• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe Videokaart.

Rico

Member
Hallo,

Ik heb een AMD RADEON 6800HD.
Alleen ik denk dat hij het al aan het begeven is.
Ik heb namelijk het volgende probleem:

Als ik diablo 3 speel gaat mijn beeldscherm op slaapstand na ongeveer 30minuten/uurtje.
Ik zat naar mijn temp te kijken en die was rond de 68 graden tijdens het spelen.
Zonder te gamen staat hij op 38 graden.
Ik kan andere spellen gewoon uren spelen zonder dat mijn scherm uitvalt.

Ik heb het volgende al gedaan:

1: Ander beeldscherm
2: Stock settings + overlock settings geswitched
3: Videokaart helemaal ontstoft

DIT GEBEURT ALLEEN TIJDENS DIABLO 3!

Nog aanraders/suggestie's? Qua eventuele nieuwe videokaart?
Ik speel alleen counter strike go en diablo 3. dus hoeft geen high end kaartje te zijn.
Budget is max 100 eu

Bedankt!
 
Een ding is met grote zekerheid te zeggen. De kaart is nog niet overleden of gaat dit binnenkort doen. Je hebt zelf al andere spellen geprobeerd en daar treed het probleem niet op. Het probleem zit dan ook in het spel icm met de grafische kaart. Het is alleen de vraag of de mogelijke problemen worden opgelost.
 
Een ding is met grote zekerheid te zeggen. De kaart is nog niet overleden of gaat dit binnenkort doen. Je hebt zelf al andere spellen geprobeerd en daar treed het probleem niet op. Het probleem zit dan ook in het spel icm met de grafische kaart. Het is alleen de vraag of de mogelijke problemen worden opgelost.

Ik speel diablo 3 nu al weer een uurtje en nog niets gemerkt na het lijstje af te zijn gaan.
Ik wacht nog even af. OKE geen nieuwe videokaart gelukkig.!

Hey, Rico van CSS van vroeger? :)

Check eff dit: Sudden and unpredictable Black screen and lockup - Forums - Diablo III

Er staan een aantal oplossingen die verschillend zijn per gebruiker, het lijkt mij imo geen hardware failure, aangezien je het enkel bij 1 spel hebt, lijkt het mij meer een issue bij 't spel zelf

Thanks ik ga het even doornemen. Ja ik ben Rico van CSS van vroegah!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
Robin Nieuwe videokaart. Hardware & Software 20
X Nieuwe videokaart kopen. Hardware & Software 11
Issieee Een nieuwe videokaart. Advies??? Hardware & Software 16
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
coolfris nieuwe videokaart keuze: afstand gaatjes Hardware & Software 4
J Kan multiplier niet aanpassen na nieuwe videokaart en overclock fail Overclocking 2
Stephan---pro Nieuwe Nvidia GeForce TITAN videokaart !! Algemene Discussies 59
K Opstart problemen met nieuwe videokaart (GTX670) Hardware & Software 1
M Nieuwe videokaart gewonnen, kan dit met mijn huidige setup? Waterkoeling 12
Rico Probleem met nieuwe Videokaart! Problemen & Oplossingen 3
D Nieuwe videokaart ? Hardware & Software 14
M Nieuwe snelle videokaart? Budget ā‚¬700. 14-12-10 Hardware & Software 6
B Nieuwe videokaart kopen voor TP9 Hardware & Software 13
M Nieuwe videokaart GTX460 + welke waterkoelblokjes Waterkoeling 5
D probleem met nieuwe videokaart Hardware & Software 19
S Videokaart kapot? Na installatie nieuwe koeler, geen beeld meer Problemen & Oplossingen 7
Wouter Advies nodig voor nieuwe moederbord en videokaart. Hardware & Software 9
D advies nieuwe videokaart Hardware & Software 16
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan