Software 2
D ben op zoek naar een waterblock van Bitspower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E Op zoek naar een mal voor het moederbord. Cases en Modding 12
Ianovski Op zoek naar iemand die een voeding wilt sleeven Cases en Modding 2
T op zoek naar een goede WC setup Advies Waterkoeling Setup 27
K op zoek naar een deftig WC setje Advies Waterkoeling Setup 14
H ik ben op zoek naar een nieuwe kast Cases en Modding 34
Joren op zoek naar een lcd-tv Hardware & Software 1
Craven Op zoek naar een nieuwe kast Cases en Modding 15
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
G Op zoek naar witte PSU met witte kabels Hardware & Software 4
O Op zoek naar Lian Li PC-X500XF of alternatief Cases en Modding 9
Thekoekepeer Op zoek naar case voor waterkoeling Cases en Modding 15
Homienator Op zoek naar 2 SSD schijven. Hardware & Software 25
R Op zoek naar de juiste casefan(s) Overige Koeling 31
A Nieuw hier en op zoek naar advies Advies Waterkoeling Setup 54
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
XenoMorpH Zoek functie uitbreiding HighFlow Webshop 2
Sanders Zoek de afbeelding Algemene Discussies 19
L Corsair H50,H60...zoek cpu koeling voor Lian Li PC-Q11 met i7-2600K. Advies Waterkoeling Setup 19
Gruffi Ik zoek G 1/4" Threaded Barb - 3/8" ID Waterkoeling 1
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
boefmans zoek uberstille cpu koeling Overige Koeling 6
Sw333t [INACTIVE] Zoek een Q6600 processor met G0 stepping Gevonden 0
M5rvii Probleem ! zoek een waterpompke .. Waterkoeling 19
Sparky ik zoek een nieuw 1366 mobo Hardware & Software 7
P Ik zoek een site Waterkoeling 9
Calimero Beginner zoek hulp / duwtje in de goede richting Waterkoeling 23
B Ik zoek een kast Cases en Modding 10
hung hungie zoek pomp met 10mm 1/4 aansluiting. Waterkoeling 6
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
Hightower Opzoek naar 280mm rad grills Gezocht 0
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D VDG naar ARGB fan Cases en Modding 2
P Aansluiten 2x8 en 1x6 pin ( videokaart ) naar voeding Handleidingen en Installatie Tips 1
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
Freddy Halo naar Arcade hallen Gaming 3
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
R Waterkoeling setup presteert niet naar behoren. Waterkoeling 3
J Opzoek naar custom watercooling voor CPU en GPU 980TI en i7 6700K Advies Waterkoeling Setup 5
TinusB Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Matt Black BP-MBWP-C08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X2 uitbreiden naar Formula XI MB chipset Waterkoeling 60

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan